Fitness Seller

ik ga voor de 2de keer kuren

marcel024

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
75kg
hallo lezers,

ik ben marcel
en ben 21 jaar en sport nu een kleine 3jaar
ik heb 1jaar geleden een deca only kuur gepakt, niet veel aan gehad eigelijk.
ja een rug vol met acne, waardoor ik nu een half jaar lang aan de medicijnen zit.(nog 4maanden)
maar ik ben nu aan het uitvogelen welke annabool waar ik weinig kans heb op acne

een trainings maatje van me raad mij sustanon 250mg aan.
nu is mijn vraag aan jullie hoe denken jullie er over

mvg marcel

je bent niet goed

• Topic Starter Topic Starter
wat raad jij aan dan, want aan de zin.. je bent niet goed... heb ik nie veel aan

ik raad je persoonlijk aan om meer te gaan lezen, als je stats kloppen, dan kan je beter eerst wat voedsel in je lichaam stoppen dan dat je begint met prikken.

Stats: M 21j 1m87 75kg

AAS.

/thread

oke, ja kwa voeding zit het wel goed, heb alleen hele zware adhd waardoor ik meer verbrand en minder vasthoud, ik maak elke dag 6 bakken rijst met kip of pasta's, plus veel havermout en pure mass shake's.
maar ik wil er egt niet dikker of vlinker door worden, wat mij zwaar iriteerd, daarom ook de snak naar annabolen

oke, ja kwa voeding zit het wel goed, heb alleen hele zware adhd waardoor ik meer verbrand en minder vasthoud, ik maak elke dag 6 bakken rijst met kip of pasta's, plus veel havermout en pure mass shake's.
maar ik wil er egt niet dikker of vlinker door worden, wat mij zwaar iriteerd, daarom ook de snak naar annabolen

Niet dus. Als je meer verbrandt, moet je nog meer eten ter compensatie en niet meteen naar AAS grijpen. :rolleyes: Ook al voeg je er 1000 kcal aan toe, op een gegeven moment zul je een overschot creeeren.

*Flinker

Je wilt niet flinker worden en daarom snak je naar annabolen?
Klinkt nogal tegenstrijdig nietwaar?:rolleyes:

ik wil wel flinker worden maar wordt het niet door me eten, daarom denk ik aan annabolen....

ik wil wel flinker worden maar wordt het niet door me eten, daarom denk ik aan annabolen....

Dan eet je dus duidelijk niet genoeg, but do whatever the **** you want to do!

out

hGCzJ.gif

http://www.youtube.com/watch?v=OsB2wtH24D8

Laatst bewerkt:
Je wilt niet breed worden en daarom ga je maar in jezelf prikken.

Weer zo'n dwaas.

krijg ik ook nog antwoord op mijn vraag, want de reacties gaan hier over voeding enzo, maar de vraag was welke AAS. kan ik het beste gebruiken met zo minmogelijk kans op acne

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 12:40 ----------

waar lees jij dat ik niet breed wil worden?

Dan moet je naar het AAS forumdeel gaan. Volgende keer gewoon 5 seconden langer doorzoeken met je lamme harsens dan zit je meteen goed.

niet zo grote bek jho via internet schiet je niet veel mee op

ik train 4 a 5x per week
ik eet 6x perdag 400gram rijst met kip of pasta
plus voor het slapen bak havermout
plus 2x pure mass shake per dag
dit doe ik elke dag weer opnieuw al 3maanden lang.

ik train 4 a 5x per week
ik eet 6x perdag 400gram rijst met kip of pasta
plus voor het slapen bak havermout
plus 2x pure mass shake per dag
dit doe ik elke dag weer opnieuw al 3maanden lang.

3 maanden is niks, probeer het is een jaar of 3 en je traint waarschijnlijk als een r*tard (r*tard is engels voor sukkel)

3 maanden en AAS, dit moet toch een record zijn.

okee en wat zou ik tegen die vertraging kunnen doen, want het begint me te stressen dat ik niet aankom in gewicht maar wel sterker wordt met kracht. daarom wil ik ook weer kuren ( ik weet het geen geduld)

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 12:55 ----------

de 3maanden bedoel ik met eten , ik train al sowieso 1,5 jaar 4 a 5x in de week
met me voeding ben ik egt pas 3maanden mee bezig. wel al anderhalf jaar shake's genomen en wel wat op me voeding gelet

Terug
Naar boven