XXL Nutrition

ik ga op wing chun

Corazon zei:
Haha die neef van jou valt al neer als Bruce een scheet zou laten man. Ik geloof best dat hij sterk is maar hij heeft de 'dragon fart' nog niet geroken.

Nee maar even serieus een beetje meer respect voor 1 van mijn jeugdhelden :mad:
hahahahahahaah juist

Masallah zei:
Als we het over gewicht gaan hebben dan is het een ander verhaal,
What about Buakaw "Por Pramuk" ... die kickt die gasten van
120 a 130 kg wel omver, No problem.
Denk je dat nou echt?Ik denk dat bv jerome of andere goede vechter gewoon die gast helemaal knock slaat.
@roxxe, sapp is geen vechter.

Smoothmold zei:
jongens wees nu eens reeel een mannetjes van 1.58 klaart hij echt hoor. Bruce is wel snel maar qua kracht en grootte schiet hij gewoon tekort. Niet alleen bij hem maar bij meerdere "grotere" gasten. Bruce Lee is zo geidioliseerd dat hij een soort mythe/god status heeft bereikt en dat ie onaantastbaar is. Maar als je dat loslaat blijft het nog steeds een ecto.

...maar wel en gevaarlijke:D

Outer zei:
Denk je dat nou echt?Ik denk dat bv jerome of andere goede vechter gewoon die gast helemaal knock slaat.
wat is hij dan wel? ijskreemverkoper ?

Waar hebben we het over mensen ?

"Mijn neef slaat jouw neef in elkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar".

Laat hem eerst maar een kogel kunnen koppen, dan zien we wel verder :P .

Heb het zelf een jaartje of vier gedaan.. heb meegedaan bij de Nederlandse kampioenschappen ingestudeerde gevechten.. ben ik vierde geworden.. Ik had twee zwaarden en moest vechten tegen een speer (ingestudeert)

Heb nog meegedaan met de leeuwendans op het Chinees nieuwjaar in de chinatouwn hier in Amsterdam... heb één keer op TV opgetreden bij de 1,2,3, staatsloterijshow.

Verder vind ik al die verhalen over sterke neefjes en nichtjes lachwekkend en dus niet serieus te nemen.. je hoefd maar een paar maanden deze sport gedaan te hebben om te begrijpen wat ik bedoel.

Mijn pikkie is groter die van jou... zullen we wedden? echt waar.. mijn pikkie owned die van jullie allemaal :rolleyes:

Outer zei:

Zeker wel, hij heeft al andere big guys knock out gekickt,
en wat betreft jerome, zeker een super vechter, maar wel met een zwakke kin.

Outer zei:

Je moet niet vergeten dat al die gasten die sport beoefenen omdat ze er geld mee willen verdienen.

En in dat geval doet Sapp het als een van de beste. Hij heeft bijna zonder training gigantische contracten gehad (reclames en optredens in Japan) en heeft nog wat potjes weten te winnen ook.

Dat doet hij dan een stuk beter dan de meeste andere vechters die al vanaf hun 5e trainen en nog steeds aan de sub-top staan. Ze hebben kleine groepjes fans waar ze niks aan verdienen en zullen nooit kampioen worden. Als je het zo bekijkt is Sapp gewoon DE MAN!

sapp suckt hard
maar hij verdient wel veel geld die lijer:(

ooh ja maandagavond 20:45 @ eurosport K1 komt die neef daar ook nog toevallig langs??

Wat een gezeik. Wat heeft dit te maken met bodybuilding?

Smoothmold zei:
Nederlandse Wing Chun Federatie hoger kan toch niet. Het is rijkserkend en aangesloten bij het NOC NSF ???

Dat is gewoon de bond waar hun zijn bij aangesloten.

Bruce Lee, had gehakt van je neef gemaakt, size doesn't matter als weet hoe en waar je iemand moet raken ;) .

roxxe zei:
juist fearless met jet li gezien, mooie film trouwens

maar - dont shoot me - wat is het verschil met shaolin enzo?

wat maakt wing chun zo speciaal?

Voor Wing Chun - Ving Tsun - Wing Tsun - Wu shu - Kung Fu, is Shaolin Kempo / Wu shu "Chinese boxing" de basis voor deze vechtsport-variaties. Bij sommige scholen wordt wedstrijdgericht getraind, bij andere scholen spelen wedstrijden helemaal geen rol. Dan zijn er nog de verschillen in diverse sTen, gewapend of ongewapend.

* Shaolin Kempo / Wu shu is de oudste vechtsport die er bestaat.

Carin zei:
Wat een gezeik. Wat heeft dit te maken met bodybuilding?

Sport algemeen, read before you start whining ;) .

Fedor Emelianenko owned op dit moment iedereen hier in de wereld

Ja.... en als me tanten ballen had was het mijn oom.... dus ?

Dus dit is die geweldige **in**un waar jij over praat ---> [Link niet meer beschikbaar]

k volg een andere aftakking van wing chun (WING TSUN LEUNG TING SYSTEEM)

Smoothmold zei:
dat is waar....... Maar hij kan met bepaalde drukpunten iemand met 1 klap doden :eek:

no kidding...

Pro boksers kunnen met 2-3 goeie klappen je ook hersendood slaan hoor, maar als er ééntje met een gun voor je neus gaat staan ga je toch vriendelijk mogen buigen en achteruit gaan. :o

Terug
Naar boven