AndroidHealthClinic

Ik ga vanavond paddo's eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dr. Gonzo zei:
Het is wel erg duur, maar zeker de moeite waard om een keer te proberen.
Ik heb het een keer gedaan. Ik had het gevoel dat de aarde onder me vandaan werd getrokken. Voortdurend een gigantische zuigkracht naar achteren. Ik keek even naar een steen en opeens leek alsof alles was opgebouwd uit kiezelstenen, de bomen, lucht, grond, alles :). En ik stikte bijna omdat ik vergat te ademen tijdens het lachen.
leuk spul.
Salvia is te gruwelijk, op dat spul krijg je echt geen grip. Ik heb het nu een paar keer gehad... Zodra ik die pijp wegzette, trok ik volledig weg in te bizarre trips, niet meer beseffend wie of wat ik was (of wat ik had gerookt)... het duurde idd maar even, 5a10min maar voor mijn gevoel veel langer (ontzettend veel dingen meegemaakt). Daarna een wereldse lachkick, vervolgens alles proberen uit te leggen maar niet uit mn woorden komen. Daarna een soort van after-wietachtig gevoel. Echt superspul. STOMTOEVALLIG ligt hier nog een zakje... wat daarmee gebeurt zullen jullie wel horen, maar ik verval liever niet weer in loze beloftes ;)
 
Grijpwijk zei:
Have fun! Krijg er gvd zelf ook zin in man, en iemand mag zich nu aangesproken gaan voelen om dit rond de kerstvakantie weer eens te gaan proberen.
Akkoord
 
dr. Gonzo zei:
Het is wel erg duur, maar zeker de moeite waard om een keer te proberen.
Ik heb het een keer gedaan. Ik had het gevoel dat de aarde onder me vandaan werd getrokken. Voortdurend een gigantische zuigkracht naar achteren. Ik keek even naar een steen en opeens leek alsof alles was opgebouwd uit kiezelstenen, de bomen, lucht, grond, alles :). En ik stikte bijna omdat ik vergat te ademen tijdens het lachen.
leuk spul.


Je word gewoon in de grond gedrukt..ik lag volledig plat en kon alleen hoofd omhoog doen met een kranzinnige lag erbij:D :D zeker NOOIT alleen doen!!!

Gezond kan het wel niet zijn...eenmaal geinhaleerd voel je het door je lichaam trekken.

Ik zat thuis in de zetel maar dacht dat ik op eetfestijn zat van brandweer??? Was revens op zoek naar stoel dat ik kwijt was maar ik zat gewoon thuis in de zetel:p :D :p

grtz
 
Hoi,

Ik en 2 vrienden van me hebben dit weekend ook voor et eerst paddo's geprobeerd. En ik moet zeggen dat et me zeer goed bevallen is, rook zo nu en dan wel eens een jointje, maar nadat ik dus vant weekend paddo's heb geprobeerd moet ik toch zeggen dat paddo's in het niets vallen qua lachkick en de visuele effecten die je deraan beleeft.

Omdat et de eerste keer was hebben we elk maar een 1/3 portie gehad, desondanks was het wel lachen geblazen.

Volgende keer ga ik wel ff een full report doen :)


Doede.
 
Back
Naar boven