AndroidHealthClinic

ik ga voor de 2de keer kuren

:roflol:

Ga het eerst eens nog 9 maanden volhouden... Daarna kun je je heel goed gaan inlezen over AAS, ipv je iets aan te laten raden door een vage kennis, goede vriend of je gym eigenaar :rolleyes:

En daarna, daaaaarNA ga je kijken wat aansluit bij je wensen, wat de voordelen en nadelen zijn en kom je met een voorstel hier. Dan zul je zeker wat meer constructieve hulp krijgen.

ik kwam zelf ook moeilijk aan, kleine aanpassing aan me voedingsschema gedaan en nu gaat het beter. Probeer eerst je training, voeding en rust/slaap in orde te krijgen daar kun je nog zat kg's uit halen.

Anders gewoon motorolie injecteren, werkt ook als een beest en krijg je geen acne van!

ik train 4 a 5x per week
ik eet 6x perdag 400gram rijst met kip of pasta
plus voor het slapen bak havermout
plus 2x pure mass shake per dag
dit doe ik elke dag weer opnieuw al 3maanden lang.

Bullshit, dan was je nu wel aangekomen. Weinig kans dat jouw verbranding hoger is dan het mijne.

Het gaat wel lekker met die AAS topics nu het zomerse weer er aan zit te komen zeg

OT:
Ga eten man. Als je nu al niet aankomt zal je met AAS hooguit wat vocht aankomen. En die 6 x 400gr rijst per dag is inderdaad niet bepaald geloofwaardig.

kuurvoorstel:

oats-bolone 100gram met melk-antriol 300ml en 30gram whey
Kip-esteron-e 100 gram met rijst-anolon 100gram 4x daags oraal innemen
nakuren met kwarkadex 500ml

kuurvoorstel:

oats-bolone 100gram met melk-antriol 300ml en 30gram whey
Kip-esteron-e 100 gram met rijst-anolon 100gram 4x daags oraal innemen
nakuren met kwarkadex 500ml

Vergeet niet de walnoot-enanthate voor de vetten. evt ook omega-1337 injecties.

6x per dag 400 gram rijst.:barf::roflol: Ik krijg het niet weg; moet er niet aan denken ook. Denk dat je een stuk lager zit.

Als je zonder AAS geen massa aanzet, gaat dat je met AAS ook niet lukken.

100gr rijst is 355kcal en 78.5gr kh., nie gekook he...

Dit brengt met 6x400gr = 2400gr rijst 8520kcal met zich mee en 1884gr kh.

Dit is wat je alleen al eet zonder de rest van je voeding.

En je wilt ons vertellen dat meneertje niet aankomt?

100gr rijst is 355kcal en 78.5gr kh., nie gekook he...

Dit brengt met 6x400gr = 2400gr rijst 8520kcal met zich mee en 1884gr kh.

Dit is wat je alleen al eet zonder de rest van je voeding.

En je wilt ons vertellen dat meneertje niet aankomt?
Mwoah sieg, zo ergens stil in mijn hoofd he, denk ik dat TS een klein beetje zichzelf voorliegt :o stoute jongen!
Met zoveel calorieen per dag en nog niet aankomen ben je minstens 120kg puur spier :p

volgens mij vind op het niet leuk meer hier.

het is me ook allemaal wat zo'n heel forum vol met moeilijke mensen die lastige vragen stellen.

wat een faalbaas.

Prop uzelf gewoon vol me eten man, alle vetzakkerij dage maar weet , en zie dan verder, mager viske

Terug
Naar boven