Fitness Seller

ik ga op wing chun

• Topic Starter Topic Starter
damn brute shit shoalin :eek:

[Link niet meer beschikbaar]
ik denk dat deze nog wel mijn ass kicked :D

Smoothmold zei:
ik denk dat deze nog wel mijn ass kicked :D
Verschrikkelyk lenig, heeft dat mannetje opzeker veel pyn voor geleden.. Maar ik weet niet of hy nou egt zo goed is in vechten het ziet er wel leuk uit, maar zal het ook hard aan komen? :rolleyes:

sjeun zei:
Verschrikkelyk lenig, heeft dat mannetje opzeker veel pyn voor geleden.. Maar ik weet niet of hy nou egt zo goed is in vechten het ziet er wel leuk uit, maar zal het ook hard aan komen? :rolleyes:

hehe, was meer een grapje maar ik denk over een jaar of 10 kickt die me zeker :p

sjeun zei:

Als je van kleinsaf aan je lenigheid behoudt is dit geen pijnlijke zaak . Nu zullen die trapjes nog niet zo pijnlijk zijn , op sommige plekken dan weer wel :D . Maar binnen enkele jaren wil je daar geen rumble mee doen .

Kan me herinneren een jaar of 6 geleden dat ze in Azie ergens een wedstrijd hebben gehouden tussen Muy Thai boksers en een paar van die Kung fu gasten. Conclusie, de Muy Thai boksers waren heer en meester in de ring.:hedbang:

Het bleek dat de Kung fu mannen niet opgewassen waren tegen de keiharde trappen die ze te verduren kregen. 1 van hen was zelfs na 1 lowkick tegen de vlakte gegaan...:p

Pfff, als ik dit topic lees lijkt het er alleen maar op Smooth groot en sterk wil worden zodat hij mensen in elkaar kan slaan en stoer is..

SiRoj zei:
Pfff, als ik dit topic lees lijkt het er alleen maar op Smooth groot en sterk wil worden zodat hij mensen in elkaar kan slaan en stoer is..

oke "SiRoj", ik wil alleen net zo'n shredded Beast als jij worden :(

/-\naboliC zei:
Nogmaals, ik zeg niet dat de ene vechtkunst beter is dan de andere.
ik wel :D

Plaats een wing chun grand master, of hoe ze zichzelf ook noemen, tegen een redelijke thai-bokser en de wing chun grand dragonmaster mag blij wezen als hij na een minuut nog op zijn benen staat, ongeacht de regels.

M.M.A. is imho de meest realistische benadering van een gevecht. Er is geen 1 vechter met een wing hun achtergrond. Trek je conclusies.

Het is jammer dat ik de filmpjes niet kan vinden. Vooral in de begintijd van de UFC had je nog wel eens van die kung fu figuren die dachten dat ze wat in de mma kooi te zoeken hadden. Die gasten werden allemaal stuk voor stuk ingemaakt. Stonden ze daar in 1 of andere ingewikkeld standje (vast en zeker de dodelijke Tijgerklauw techniek), en een tel later lagen ze op de grond in een ingewikkeld standje, dankzij de keiharde-ros-op-je-bek techniek :roflol:

eric468 zei:
Ik geloof je verhaal trouwens wel. Ik heb je neef nog getraint een tijdje in een grot in ZO-Azie. Maar net toen hij toe was aan het leren vliegen kwam hij op het zwarte pad terecht en deed hij onschuldige pijn.

Hij trok toen richting NL en ik ben in Azie gebleven om daar de mensheid te redden. Na een tijd zag ik dit soort verhalen op dit forum en ben ik snel naar NL toe gevlogen op mijn wolk. De eerst volgende keer dat ik je neef weer zie zal ik hem een roosteren met mijn laserogen...

ZIjn hier nog meer mensen op het board die iedereen ter wereld aankunnen, desnoods iedereen tegelijk?
Of kunnen andere mensen ook vliegen zoals Superman en ik dat kunnen?
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: ik bezeik mijn broek

sjeun zei:
Ook leuk filmpje over dat shoalin, kan je zien hoe effectief dat is en hoe snel ze zyn :)

(let op die handjes btw van die "monk?" :roflol: )
:eek: wtf? ik ken zn moves niet nagaan!!!

xpose zei:
Kan me herinneren een jaar of 6 geleden dat ze in Azie ergens een wedstrijd hebben gehouden tussen Muy Thai boksers en een paar van die Kung fu gasten. Conclusie, de Muy Thai boksers waren heer en meester in de ring.:hedbang:

Het bleek dat de Kung fu mannen niet opgewassen waren tegen de keiharde trappen die ze te verduren kregen. 1 van hen was zelfs na 1 lowkick tegen de vlakte gegaan...:p

de normale kung fu vechter zal niet veel incasseringsvermogen hebben als iemand die in shaolin wordt getraind, waar ze elke dag old school gehard worden. kheb s filmpjes gezien waarin een shaolinmonk tegen een muey thai vechter werd gezet als expiriment..en geloof het of niet...shaolinmonk won!!!:D let op: wel nam ie niet van die traditionele standjes aan van dierensTen, drunken style, monkey style :D...maar gewoon boxers stand:D

iemand toevallig het filmpje?:o

Said it once and i'll say it again...
Je mag nog zo veel spierkracht hebben, zonder snelheid ben je er niks mee. Reflexen zijn toch het belangrijkste,heb je veel aan als je een slag van 300kg kan geven maar niks raakt...:rolleyes:
Terwijl een bokser van 120 kg zich klaarmaakt om te slaan, is ie al elvendertig keer geraakt, mss doen die afzonderlijke "klapjes" niet veel tegen dat beest, uiteindelijk zal ie wel tegen de vloer gaan...

En thaiboxers wegen ook geen 100kg, tenzij ze 2 meter en half zijn...
Dus die zijn ook lekker snel, kan nog spannend worden...
En in de ring is geen echt gevecht, op straat vegen al die shaolin-monks, bruce lee-like gasten en andere china-men de straat aan met je bokskop, kickboxkop, BB-kop, enz, enz...

Trouwens, tis wel een feit dat boksers je met 1 slag dood kunnen maken,
dacht dat Mike Tyson eens een stier met 1 slag had vermoord (stier zat wel vastgemaakt b.t.w)

Dus conclusie--->Sterk zijn maakt je geen winnaar, snelheid doet dat...

the better dayz zei:
Said it once and i'll say it again...
Je mag nog zo veel spierkracht hebben, zonder snelheid ben je er niks mee. Reflexen zijn toch het belangrijkste,heb je veel aan als je een slag van 300kg kan geven maar niks raakt...:rolleyes:
Terwijl een bokser van 120 kg zich klaarmaakt om te slaan, is ie al elvendertig keer geraakt, mss doen die afzonderlijke "klapjes" niet veel tegen dat beest, uiteindelijk zal ie wel tegen de vloer gaan...

En thaiboxers wegen ook geen 100kg, tenzij ze 2 meter en half zijn...
Dus die zijn ook lekker snel, kan nog spannend worden...
En in de ring is geen echt gevecht, op straat vegen al die shaolin-monks, bruce lee-like gasten en andere china-men de straat aan met je bokskop, kickboxkop, BB-kop, enz, enz...

Trouwens, tis wel een feit dat boksers je met 1 slag dood kunnen maken,
dacht dat Mike Tyson eens een stier met 1 slag had vermoord (stier zat wel vastgemaakt b.t.w)

Dus conclusie--->Sterk zijn maakt je geen winnaar, snelheid doet dat...

Haha , wel grappig dit . Beetje kort door de bocht niet ?

Al eens gezien hoe een beest als Tyson uit de hoek komt gevlogen als hij een bel hoort . Dan mag je nog 5 keer sneller zijn dan hem hij maakt je finaal kapot . Die kerel word alleen maar woester van die lichte tikjes die je hem geeft . Hij dwingt je in een corner en de stoot en sloop sessie gaat van start , met als gevolg dat het lichtgewichtje horizontaal de ring verlaat vol buisjes en apparatuur en enkele bezorgde verzorgers en dokters .:D

Het valt me op dat veel vooral jonge ventjes geloven dat die Aziatische trukendozen ook maar enigszins effectief kunnen zijn op straat.

Ik bedoel dan niet de straat uit één of andere Hollywood productie..

eric468 zei:
Ik geloof je verhaal trouwens wel. Ik heb je neef nog getraint een tijdje in een grot in ZO-Azie. Maar net toen hij toe was aan het leren vliegen kwam hij op het zwarte pad terecht en deed hij onschuldige pijn.

Hij trok toen richting NL en ik ben in Azie gebleven om daar de mensheid te redden. Na een tijd zag ik dit soort verhalen op dit forum en ben ik snel naar NL toe gevlogen op mijn wolk. De eerst volgende keer dat ik je neef weer zie zal ik hem een roosteren met mijn laserogen...

ZIjn hier nog meer mensen op het board die iedereen ter wereld aankunnen, desnoods iedereen tegelijk?
Of kunnen andere mensen ook vliegen zoals Superman en ik dat kunnen?
:D :roflol: :roflol:

Masallah zei:
Als we het over gewicht gaan hebben dan is het een ander verhaal,
What about Buakaw "Por Pramuk" ... die kickt die gasten van
120 a 130 kg wel omver, No problem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:bow: De trappen van hem :eek: Dat is echt mijn held! (samen met onze eigen Andy natuurlijk :cool: )

the better dayz zei:

:roflol: kerel...... kijk je uberhaupt wel eens vechtsport wedstrijden?

Het is een feit dat niets zo hard aankomt als een korte hoek op je kin. punt.
Nou.... goed dan, een scheenbeen, elleboog of knie is ook niet best :D

Dat vage kung fu, wing chun gedoe ziet er spectaculair uit. Meer ook niet.

Er zijn wel hele mooie elegante technieken die in de realiteit werken, de guilotine choke, armbars, knee bars, rear naked choke, of de meest verfijnde elegante techniek van allemaal: de ground & pound. :D

Terug
Naar boven