Trickolutions
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelfs chuck norris..de enige sterveling die de chuck de baas konSageFrancis zei:Nobody messes with bruce. Bruce owned echt iedereen(iig met die skills).

Ik weet het niet bro, ik zie gewoon een bruce lee type niet van vechters als le banner winnen.Trickolutions zei:Twee meesters tegen elkaar zetten blijft natuurlijk altijd gissen naar wie er zal winnen. Ik zal altijd wel inblijven zetten op Bruce. Die kerels maken zeker wel kans met hun grote incasseringsvermogen maar ze zijn zo sloom en log. Bruce zou er met zijn meesterlijke uithoudingsvermogen eerst een kwartiertje rondom huppelen met wat feintattacks om hem moe te maken. Zodra hij kans ziet toe te slaan kan hij ogen uitsteken, knieschijven verbrijzelen, naar de kruis trappen. Ik zou op Bruce inzetten. Hij is echter ook maar een mens, 1 fout van hem kan hem direct fataal zijn, wanneer hij voor de volle 100% geraakt wordt of in een greep komt zal het moeilijk worden nog te winnen.
Masallah zei:Als we het over gewicht gaan hebben dan is het een ander verhaal,
What about Buakaw "Por Pramuk" ... die kickt die gasten van
120 a 130 kg wel omver, No problem.
Naast alle onzin die geschreven wordt (behalve LAUW, die snapt het naar mijn mening), wil ik ook nog iets zinnigs zeggen.
Er wordt hier alleen gesproken over trap en stoottechnieken. Ik heb zelf heel wat jaartjes gevochten (Fred Rooyers als trainer) als karateka en kickboxer, en ik ben van mening dat wanneer je een echt goede vechter bent (karateka, kick-/thaiboxer) die ook goed is in het grondgevecht, je (bijna) altijd zult winnen. Een goede vechter die op de grond ook goed uit de voeten kan zal het altijd op een grondgevecht aan laten komen als zijn tegenstander daarin minder is, en zal DAAROM winnen. De kans op een perfecte trap of stoot is gewoon te klein.
Denk je dat Bruce niet kon grondvechten, dan heb je het goed mis.Wat probeer je nou te zeggen, er wordt hier geen onzin geschrevenDenk je dat Bruce niet kon grondvechten, dan heb je het goed mis.
Het gaat hier ook niet over toernoooooien, maar echt straatvechten. Btw, het lompe van Muy Thai is dat die kerels zoveel incasseren. Ziet er misschien stoer uit maar ik heb meer respect voor de mensen die niet of amper geraakt worden. Daar komt bij dat die shaolin's ook zeker wel gehard zijn. Ze trainen meer techniek, timing en snelheid maar ook zeker wel dat andere. Die slaan elkaar met stokken op de buik ed. om maar een voorbeeld te noemen. Zoals jij dit hier neerzet maak je kunfu belachelijk. Alsof die kerels geen lowkick kunnen ontwijkenMisschien moet jij maar is een dagje met ze meetrainen.
Ik heb verschillende vechtsporten beoefend en vond er geen een zo kompleet als thai

niet echt indrukwekkend:
BUAKAW POR.PRAMUK
THAILAND / Por.Pramuk Gym / Muay-Thai
COUNTRY : THAILAND
DATE OF BIRTH : May 08, 1982
HEIGHT : 5 feet 9 inch
WEIGHT : 152 lbs
Als iemand je idool is betekent niet dat je hem niet kan verslaan.
Mike Tyson zijn idool was Muhammed Ali en het mag duidelijk zijn dat Mike een superieure bokser was.
Ali is de beste bokser aller tijden, no way dat een puncher als Tyson Ali zou kunnen verslaan.
Hij beet uit frustratie Holyfields oor kapot omdat hij hem niet aankon. Laat staan dat hij opgewassen was tegen de finesse van AliV.w.b. het stoten, trapen, incasseren, knieen e.d. kun je wel eens gelijk hebben. Maar je moet het toch met me eens zijn dat je ook bij veel thai gevechten ziet dat ze na elkaar vast te hebben elkaar naar de grond gooien. En dat is mijn punt, dan houd het gevecht op en beginnen zo opnieuw. Ik denk dat een goede vechter het op een clinch (?) aan moet kunnen laten komen om vervolgens een grondgevecht te beginnen. Een goede freefighter die ook goed kan kickboxen is volgens mij daarom altijd in het voordeel.
Maar goed, dat is mijn mening.![]()
Luister: een vriend van mij is wereldkampioen thaiboksen op 57kg, in het worstelen kon ik hem makkelijk aan idd (ik weeg ook letterlijk het dubbelle), maar je moet eerst op de grond raken he.
Het gaat er hier over dat wing chun totaal geen efficientie heeft tegenover een goede thai bokser.
Zelfs op de grond moet je tegen een goede thai uitkijken voor kniestoten.
en hoeveel grondgevechten heb jij bruce lee al zien doen?
Het gaat erom dat jij niet kan Thai Boxen. Ik weet zeker dat een goede thaiboxer die minder is dan jou vriend, maar wel goed op de grond is, altijd zal winnen op straat. Hij kan het altijd op een grondgevecht laten aankomen.