beachman
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Big'r zei:Je bent niet de enige helaas.
Dit is mijn logje:
[Link niet meer beschikbaar]
Ik begon met 500 mg test E only. Na 4 weken merkte ik nog geen zak, en daarom heb ik deca toegevoegd (beiden GG). Eerste 2 weken 400 mg. Daarna 300 mg.
Helemaal niks! Ben al ruim 7 weken bezig.
Maar gelukkig zijn er genoeg mensen op het board die ons met stellige zekerheid kunnen vertellen dat er a)geen fakes van onze UG labs zijn, en b)er met "complete zekerheid" de stoffen in zouden zitten die er in moeten zitten![]()
Helaas lees ik steeds meer kuurlogjes van mensen die er totaal niet op reageren.
Op AR zit iemand aan de 100 mg oxy, 750 mg sust en 400 mg tren. Is nu een week of 4-5 (dacht ik) bezig. Resultaat: winst 1 kilo. (Ik had begrepen dat dit van een UG lab was, maar weet niet van welke).
Vorige week postte ook iemand over een kuur die totaal niet aansloeg. Weet niet meer wat hij gebruikte.
Maar het is wel ontzettend k*t voor je kerel. Jammer genoeg weet ik hoe je je voelt![]()
hey maar jij had dezelfde lotnrs als mij en bij jouw sloeg ie ook niet aan hoe komt het dan bij jouw was jouw oorzaak?

). Ik woog net 103 kg dus morgen zal mijn gewicht wss ook wel rond de 101,5 zitten. Ik zal het morgen nog wel even posten als ik er aan denk 

Ik zal wel een andere batch gehad hebben want ik ging er lekker op...of het was een dikke placebo van 4 weken 
jezus kerel wat denk je wel niet ??
WTF