jody
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mans zei:Mijn god wat een onzin. Ten eerste is een Muay Thai vechter juist erg goed van dichtbij, wel eens van de clinch gehoord? Ten tweede zijn het de simpele technieken die in een echt gevecht de meeste waarde hebben. Als al die hocus pocus werkelijk zo effectief was, was dat nu inmiddels wel bewezen in een MMA ring.
paradise zei:bruce lee zei zelfs dat die shoalin kung fu helemaal nix voorstelde, ziet er leuk uit maar het werkt niet. wing chun vond hij effective in close combat maar vind het niet genoeg om op straat te vechten dus hij maakte zn eigen sT jeet kune do. dat zou het meest effective zijn in "streetfight" waar veel grond gevechten voor kwam, oog steken etc.
Jamesss zei:Maar grote mensen met techniek slopen kungfu mensen. Dit is geen mening maar een feit.
. dat is ook 60kg tegen 95kgparadise zei:in de ring wel mischien, maar straat heb ik mn grote twijfels. zet bv bruce lee tegen le banner op straat. ik denk toch dat bruce lee le banner de t ering trapt. dat is ook 60kg tegen 95kg

Jamesss zei:Nog iets wat oosterse vechtsporters belemmerd is het feit dat ze niet gehard zijn. Ze draaien (meestal) geen fullcontact en zullen dus na het eerste de beste tikje tegen de grond gaan.
Mans zei:Ook zeer belangrijk idd. Veel technieken worden vaak in 'slowmo' geoefend en in de praktijk blijkt het dan toch net iets anders uit te pakken.
Azrael zei:Vind het inderdaad ook lachwekkend en triest tegelijk hoe hier gesproken wordt. Als die neef daadwerkelijk mensen hersenletsel toebrengt en weet ik het allemaal wat voor ongein weet ik hele goede plek voor hem. De G-E-V-A-N-G-E-N-I-S en flink lang. We hebben al zat mong*len op de wereld en ik hoef er niet meer bij. Dikke loser die neef van je als het waar is.
juist. Hij zei ook, als je van het een teveel hebt ben je uit balans. Dus als je te groot en te gespierd bent wordt je lomp. Als je smal bent en niet gespierd dan heb je een gebrek aan kracht.paradise zei:bruce lee zei zelfs dat die shoalin kung fu helemaal nix voorstelde, ziet er leuk uit maar het werkt niet. wing chun vond hij effective in close combat maar vind het niet genoeg om op straat te vechten dus hij maakte zn eigen sT jeet kune do. dat zou het meest effective zijn in "streetfight" waar veel grond gevechten voor kwam, oog steken etc.
ieder jaar verliezen kungfu scholen in het kungfu thai tournooi.Trickolutions zei:Dit is zeker geen onzin, heb jij je wel is verdiept in dit soort vechtsporten. De Jeet Kune Do en Wing Tsun die je in veel Oosterse martial arts films ziet is natuurlijk 'gemaakt'. Een act die opgezet is om bij het publiek de "woooo" en "oeeeee" geluiden op te wekken. Daar is het Wing Tsun op zulk professioneel niveau neergezet dat het alleen maar effectief zou zijn als je het echt masterlijk beheerst.
Het mooie echter van Wing Tsun is dat de basis al enorm effectief blijkt te zijn bij straatgevechten. De oefeningen zijn zo supersimpel gewoon! Het zijn vaak counterattacks waarbij je tergelijkertijd blokt en stoot. Het enige wat je moet oefenen is kracht, timing en snelheid. Wanneer je dat beheerst, en dat gaat redelijk snel met een week intensieve training, kan je al zoveel. Je weet niet wat Wing Tsun is, het is niet zomaar dichtbij, het is de tegenstander gewoon omver lopen, op hem in lopen, meeste mensen weten dan niet meer wat ze moeten doen, zelfs met de 'o zo bekende low kicks' van het Muy Thai/Kickboxen bereik je werkelijk niets.

supreme zei:Dat kan niet jongen, die neef slaat al die politie mannen dood met 1 drukpunt slag..

jody zei:ieder jaar verliezen kungfu scholen in het kungfu thai tournooi.
mss moeten ze dan eens bij les volgen over hoe ze een lowkick moeten ontwijken![]()
Misschien moet jij maar is een dagje met ze meetrainen.