MuscleMeat

Ik ga na 2 weken 'off' weer kuren maar win praktisch niets. Wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
beachman zei:
oke komt ie dan mijn vorige kuur bestond uit:
deca 200 mg pw
test e 250 mg pw
winstrol 50 mg 3 keer pw
duurde 10 weken met nakuur profasi
was niet echt veel in hoeveelheden maar ben heel erg gegroeit
ben 15 kilo aangekomen van deze kuur ook behouden en kracht was enorm tilde met bankdrukken eerst 90 nu 150
heb toen 2 weken rust gehad ( wat je rust kan noemen hehe)
en toen gelijk doorgegaan naar volgende kuur.

:eek: :eek: Holy f*ck wat een gains op zo'n kleine hoeveelheden.

Je had inderdaad een stuk langer rust moeten nemen.
Gains zullen daarom nu een stuk minder zijn.

Maar ik vind het wel opvallend dat de hoeveelheden die je nu neemt enorm veel hoger liggen zonder enig resultaat. 3x zoveel test!

Je gebruikt nu ook nog eens 2 andere middelen erbij, dus totaal niet reageren lijkt me onwaarschijnlijk

waarom je vials open bro, je moet nog veel leren

1 je steekt normaal de naald doorje rubberdopje heen!
2 je moet leren om tussen je kuren rust te nemen
3 ooit van een nakuur gehoord?

Jaa...kom op, je kuurt met 2 wkn tussenpauze. Dat vind ik sowieso stom.

Big'r zei:
:eek: :eek: Holy f*ck wat een gains op zo'n kleine hoeveelheden.

Je had inderdaad een stuk langer rust moeten nemen.
Gains zullen daarom nu een stuk minder zijn.

Maar ik vind het wel opvallend dat de hoeveelheden die je nu neemt enorm veel hoger liggen zonder enig resultaat.

Enorme gains ja, maar hoelang traint hij al? Aan zijn stats te zien is die begonnen op 83-15= 68kg bij een lengte van 183.

Je avatar matcht iig goed met het beeld wat je nu van jezelf schetst :rolleyes:
Ik hoop dat je tijdens je kuur ook goed veel daarheen bent geweest met de nodige verdovende middelen :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
kevinlorenzin zei:
waarom je vials open bro, je moet nog veel leren

1 je steekt normaal de naald doorje rubberdopje heen!
2 je moet leren om tussen je kuren rust te nemen
3 ooit van een nakuur gehoord?

ja dat snap ik ook wel bedoel dat het bovenste stukje eraf is ( beveiliging op rubber) nakuur heb ik ook gehad alleen niet hier bij gezet, ik wil wedstrijden gaan draaien en dat staat ook in de planning voor van de zomer weet dus heel goed waar ik mee bezig ben..

maniac zei:
Enorme gains ja, maar hoelang traint hij al? Aan zijn stats te zien is die begonnen op 83-15= 68kg bij een lengte van 183.

klopt ben laag begonnen...
en iedereen stond er ook echt van te kijken hoe goed het bij mij heeft aangeslagen

Grijpwijk zei:
Je avatar matcht iig goed met het beeld wat je nu van jezelf schetst :rolleyes:
Ik hoop dat je tijdens je kuur ook goed veel daarheen bent geweest met de nodige verdovende middelen :thumbup:

helaas voor je ik ga bijna nooit stappen en zeker niet in de zino.
waarom gelijk zo negatief gozer...

beachman zei:
ja dat snap ik ook wel bedoel dat het bovenste stukje eraf is ( beveiliging op rubber) nakuur heb ik ook gehad alleen niet hier bij gezet, ik wil wedstrijden gaan draaien en dat staat ook in de planning voor van de zomer weet dus heel goed waar ik mee bezig ben..
hoe krijg je in godsnaam het bovenste stukje eraf is helmaal niet nodig!:cool:

kevinlorenzin zei:
hoe krijg je in godsnaam het bovenste stukje eraf is helmaal niet nodig!:cool:

als jij een vial opent moet je toch eerst een zilver rondje eraf halen bij die van GG WEL dat bedoel ik

muscleboy zei:
Ik en al mijn collega-kuurders in mijn omgeving gebruiken enkel en alleen nog AS van GG. Wij zijn hier zeer over te spreken, vind het dan ook zeer merkwaardig dat jij helemaal geen resultaat hebt...

Zelfde hier

ja precies meer niet, daarna steek je alleen maar de opzuignaald erin en zuig je je olie eruit. zo kan het rubber topje nooit echt beschadigen dan ie open staat voor lucht of iets dergelijkt, waardoor de olie niet naar wit kan verkleuren. ik zou er wel eens foto's van willen zien!

kevinlorenzin zei:
ja precies meer niet, daarna steek je alleen maar de opzuignaald erin en zuig je je olie eruit. zo kan het rubber topje nooit echt beschadigen dan ie open staat voor lucht of iets dergelijkt, waardoor de olie niet naar wit kan verkleuren. ik zou er wel eens foto's van willen zien!

ja is goed ik maak morgen middag meteen de fotos dan plaats ik ze dezelfde dag nog vraag me nog steeds af hoe het komt...

niet stiekem wat melk in spuiten he :finger:

;)

en van een flatgebouw van 10 hoog? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven