MuscleMeat

Ik ga na 2 weken 'off' weer kuren maar win praktisch niets. Wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Big'r zei:
Je bent niet de enige helaas.
Dit is mijn logje:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik begon met 500 mg test E only. Na 4 weken merkte ik nog geen zak, en daarom heb ik deca toegevoegd (beiden GG). Eerste 2 weken 400 mg. Daarna 300 mg.

Helemaal niks! Ben al ruim 7 weken bezig.

Maar gelukkig zijn er genoeg mensen op het board die ons met stellige zekerheid kunnen vertellen dat er a)geen fakes van onze UG labs zijn, en b)er met "complete zekerheid" de stoffen in zouden zitten die er in moeten zitten :cool:

Helaas lees ik steeds meer kuurlogjes van mensen die er totaal niet op reageren.
Op AR zit iemand aan de 100 mg oxy, 750 mg sust en 400 mg tren. Is nu een week of 4-5 (dacht ik) bezig. Resultaat: winst 1 kilo. (Ik had begrepen dat dit van een UG lab was, maar weet niet van welke).

Vorige week postte ook iemand over een kuur die totaal niet aansloeg. Weet niet meer wat hij gebruikte.

Maar het is wel ontzettend k*t voor je kerel. Jammer genoeg weet ik hoe je je voelt :mad:

hey maar jij had dezelfde lotnrs als mij en bij jouw sloeg ie ook niet aan hoe komt het dan bij jouw was jouw oorzaak?

Big'r zei:
Ik heb ook lotnr: 112 voor de test e. Ook voor de deca trouwens.

beachman zei:
de lotnrs zijn:
bolde lotnr:107
tren e lotnr:112
test e lotnr: 112
kun je hier iets mee fotos plaats ik deze week..
kan iemand mij nog vertellen hoe het komt dat de kleur veranderd..
Same here.

Heb nog een vial test e en een aangebroken deca over van m'n vorige (afgebroken) kuur.(http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=975250&postcount=14, bulkkuur 2 is GG voor test en deca, d-bol is Akrikhin UG)

Ook beiden lotnrs 112. Kan intussen iets meer vertellen over het vervolg omdat ik in de week van posten net mijn kuur afgebroken had:

Zaterdag 14 januari mijn laaste test/deca inject gezet: 500 mg test en 300 mg deca. Deze combi heb ik telkens E5D gezet (originele plan voor test was om 375 mg E5D te zetten, oftewel 1,5 ml). Zaterdag was ook de laatste dag voor dianabol (45 mg, origineel plan 30 mg).

Donderdag 19 januari was dus de volgende test/deca inject aan de beurt. Het verloop van de kuur nog eens kritisch bekeken en heb toen besloten mijn kuur af te breken en ipv de test/deca inject heb ik 5000 IU HCG gezet. 5 dagen later nog eens, en gebruik intussen ook 10 dagen nolvadex @ 20 mg/dag.

Vreemd genoeg val ik toch niet al te veel terug in kg's wat ik wel verwacht had (vocht). Afgelopen maandag gaf de weegschaal 101,5 kg aan, ten opzichte van het maximum van 102,7 wat ik bereikt heb tijdens mijn kuur. Dat was dus 5,5 kg gewichtstoename, heb er nog 4,2 van overgehouden tot nu toe. Ik weeg altijd maandagmorgen na ontlasting op de nuchtere maag (en de avond daarvoor ook altijd nog even;) ). Ik woog net 103 kg dus morgen zal mijn gewicht wss ook wel rond de 101,5 zitten. Ik zal het morgen nog wel even posten als ik er aan denk :)
Blijkbaar heb ik heel wat minder vocht vastgehouden dan ik gedacht had. Maar dat is ook niet vreemd met een dosering arimidex die afgestemd was op 500 mg test/wk, 400 mg deca/wk en 30mg d-bol/dag.

Ik houd het er maar op dat dit dus een dianabol-only was met:
week 1 t/m 3 30 mg d-bol/dag
week 4 t/m 6 45 mg d-bol/dag

Edit: training en voeding waren in orde voor we daar vragen over krijgen. Voeding ruim 5000 kcal/dag, ik moet wel zeggen dat het ZEER moeilijk weg te werken was omdat ik gigantisch last had van eetlustonderdrukking. Intussen krijg ik het weer met smaak weggewerkt:)

Als dat niet je eerste kuur was lijkt het me niet dat je 5.5 KG aankomt van alleen 30-45 MG D-bol

beachman zei:
klopt ben laag begonnen...
en iedereen stond er ook echt van te kijken hoe goed het bij mij heeft aangeslagen

Maar wat heb je daarvoor gedaan dan?? Ik neem aan dat je geen jaren getraind hebt.

IKKE zei:
Als dat niet je eerste kuur was lijkt het me niet dat je 5.5 KG aankomt van alleen 30-45 MG D-bol
Het was mijn tweede bulkkuur, de eerste was:
week 1 t/m 8 200 mg deca/wk
week 3 t/m 8 350 mg sus/wk
week 9 en 10 20 mg d-bol/dag
En die is ruim een jaar geleden. Vreemd kuurtje ja, maar samengesteld met wat verouderde info.

En het netto resultaat staat tot nog toe dus op een maximala 4,2 kg. Het duurt bij mij altijd even voordat al het vocht weg is en vet% is ook iets toegenomen.

Verder zeg ik ook niet dat het fake GG was, maar het lijkt in elk geval (zwaar) ondergedoseerd. Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer voor GG ga, ik heb wss gewoon de pech dat ik een slechte batch getroffen heb. Maar lotnr 112 gaat er bij mij niet meer in (letterlijk en figuurlijk:cool: ).

Dan is het weer GS en dan is het weer GG.....maar het ligt nooooooit aan de mensen zelf hoor...:rolleyes:

Testo zei:
Dan is het weer GS en dan is het weer GG.....maar het ligt nooooooit aan de mensen zelf hoor...:rolleyes:

Kommop zeg.. Tuurlijk zitten er altijd tussen het gros van de gebruikers wel een paar knuppels bij die niet weten wat ze doen. Met als gevolg dat de resulaten echt uitblijven.

Maar je laat het nu overkomen alsof UG het meest ulltieme is en niet kan falen.. Terwijl jij en ik weten dat een 100% score niet haalbaar is en er altijd een slechte batch tussen kan zitten.

Met alle respect uiteraard. Zelf kies ik ook voor UG omdat de betrouwbaarheid en prijs me aanstaan. Maar altijd maar roepen dat het aan de gebruiker ligt is net fout als claimen dat bij 1 slechte batch het UG-lab naadje is.

Thanatos zei:
Kommop zeg.. Tuurlijk zitten er altijd tussen het gros van de gebruikers wel een paar knuppels bij die niet weten wat ze doen. Met als gevolg dat de resulaten echt uitblijven.

Maar je laat het nu overkomen alsof UG het meest ulltieme is en niet kan falen.. Terwijl jij en ik weten dat een 100% score niet haalbaar is en er altijd een slechte batch tussen kan zitten.

Met alle respect uiteraard. Zelf kies ik ook voor UG omdat de betrouwbaarheid en prijs me aanstaan. Maar altijd maar roepen dat het aan de gebruiker ligt is net fout als claimen dat bij 1 slechte batch het UG-lab naadje is.

Nou dat zijn dan wel hele slechte batches als hij met een stack van drie producten helemaal niks aankomt. Dat zou dan eerder te maken hebben met fakes dan met onderdosering....ALS het aan die AS zou liggen.

beachman zei:
ja dat snap ik ook wel bedoel dat het bovenste stukje eraf is ( beveiliging op rubber) nakuur heb ik ook gehad alleen niet hier bij gezet, ik wil wedstrijden gaan draaien en dat staat ook in de planning voor van de zomer weet dus heel goed waar ik mee bezig ben..

Nou duidelijk NIET dus. Op pagina 1 van dit topic breekt de pl**ris uit om Golden Gear dat slechte spullen levert, op pagina 2 bijval van wat mensen die ook klachten hebben maar wat bedenkelijke invalshoeken kennen van hard trainen en behoorlijk eten, en dan op pagina 3 komt de aap uit de mouw:

Iemand die geen reet van kuren en rusten weet, iemand die maar zo snel mogelijk het poidum op mot, daarbij z'n lichaam naar de kloten helpt door 2 weken na de laatste naald weer vrolijk door te gaan en denkt na 15 kilo nogeens 15 kilo te pakken....en uiteindelijk blijkt het een storm in een glas water want knallen na een knal-kuur gáát dus niet.

Ik zou zeggen excuses is op z'n plaats, je hebt aardig voor je beurt gepraat kerel. Terug naar school, op de bedenkstoel en een opvoedkundige tik voor je 'ps trainer'!

axestream zei:
Nou dat zijn dan wel een hele slechte batches als hij met een stack van drie producten helemaal niks aankomt. Dat zou dan eerder te maken hebben met fakes dan met onderdosering....ALS het aan die AS zou liggen.

Je hebt gelijk maar ik heb het over de stelling in het algemeen. Als men zo snel negatieve ervaringen de grond in knalt krijg je op den duur een vertekend beeld.. en durven sommigen niet eens hun ervaringen meer te delen..

beachman zei:
de inhoud is een gele vloeistof en naarmate langeretijd wordt dit ook helemaal wit houd dit iets in?

Kerel ik vermoed dat dit de tren enanthaat is waar je over praat en dat witte achtige wat je ziet, ziet er zeker uit als een soort glas een kristal...

Dat is het hormoon wat uit de oplossing komt "kristaliseert" daar is tren enanthaat erg gevoelig voor. Dit gebeurt vooral wanneer de vial kouder wordt. Als je deze vial niet verwarmt zodat alles weer in oplossing gaat en alleen die olie opzuigt dan injecteer je dus Olie met een vleugje hormoon en dus is dat mss alweer een reden van je klachten.....

Thanatos zei:
Je hebt gelijk maar ik heb het over de stelling in het algemeen. Als men zo snel negatieve ervaringen de grond in knalt krijg je op den duur een vertekend beeld.. en durven sommigen niet eens hun ervaringen meer te delen..

Er worden geen ervaringen de grond in geboord, er komt -gelukkig nogmaals- nu eens aan het licht wat er mis is met de instelling van de gebruiker.
Er valt altijd wel wat te vinden voordat je uitgaat van fakes en fouten.

Als ik 2 weken na een explosieve kuur een volgende start en vrij weinig merk dan heb ik dat aan m'n eigen stommiteit te danken. Niet aan slechte kwaliteit AAS.

Ik vond het wel "grappig" toen de MRP werd opgedoekt en ze die test resultaten lieten zien van spulletjes die ze hadden aangetroffen.

Bij de Turinabol kwam er namelijk het volgende uit:
"In plaats van 10 milligram 4-chlorodehydromethyltestosteron als werkzaam bestanddeel per capsule, bevat elke capsule slechts 1 milligram 4-chlorodehydromethyltestosteron. Er is dus sprake van een onderdosering van 90 procent. Daarnaast bevat elke capsule 0,62 mg stanozolol en 0,08 mg methandrostenolon."

Laat ik nu net vorig jaar m'n kuur met turinabol van MRP ge-kickstart te hebben :p Ik zal wel een andere batch gehad hebben want ik ging er lekker op...of het was een dikke placebo van 4 weken :)

Maar wat ik wil zeggen is dus, een foute batch kan er zomaar tussen zitten, onbedoeld. En ik wil niet zeggen dat dit nu het geval is met GG, maar alleen dat het hun ook zomaar eens zou kunnen overkomen. En als je dan pech hebt...:o

Wat een geweldig simpele gedachtengangen kom je hier soms tegen zeg. Heerlijk!

Testosteron wordt o.a. gebruikt als behandeling om onvruchtbaarheid te veroorzaken. Dit gebeurt meestal in doseringen van 250 mg/week.
Een van de bijverschijnselen is altijd winst van VVM.
Deze mensen trainen niet, hebben geen idee wat een voedingsschema is, en bij verhoogde eiwitinname weten ze niet wat je bedoelt.

Bodybuilders eten meer dan deze mensen, trainen erbij en gebruikten minstens 500 mg test vaak gestackt met div. andere middelen.

En dan totaal niet reageren op een kuur?
Hetzelfde geldt voor medische doseringen van andere AAS (bijv. deca en anavar). Zelfs bejaarden, kinderen en aids-patienten reageren met een winst in VVM zonder training.

Maar bij ons ligt het dus "zeker" aan de voeding en de training?
Maak dat iemand wijs met een IQ onder de 80 alsjeblieft.

Alleen al aan vochtwinst zou je een paar kg moeten pakken. Op AR staat een draadje van iemand die op het moment produkten van GS en GG gebruikt gedurende 4-5 weken.
750 mg test, 400 mg tren en 100 mg oxy/dag.
Resultaat: praktisch niets. Hij zou zeker 3-5 kg vocht moeten pakken. Winst in VVM niet meegerekend.

Wanneer ik een winst van 4-5 kg VVM pak na een stack test/bold/winstrol, of test/deca ga ik me afvragen of ik niet dingen anders had moeten doen. Dan ga ik de oorzaak misschien bij mezelf zoeken.
Als je totaal niet reageert klopt er iets niet.
Indien ik, net als bij mijn vorige kuur, voluit heb gebulkt, me te buiten ging aan eiwitten, en me het schompes trainde, mag ik altijd wel minstens 4-5 kg VVM verwachten. En dan behoor ik nog tot de slechte responders.

Er is altijd wel iets te vinden in een trainings- en voedingsschema wat voor verbetering vatbaar is. En wanneer je i.p.v. 8-12 kg voor je eerste kuur slechts 5-6 kg pakt, kun je hier veranderingen in aanbrengen.
Wanneer je totaal niet reageert op je AAS, klopt er gewoon iets niet!

Maar misschien wil iemand een brief naar de nederlandse ziekenhuizen sturen dat AAS helemaal niets met je doen.
Zet er meteen bij dat we hebben ontdekt dat mensen alleen maar op AAS reageren bij > 1000 kcal. boven onderhoud, en dat ze minstens 4x/week moeten trainen.
Wanneer ze hier niet aan voldoen, kunnen ze niet reageren op roids. En de wereldwijd ervaren resultaten kunnen dus niet waar zijn.

De winst in VVM die wereldwijd bij medische doseringen AAS gebruik wordt gezien is duidelijk een placebo.

Big'r zei:
Wat een geweldig simpele gedachtengangen kom je hier soms tegen zeg. Heerlijk!

Testosteron wordt o.a. gebruikt als behandeling om onvruchtbaarheid te veroorzaken. Dit gebeurt meestal in doseringen van 250 mg/week.
Een van de bijverschijnselen is altijd winst van VVM.
Deze mensen trainen niet, hebben geen idee wat een voedingsschema is, en bij verhoogde eiwitinname weten ze niet wat je bedoelt.

Onze vriend beachman is tussen deze en de vorige kuur waarmee hij 15kg pakte maar twee weken off geweest. Zo gek is het dus niet dat hij niks aankomt. Hij was z'n vocht nog niet eens kwijt. Je hele verhaal is absoluut niet van toepassing op deze gast.

Helemaal lachwekkend (of misschien eerder griezelig eng?), is de enorme overtuiging waarmee mensen met vuur verdedigen dat er geen fakes van onze heilige UG labs in omloop zouden kunnen zijn.
Inderdaad zijn GS en GG praktisch niet na te maken:

-Regel een vial
-Scan een sticker --> Klaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas zit het niet in me om crimineel te zijn, maar anders wist ik het wel.
Hoe moeilijk kan het nou zijn om wat zonnebloemolie in een vial te knallen, en er een sticker op te plakken (die je alleen maar hoeft te scannen for godssake!!).
De markt doet de rest: Er zijn geen fakes, dus ik hoef er niet alert op te zijn denkt men. Een heerlijk vruchtbare markt voor fakes.

Misschien kan iemand me vertellen op basis waarvan wij als boardleden en AAS gebruikers dezelfde overtuiging zouden moeten dragen waarom UG labs heilig zijn?
Wij lezen hier maar wat meningen van anderen, en "dus" is het zo.....
Informatie die feitelijk gebaseerd is op een onderbouwing van niks.
Ik zie geen onafhankelijke organisatie met labtests van alle batchnummers!
Bij Human Grade produkten heb je tenminste nog een serieuze kans dat je goed spul krijgt. Van een UG lab is niets zeker, zo kun je het ook bekijken.

Dat wil niet zeggen dat de UG labs geen goede bedoelingen zouden kunnen hebben, en dat er per definitie crap in zit.
Maar wanneer je al bij voorbaat van overtuigd bent dat alles zomaar klopt, ben je gruwelijk naif bezig.

Neem dan een testosteron van Norma:

-De ampul is bedrukt, wat al iets lastiger is.
-De ampul zit in een bakje. Dit bakje zit weer in een doosje, wat het al weer veel meer moeite maakt om te vervalsen.
-Een farmaciesticker erop, die ook nog oplicht wanneer je er een valsgeld-detector op richt. Voor mij als vervalser zou de lol er totaal vanaf zijn.

Nog een kleine tip voor de UG labs:
Zorg dat er op zijn minst een moeilijk te vervalsen hologram op je produkten komt. Of brandt wat tekst in je vials en potjes!

big 'R i love your way of thinkin...you're absolutely right...als alle ug labs wat meer moeite zouden doen om hun vials wat meer van zichzelf te maken was het al heel wat moeilijker om ze na te maken...great thinkin man...

2 weken off :eek: jezus kerel wat denk je wel niet ??

en je bent dus begonnen met je vorige kuur op 68 kilo ??? WTF :roflol:

niet heel raar dat je dan zoveel kg bij komt

en ik zie hier zat mensen die voor een kuur helemaal een voedingsschema hebben uit gedoktert

maar als ik aan het kuren ben ben ik net een vuilnisbak 24uur p/d vreten
tuurlijk weet k wat k nodig heb en let ik op wat er naar binnen gaat , maar alsk dan moet gaan zeggen van nou het is nu 1 uur en k mag nu een banaan en een shake ( tewijl ik sterf van de honger ) dan vreet k echt wel lekker door

weinig eten is weinig groeien ;)

Titelfix. :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven