Fitness Seller

Ik ga na 2 weken 'off' weer kuren maar win praktisch niets. Wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja big'r zo denk ik er ook over, voor mij geen ug btw

ironmike86 zei:
big 'R i love your way of thinkin...you're absolutely right...als alle ug labs wat meer moeite zouden doen om hun vials wat meer van zichzelf te maken was het al heel wat moeilijker om ze na te maken...great thinkin man...

big'R zit er juist helemaal naast! Het namaken van originele AAS die over de GEHELE WERELD verkocht worden is veel interessanter om na te maken en dat gebeurt dus ook MASSAAL. Dat is een hele industrie die daar achter zit en gaat zeer veel geld in om. Daarbij is het nog eens zo dat die shit allemaal wordt nagemaakt in zeer zeker niet de meest welvarende landen dus als die gasten een paar cent op een vial pakken is dat genoeg. Voor dit soort organisaties is het absoluut niet aantrekkelijk om een dreumes zoals GG of GS na te maken.

Dan hou je nog de student over die te weining tijd heeft en denk wat geld te verdienen Als zo'n iemand het echt aantrekkelijk wil maken moet je het in het groot verkopen en dan val je zo door de mand kerel en ga je door de mangel ;)

@beachman
meerdere kuren gehad. laatste kuur 15 kilo gegained en behouden. Stats 1.83 en 83 kilo :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
rtodeep zei:
2 weken off :eek: jezus kerel wat denk je wel niet ??

en je bent dus begonnen met je vorige kuur op 68 kilo ??? WTF :roflol:

niet heel raar dat je dan zoveel kg bij komt

en ik zie hier zat mensen die voor een kuur helemaal een voedingsschema hebben uit gedoktert

maar als ik aan het kuren ben ben ik net een vuilnisbak 24uur p/d vreten
tuurlijk weet k wat k nodig heb en let ik op wat er naar binnen gaat , maar alsk dan moet gaan zeggen van nou het is nu 1 uur en k mag nu een banaan en een shake ( tewijl ik sterf van de honger ) dan vreet k echt wel lekker door

weinig eten is weinig groeien ;)

mijn eerste kuur begon ik op 69 kg dat waren dianabol napsoim tabs
mijn voedingsschema is trouwens gewoon goed eet 7 keer per dag

hoi dbb ers
ik wil even zeggen dat ik mijn verkoper niet in het kwade daglicht wil zetten.
en we hebben samen ook een oplossing gevonden.
krijg er gewoon nieuwe voor terug en stuur hem de oude op met de witte dosering die worden verder onderzocht.

Ik zou nu nokken met je kuur, nakuren met die hap en toch minstens wel 2 maanden geen AAS meer nemen.

Die begeleider van jou snapt er zowiezo ook niets van imo als hij jou laat beginnen met kuren op 69kg; en 2 weken daarna weer een kuur voor je samen stelt.

Toch doe je iets verkeerd. Dit is dan je derde kuur en je weegt pas 83 kilo met 8%???

Maar ach, daar gaat dit topic niet over. De spullen gaan terug want aan jou ligt het duidelijk niet.

2 wkn rust?? what were you thinking?
en jij verwacht na deze kuur nog iets vast te houden?
dat zal vies tegenvallen, het zal waarschijnlijk een behoorlijke tijd duren voordat je axis is hersteld!

Of je spul nu goed is of niet vind ik in deze niet zo belangrijk. Deze thread zou een sticky moeten worden zodat alle beginners kunnen zien wat er gebeurt als je amateurisch en onvoorbereid hormonen je lichaam spuit.
Je bent echt ongelooflijk stom bezig en het ergste is nog dat je het zelf niet eens ziet. Je denkt zeker dat na een kuur waaarin je 15 kg hebt gewonnen je lineair kunt doorgroeien, zonder rust etc.

Je maakt een aantal beginnersfouten en denkt dat AAS de oplossing voor een aantal structurele problemen die je hebt. Op 68 kilo bij 1.83 beginnen aan AAS betekent dat je van training en voeding geen hol had begrepen.
Op je twintigste van de ene kuur in de andere rollen, zonder rust maar met een 300% hogere dosering toont dat je van AAS en kuurplanning geen bal hebt begrepen. DBC heeft en denk ik goed uitgedrukt!

En dat er van GG fakes zouden zijn geloof ik geen bal. Als je dat denkt heb je zeker geen inside kennis van de materie (niet alleen aan jou gericht).
Fakes worden gemaakt van bekende merken om te profiteren van naamsbekendheid en hoge marges. En tuurlijk valt het wel na te maken. Dat is het punt ook niet! Als je jij een partij sigaretten zou mogen labellen met illegale wikkels wat zou je dan kieze: Marlboro of een onbekende Pools thuismerk? Norma of GG? Jintropin of GG? Naposim of GG?
Juist

Zoek eerst de fout in je eigen aanpak!

Laatst bewerkt:
mijn eerdere kuren sloegen meteen aan en merkte ik ook heel veel van.
heb ik nu fake gehad dat idee heb ik zelf wel en zijn er mensen met dit zelfde probleem. Ik ga na 2 weken 'off' weer kuren maar win praktisch niets. Wat doe ik fout?

Ik weet wat je fout doet...

20 jaar, een lengte van 1.83 en een gewicht van 68 kg en er al meerdere kuren op hebt zitten en nu maar ff nonstop doorkuren omdat je in de zomer wedstrijden wilt gaan draaien hmmm.... dat doe je fout!!!

Ja elmo maar je zegt het eigenlijk al zelf bro. Want ik kies dus voor hg labs om dezelfde reden dat ik voor de slof marlboro zou kiezen in plaats van die poolse crap sigaretten..;) :D

WINSTROLST zei:
Ja elmo maar je zegt het eigenlijk al zelf bro. Want ik kies dus voor hg labs om dezelfde reden dat ik voor de slof marlboro zou kiezen in plaats van die poolse crap sigaretten..;) :D

Kijk als je 100% zeker goede originele HG kan krijgen dan heeft dat uiteraard een voorkeur. helaas is het zo dat IEDEREEN origineel heeft (denk te hebben dan) en als er een marktonderzoek is zeker 70% ofzo fake is.

Heb al heel vaak mensen met fake HG in hun handen gezien..

Ja ik heb van al mijn producten nagezocht of er een fake tussen zou kunnen zitten is veel info over te vinden op het internet. Maar bij een ug lab zou dat dus niet gaan. Ik heb hier ook al 1000 keer gehoord dat iets van een ug lab niet werkte maar over een hg lab nog bijna nooit.

No hard feelings;)

Big'r zei:
Maar misschien wil iemand een brief naar de nederlandse ziekenhuizen sturen dat AAS helemaal niets met je doen.

Stuur jij maar een brief naar alle mensen die AAS gebruiken en vertel ze even dat die spontane erecties die úren aanhouden, die spontane voorvocht-lekkages in hun onderbroek, de 24/7 supergeilheid die ze soms niet in staat stelt normaal te functioneren, dat dat allemaal in het bolletje zit en niets met hun exogene test inspuiten te maken heeft. Dán gaan we lachen.

Voor de rest geef ik je gelijk dat je minstens een kilo vocht-winst moet hebben al doe je weinig.

Elmo zei:
Of je spul nu goed is of niet vind ik in deze niet zo belangrijk. Deze thread zou een sticky moeten worden zodat alle beginners kunnen zien wat er gebeurt als je amateurisch en onvoorbereid hormonen je lichaam spuit.
Je bent echt ongelooflijk stom bezig en het ergste is nog dat je het zelf niet eens ziet. Je denkt zeker dat na een kuur waaarin je 15 kg hebt gewonnen je lineair kunt doorgroeien, zonder rust etc.!

En dat er van GG fakes zouden zijn geloof ik geen bal. Als je dat denkt heb je zeker geen inside kennis van de materie (niet alleen aan jou gericht).
Fakes worden gemaakt van bekende merken om te profiteren van naamsbekendheid en hoge marges. En tuurlijk valt het wel na te maken. Dat is het punt ook niet! Als je jij een partij sigaretten zou mogen labellen met illegale wikkels wat zou je dan kieze: Marlboro of een onbekende Pools thuismerk? Norma of GG? Jintropin of GG? Naposim of GG?
Juist

Zoek eerst de fout in je eigen aanpak!

Jammer voor Big'r dat hij JUIST de topicstarter zonder kennis van zaken aangrijpt om zijn kruistocht tegen UG labs te verwezenlijken. Duidelijk is, zoals Elmo al stelt, dat als iemand denkt dat ie 'makkelijk even geld kan verdienen' met een UG lab na te maken, hij het goed mis heeft. Ten eerste gaan vervalsers voor wereldlijke naamsbekendheid. En niet voor een klein merkje. Ten tweede valt de vervalser héél snel door de mand omdat het kleine merk regionale en korte lijntjes heeft.

Hiermee is dus weer bewezen dat we moeten oppassen met wat mensen zeggen die zelf teleurgesteld zijn in hun vorderingen en dus maar een heel merk aan de schandpaal nagelen. Gisteren was het GS, vandaag GG en morgen Norma.

Aan de newbees op dutchbodybuilding: Check je informatie dus 2 keer, en neem niet elke paniek-blèr aan als feit! Dat blijkt hier maar weer.
Niet voor niets vindt er een topictitel-aanpassing plaats.

Ook al knal je 3 gr testo per week in je fl**ker, als je daarvoor slechts 2 weken rust hebt genomen tussen de kuren in, zal je op die 3gr testo amper groeien!!

Ligt dus niet aan het spul, maar gewoon aan je eigen stommiteit!

Ik ben ook wel eens wat langer doorgegaan met kuren als goed voor me is, en ook mijn ervaring is dat je gewoon minimaal een aantal maanden rust moet nemen voor je weer aan een effectieve kuur kunt beginnen.

jehmarjeh zei:
mijn eerdere kuren sloegen meteen aan en merkte ik ook heel veel van.
heb ik nu fake gehad dat idee heb ik zelf wel en zijn er mensen met dit zelfde probleem. Ik ga na 2 weken 'off' weer kuren maar win praktisch niets. Wat doe ik fout?

Ik weet wat je fout doet...

20 jaar, een lengte van 1.83 en een gewicht van 68 kg en er al meerdere kuren op hebt zitten en nu maar ff nonstop doorkuren omdat je in de zomer wedstrijden wilt gaan draaien hmmm.... dat doe je fout!!!

jij leest niet goed gozer weeg nu voortaan 89 kilo toen ik begon met kuren woog ik 68....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven