- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
batman owned iedereengast21 zei:Fedor Emelianenko owned op dit moment iedereen hier in de wereld

Man-Mountain zei:

Nim zei:Volgens Discovery Channel is Wing Chun zo'n beetje de meest effectieve martial art, maar ik vraag me alleen af, waarom Bruce Lee het dan heeft aangepast??
Lauw zei:Het wordt pas echt lachen als zo'n knuppel in zichzelf gaat geloven en een ring in stapt, of gaat sparren met een full contact vechtsporter.
ff zoeken....
In de ring heb je regeltjes en handschoenen, op straat niet.. eye pokes, opzettelijk breken van verschillende lichaamsdelen, aanvallen op de keel etc. mag/zie je dat in de ring?? nee..
Die gasten hun reflexe zijn zot, mijn broertje doet gewoon tai-jitsu en je gaat hem echt niet zomaar aanrake, is ie veel te snel voor, en Bruce lee kan ook ontwijke hoor...en als je dan met je droge massa van 120kg je gewicht achter die slag steekt...dat wil ik echt nog wel eens zien...Lauw zei:effectief? waarin?
ben ik nou de enige die redelijk moe wordt van mensen die beweren dat een show-sport effectief is op straat of in de ring?
Voor mij part is iemand 300ste dan Wing Chun Grand Master ofzo iets, als hij tegen een goed getrainde full-contact vechter in de ring staat gaat ie neer, en hard ook.