WINSTROLST
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ironmike86 zei:big 'R i love your way of thinkin...you're absolutely right...als alle ug labs wat meer moeite zouden doen om hun vials wat meer van zichzelf te maken was het al heel wat moeilijker om ze na te maken...great thinkin man...

rtodeep zei:2 weken offjezus kerel wat denk je wel niet ??
en je bent dus begonnen met je vorige kuur op 68 kiloWTF
niet heel raar dat je dan zoveel kg bij komt
en ik zie hier zat mensen die voor een kuur helemaal een voedingsschema hebben uit gedoktert
maar als ik aan het kuren ben ben ik net een vuilnisbak 24uur p/d vreten
tuurlijk weet k wat k nodig heb en let ik op wat er naar binnen gaat , maar alsk dan moet gaan zeggen van nou het is nu 1 uur en k mag nu een banaan en een shake ( tewijl ik sterf van de honger ) dan vreet k echt wel lekker door
weinig eten is weinig groeien![]()
WINSTROLST zei:Ja elmo maar je zegt het eigenlijk al zelf bro. Want ik kies dus voor hg labs om dezelfde reden dat ik voor de slof marlboro zou kiezen in plaats van die poolse crap sigaretten..![]()
![]()

Zooooooooooooo.........jij doet goed je huiswerk!EricR zei:3 oktokber was je bezig met een Dianabol en Anavar kuur.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=46730
25 november was je bezig met een test. enth, deca en winstrol kuur, toen in je 4de week.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=50544
En nu dus je 3de kuur, je weet dus echt niet waar je mee bezig bent.
Kukkeledeh zei:
Big'r zei:Maar misschien wil iemand een brief naar de nederlandse ziekenhuizen sturen dat AAS helemaal niets met je doen.
Elmo zei:Of je spul nu goed is of niet vind ik in deze niet zo belangrijk. Deze thread zou een sticky moeten worden zodat alle beginners kunnen zien wat er gebeurt als je amateurisch en onvoorbereid hormonen je lichaam spuit.
Je bent echt ongelooflijk stom bezig en het ergste is nog dat je het zelf niet eens ziet. Je denkt zeker dat na een kuur waaarin je 15 kg hebt gewonnen je lineair kunt doorgroeien, zonder rust etc.!
En dat er van GG fakes zouden zijn geloof ik geen bal. Als je dat denkt heb je zeker geen inside kennis van de materie (niet alleen aan jou gericht).
Fakes worden gemaakt van bekende merken om te profiteren van naamsbekendheid en hoge marges. En tuurlijk valt het wel na te maken. Dat is het punt ook niet! Als je jij een partij sigaretten zou mogen labellen met illegale wikkels wat zou je dan kieze: Marlboro of een onbekende Pools thuismerk? Norma of GG? Jintropin of GG? Naposim of GG?
Juist
Zoek eerst de fout in je eigen aanpak!
jehmarjeh zei:mijn eerdere kuren sloegen meteen aan en merkte ik ook heel veel van.
heb ik nu fake gehad dat idee heb ik zelf wel en zijn er mensen met dit zelfde probleem. Ik ga na 2 weken 'off' weer kuren maar win praktisch niets. Wat doe ik fout?
Ik weet wat je fout doet...
20 jaar, een lengte van 1.83 en een gewicht van 68 kg en er al meerdere kuren op hebt zitten en nu maar ff nonstop doorkuren omdat je in de zomer wedstrijden wilt gaan draaien hmmm.... dat doe je fout!!!