Fitness Seller

Ik ga vanavond paddo's eten

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Wat zit die Zelda allemaal voor onzin hier te posten, ik begrijp er niks meer van ???

Hier lagen we echt van in een deuk gister, eerst ff toch die twijfel, maar we waren nog nietzover heen dat we er niet meer doorheen prikten. :D

Rob G zei:
Klinkt als een goede avond Zelda! :thumbs: Dus je maatje vond het ook allemaal flex?

Ja, was zeker een leuke avond, Thijs vond het ook supercool. Enige minpuntje was dat ik vanaf het moment dat de trip minder werd teveel vast probeerde te houden aan het gevoel, en daardoor te weinig genoot van wat ik nog wél voelde. We hebben om half 2 ofzo ook nog een theetje gezet van de gebruikte verse paddo's, maar dat had geen merkbaar effect.

Ik ben trouwens net klaar met m'n armentraining, en die ging echt zwaar goed. Ondanks dat ik me toch een klein beetje brak voel, heb ik op 4 van de 5 oefeningen m'n PR verbeterd!! :eek: ???

Zelda zei:
Ziet er een stuk beter uit dan waar ik het haal idd! Maar voorlopig laat ik die dingen even staan.

Moet je Salvia eens proberen..volledig van de kaart voor 5 minuten...dan ga je volledig plat:D :D

Verkrijgbaar in smartshop maar niet voor beginners...
Op het krankzinnige af..

grtz

Zelda zei:
Ik ben trouwens net klaar met m'n armentraining, en die ging echt zwaar goed. Ondanks dat ik me toch een klein beetje brak voel, heb ik op 4 van de 5 oefeningen m'n PR verbeterd!! :eek: ???

allemaal aan de paddo's

Zelda zei:
Hier lagen we echt van in een deuk gister, eerst ff toch die twijfel, maar we waren nog nietzover heen dat we er niet meer doorheen prikten. :D
Ja, was zeker een leuke avond, Thijs vond het ook supercool. Enige minpuntje was dat ik vanaf het moment dat de trip minder werd teveel vast probeerde te houden aan het gevoel, en daardoor te weinig genoot van wat ik nog wél voelde. We hebben om half 2 ofzo ook nog een theetje gezet van de gebruikte verse paddo's, maar dat had geen merkbaar effect.

Misschien had het geen merkbaar effect omdat je nog wappie was???

Iniedergeval dat is mijn ervaring dat je op een gegeven moment denkt dat je nuchter word maar dat is totaal niet zo.

SZelf ben ik trouwens niet van de verse paddo´s

IK haalde altijd chocoladerepen die waren wel heftig! :D

Gekke Gijs zei:
Misschien had het geen merkbaar effect omdat je nog wappie was???
Iniedergeval dat is mijn ervaring dat je op een gegeven moment denkt dat je nuchter word maar dat is totaal niet zo.
SZelf ben ik trouwens niet van de verse paddo´s
IK haalde altijd chocoladerepen die waren wel heftig! :D

Nah, ik denk dat die paddestoelen al hun werkzame stof al aan het eerste kopje hadden afgegeven, want ik merkte totaal geen verschil, de afname van de effecten ging gewoon net zo hard door.

Zelda zei:
Nah, ik denk dat die paddestoelen al hun werkzame stof al aan het eerste kopje hadden afgegeven, want ik merkte totaal geen verschil, de afname van de effecten ging gewoon net zo hard door.

Oww wacht ik begrijp het al je hebt er 2 keer thee van getrokken.....jah dan werkt het niet meer zo natuurlijk.:)

Als je noprmale pickwick thee hebt en een gebruikt zakje in een andere pot stopt zal hij ook nooit zo worden als de eerste trekking. :spaz: :p

Ik heb nog een paar zegeltjes liggen van 200mcg. Binnenkort eens 1 proberen.

Paddo's is niet echt mijn ding. Erg vreemde dingen op meegemaakt, maar ik heb een betere ervaring met lsd.

LSD en paddo's kunnen niet binnen drie dagen na een trip worden genomen. Na een paddo of LSD trip is je lichaam immuum voor 't spul. Ongeacht hoeveel je neemt. Maar dat bouwt zit binnen drie dagen weer volledig af.

Daarom voelde je waarschijnlijk niets van de dosis erna.

Marky zei:
LSD en paddo's kunnen niet binnen drie dagen na een trip worden genomen. Na een paddo of LSD trip is je lichaam immuum voor 't spul. Ongeacht hoeveel je neemt. Maar dat bouwt zit binnen drie dagen weer volledig af.
Daarom voelde je waarschijnlijk niets van de dosis erna.

Je kan makkelijk meerdere keren op een avond paddo's nemen hoor! Deed ik ook altijd met paddorepen! Eerst een halve en als ie uitgewerkt was de andere helft! Werkt net zo goed!

Dat je lichaam immuum raakt voor paddo's dat klopt alleen duurt het volledige herstel langer dan 3 dagen!

ik heb ook wel eens na een paar uur als ie af begon te zwakken nog een halve portie naar binnen gegooid. werkt prima

Mr.Mike zei:
Ik heb btw mijn laatste trip proberen te filmen, met een cam + big lamp erop.
Wat je bv zag; De 1 heeft een gesprek met de visjes in het aquarium, een ander aait de gordijnen, iemand denkt dat ie Mental Theo is, en een ander is er heilig van overtuigd dat ie in zijn broek had gepist wat dus niet zo was...

Blijf elke keer een top-ervaring, een spel spelen op een spelcomputer is ook geweldig trouwens. Heb toendertijd Unreal Tournament gespeeld, toen ik weer even bij mijn vrienden kwam kijken hoe het daar ging, zag ik ze van alles op mij af vuren. Kwam ik natuurlijk aan met mijn dikke moves, ontwijkjump en dergelijke. En iedereen dacht; wtf is Mike mee bezig man?

Gaat allemaal nergens over, maar het blijft prachtig spul.
whahahaha:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :laugh: :thumbs:

:mad: pfffffffffffffffffffffff
ik iriteer me er echt de ****aan
ik wil ook paddoen:(
bij de eerste keer ging het goed wat een ongeloofelijke ervaring was dat
maar bij de tweede keer helemaal mis
sindsien heb ik toen nog een paar blowtjes gerookt
en elke ELKE keer als ik een blowtje rookte kwam dat gevoel van die bad trip terug!!! maar in mindere mate gelukkig
ben bang dat als ik paddos neem dat gevoel kk hard spacend terug komt
echt jammer:mad:

Ik weet zeker dat ik em zwaar vertrip van dat spul :D Niks voor mij denk ik.

En hoeveel massa ben je kwijtgeraakt? :p

En benchie laat die paddo's maar over aan de meso's. :p

wimmeke26 zei:
Moet je Salvia eens proberen..volledig van de kaart voor 5 minuten...dan ga je volledig plat:D :D
Verkrijgbaar in smartshop maar niet voor beginners...
Op het krankzinnige af..
grtz
Het is wel erg duur, maar zeker de moeite waard om een keer te proberen.
Ik heb het een keer gedaan. Ik had het gevoel dat de aarde onder me vandaan werd getrokken. Voortdurend een gigantische zuigkracht naar achteren. Ik keek even naar een steen en opeens leek alsof alles was opgebouwd uit kiezelstenen, de bomen, lucht, grond, alles :). En ik stikte bijna omdat ik vergat te ademen tijdens het lachen.

leuk spul.

Hoe oud moet je zijn om in een smartshop Paddo's of Salvia te kopen???

18 geloof ik... maar ik ken niemand maar dan ook echt niemand die ooit zijn legitimatie heeft moeten laten zien...

Terug
Naar boven