- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jullie zijn dus nog steeds op?Zelda zei:We gaan zo weer eens naar buiiten toe. Je hebt heel sterk de behoefte om de natuur in te gaan. Je kan wel gewoon helder denken, maar het is echt een heel andere wereld waar je in zit. Je moet het doen op een vertrouwde plek.
Zo, biertje mee, naar buiten!!!!
Thijs
boogie zei:ik ben terug van uitgaan. ik was op stap met een roodharige fries, wat duitse wijven, een mannelijke kuilengraver, een paar ned. boeren en een homochinees. Heb een geweldige avond gehad
morgen weer.

Zelda zei:Yo, we zijn er nog! We komen net weer van buiten. De trip is nu wel wat minder aan het worden helaas, maar nu heb je weer het voordeel dat je iets helderder kan nadenken.![]()

Zelda zei:
Zelda's laatste bericht.....
Zelda zei:Ik moet wel zeggen dat ik het erg leuk vond deze ervaring weer eens gehad te hebben. Waarom ik het zoveel jaren niet gedaan heb weet ik eigenlijk niet. Misschien heeft het er mee te maken dat de laatste keer de sterkte (ook) nogal tegenviel (één portie p.p. bij dezelfde shop). Ik ga het over een maandje of wat zeker weer eens doen, maar dan met een nog iets grotere hoeveelheid. Want de intensiteit die ik vroeger wel eens heb beleefd hebben we gister niet gehaald.
Lauw zei:of die mexicaanse cactus (ben de naam effe kwijt. peyote?). Maar die schijnt zo intens te zijn dat die alleen wordt aangeraden een zeer ervaren trippers die stevig in hun schoenen staan.
Wat jij beschrijft is in mijn ogen de ideale trip. Ontzettend vaag en met visuele effecten, maar wel zodanig dat je nog een klein beetje grip hebt op de realiteit. Hele intense trips zijn alleen
Mr.Mike zei:Die cactus raad ik dus niet aan, ik kon alleen zitten en keihard hallucineren en dat visueel en in gedachten.
Volgens mij een goede trip Zelda, het gevoel van natuurfreak herken ik. Geweldig is dat, ben je btw nog dieren tegengekomen? (katten/vogels etc). Dat is een te vage ervaring![]()

bouwens62 zei:Zie hier meer over de cactussen. Trouwens echte aanrader!
http://www.azarius.nl/cat_cacti.html
DvO zei: