AndroidHealthClinic

Ik ga vanavond paddo's eten

paddos genoeg waar ik werk:D

• Topic Starter Topic Starter
We gaan zo weer eens naar buiiten toe. Je hebt heel sterk de behoefte om de natuur in te gaan. Je kan wel gewoon helder denken, maar het is echt een heel andere wereld waar je in zit. Je moet het doen op een vertrouwde plek.

Zo, biertje mee, naar buiten!!!!

Thijs

Zelda zei:
We gaan zo weer eens naar buiiten toe. Je hebt heel sterk de behoefte om de natuur in te gaan. Je kan wel gewoon helder denken, maar het is echt een heel andere wereld waar je in zit. Je moet het doen op een vertrouwde plek.

Zo, biertje mee, naar buiten!!!!

Thijs
jullie zijn dus nog steeds op?
hahaha... hoe gaat ie nu?

Yo, we zijn er nog! We komen net weer van buiten. De trip is nu wel wat minder aan het worden helaas, maar nu heb je weer het voordeel dat je iets helderder kan nadenken. ;)

ik ben terug van uitgaan. ik was op stap met een roodharige fries, wat duitse wijven, een mannelijke kuilengraver, een paar ned. boeren en een homochinees. Heb een geweldige avond gehad :)
morgen weer.

ik ben niet gaan paddo maar blowen n drinken. morgen 09.00 presenatie.
taaie klus maar iemand moet dat doen.

boogie zei:
ik ben terug van uitgaan. ik was op stap met een roodharige fries, wat duitse wijven, een mannelijke kuilengraver, een paar ned. boeren en een homochinees. Heb een geweldige avond gehad :)
morgen weer.

ha.. leuk gezelschap! Klinkt divers en dus veelbelovend! ;)

Zelda zei:
Yo, we zijn er nog! We komen net weer van buiten. De trip is nu wel wat minder aan het worden helaas, maar nu heb je weer het voordeel dat je iets helderder kan nadenken. ;)

Nu zijn jullie er niet meer neem ik aan ???

Goeiemorgen dames en heren!

Zo dat was weer eens leuk! Ik kon alleen met heel veel moeite nog wat typen hier, en het lezen van andere posts was gek genoeg nóg moeilijker. Ik begreep op een gegeven moment ook het principe van een forum niet meer helemaal. Als ik een post opnieuw las dacht ik dat iemand voor de tweede keer hetzelfde zei, en ik zag elk bericht niet als een tekst maar iemand die echt op die plek zat, alsof ieder member hier in een hokje in zijn post zat als het ware.

Als ik naar een muur keek had ik een gratis privé bioscoopvoorstelling met de mooiste kleuren en effecten. Als ik vervolgens weer opstond zag ik plotseling alles weer in een totaal ander perspectief. M'n huis leek meer een soort kabouterhuisje, alles was heel klein, de meubeltjes leken absoluut niet geschikt om op de gaan zitten, maar wonderlijk genoeg lukte het toch prima als je het probeerde.

De eerste keer naar buiten was ook supervaag. Het leek alsof de auto's die langs de weg geparkeerd stonden een beetje waren platgedrukt. Als je je blik recht vooruit richtte naar het eind van een straat leek het net een soort efteling attractie, allerlei vreemde kleuren en trillingen. Pas als je dichterbij kwam zag je weer dat het gewoon nog steeds een straat was. De huisjes aan weerskanten leken van suikergoed en marsepijn. En toen we op een gegeven moment besloten weer naar huis te gaan had ik het gevoel met een grote stap over een een paar huizenblokken te kunnen stappen om zo sneller voor mijn deur te staan.

Vanaf een uur of 1 begon de trip snel minder te worden, maar net zoals ik me van eerdere ervaringen kan herinneren wissel je dat gevoel in voor een soort vredig gevoel waarin je alles om je heen heel mooi gaat vinden. Dat is ook leuk, maar ik baalde dat het hoogtepunt zo snel voorbij was. De tweede keer naar buiten gingen we naar het park, de duinen waren toch net iets te ver. Maar de aanblik van de bomen die bogen in de wind, en het kabbelende water gaven een vaag vredig gevoel. Je voelde je ontzettend verbonden met de natuur, je zou bijna de bomen gaan knuffelen. Allerlei inzichten over onze oorsprong als bosbewoners gingen door mijn hoofd. Erg bijzonder allemaal.

Maar goed dat ik voor ieder 2 porties gehaald heb, want anders was het echt nauwelijks interessant geweest. Die zakjes die ze bij de Haarlemse smartshop verkopen zijn dus een beetje gay naar mijn smaak. De trip was nu gedurende een uur of 2 echt intens, daarna werd het toch snel minder, hoewel het nog steeds best leuk was.

Ik moet wel zeggen dat ik het erg leuk vond deze ervaring weer eens gehad te hebben. Waarom ik het zoveel jaren niet gedaan heb weet ik eigenlijk niet. Misschien heeft het er mee te maken dat de laatste keer de sterkte (ook) nogal tegenviel (één portie p.p. bij dezelfde shop). Ik ga het over een maandje of wat zeker weer eens doen, maar dan met een nog iets grotere hoeveelheid. Want de intensiteit die ik vroeger wel eens heb beleefd hebben we gister niet gehaald.

Klinkt als een zeer aangename trip. De trip die jij beschrift is voor mij de ultieme trip. Als het erger dan dat wordt vind ik het vaak niet meer leuk.

Je moet eens gedroogde hawaiiaanse nproberen als je een echt insense trip wilt.

of die mexicaanse cactus (ben de naam effe kwijt. peyote?). Maar die schijnt zo intens te zijn dat die alleen wordt aangeraden een zeer ervaren trippers die stevig in hun schoenen staan.

Wat jij beschrijft is in mijn ogen de ideale trip. Ontzettend vaag en met visuele effecten, maar wel zodanig dat je nog een klein beetje grip hebt op de realiteit. Hele intense trips zijn alleen af en toe leuk.

Zelda zei:
Ik moet wel zeggen dat ik het erg leuk vond deze ervaring weer eens gehad te hebben. Waarom ik het zoveel jaren niet gedaan heb weet ik eigenlijk niet. Misschien heeft het er mee te maken dat de laatste keer de sterkte (ook) nogal tegenviel (één portie p.p. bij dezelfde shop). Ik ga het over een maandje of wat zeker weer eens doen, maar dan met een nog iets grotere hoeveelheid. Want de intensiteit die ik vroeger wel eens heb beleefd hebben we gister niet gehaald.

In Alkmaar zijn er paddorepen te koop veel beter te doseren smaakt beter en de juiste combi met chocolade zorgt nog eens voor een beter effect! Je kunt ze kopen bij de smartshop op de Laat en die vlakbij de hoertjes met een internet cafe erboven!

Lauw zei:
of die mexicaanse cactus (ben de naam effe kwijt. peyote?). Maar die schijnt zo intens te zijn dat die alleen wordt aangeraden een zeer ervaren trippers die stevig in hun schoenen staan.
Wat jij beschrijft is in mijn ogen de ideale trip. Ontzettend vaag en met visuele effecten, maar wel zodanig dat je nog een klein beetje grip hebt op de realiteit. Hele intense trips zijn alleen

Zie hier meer over de cactussen. Trouwens echte aanrader!

http://www.azarius.nl/cat_cacti.html

Die cactus raad ik dus niet aan, ik kon alleen zitten en keihard hallucineren en dat visueel en in gedachten.

Volgens mij een goede trip Zelda, het gevoel van natuurfreak herken ik. Geweldig is dat, ben je btw nog dieren tegengekomen? (katten/vogels etc). Dat is een te vage ervaring :)

Mr.Mike zei:
Die cactus raad ik dus niet aan, ik kon alleen zitten en keihard hallucineren en dat visueel en in gedachten.

Volgens mij een goede trip Zelda, het gevoel van natuurfreak herken ik. Geweldig is dat, ben je btw nog dieren tegengekomen? (katten/vogels etc). Dat is een te vage ervaring :)

Ik had mn eigen kat binnen ja, daar keek ik inderdaad echt met totaal andere ogen naar. Ik wilde hem ook eigenlijk mee naar buiten nemen maar dat heb ik gelukkig niet echt gedaan. :D

Voor de rest weinig dieren gezien, alleen een reiger.

Klinkt als een goede avond Zelda! :thumbs: Dus je maatje vond het ook allemaal flex?

wat je nu post heb ik altijd met xtc
Onwijs relax

Terug
Naar boven