MuscleMeat

Ik heb genoeg gesmokkeld deze jaar, nu een goeie kuur?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

cafone

Novice
Waardering
0
hallo mensen,

Ik ben net terug van vakantie en heb wat spulletjes meegenomen :) (jaja 50 ampullen primobolan, 50 amp sustanon 250, 10 pakken nolvadex in mijn koffer :D en krijg net met post de 2e lading binnen :D, daar komen we tijdje wel mee door :rolleyes: )

nu wil ik graag een goeie kuur samenstellen, wat kan ik het beste gebruiken? susta en primo gebruikje niet samen dacht ik, dus moet ik zoiezo wat bij kopen, test, deca, winstrol of wat dan ook...

ik heb 2 jaar terug al een test/deca/dboll kuurtje gehad,(van 77 kilo naar 93 kilo gegaan) helaas afgelopen half jaar niet regelmatig kunnen trainen, dus moet ik weer flink aan de slag. Ik ben nu 1.80m lang, weeg 86, vetperc 15%.

wil graag advies van bro's die eravring hebben met combinaties.

bedankt alvast

Zet eens wat neer dan....

of moet ik het gaan bedenken?
in dat geval mag je me alles toesturen....

Precies, wat heb je zelf in gedachten kerel?

nou,,,is duidelijk toch,,,hij vraagt aan de kenners,,hoe het beste samenstellen van een kuur,,,en welke combinaties het beste werken etc....

zie ik vaker hier,,,als iemand een vraag steld word het met een vraag beantwoord,,,terwijl er heeeeel veel beginnende kuurders zijn,,die gewoon om advies vragen,,,,,en moeten ze nog zelf zeggen,,wat ze in gedachten hebben,,,,en daar word dan meteen weer op afgestraft door de (kenners)

kenners zat toch hier?:rolleyes:

dus dan weet je niet waar je mee bezig bent,en dus ben je er niet klaar voor. simple as that.

nou,,,is duidelijk toch,,,hij vraagt aan de kenners,,hoe het beste samenstellen van een kuur,,,en welke combinaties het beste werken etc....

zie ik vaker hier,,,als iemand een vraag steld word het met een vraag beantwoord,,,terwijl er heeeeel veel beginnende kuurders zijn,,die gewoon om advies vragen,,,,,en moeten ze nog zelf zeggen,,wat ze in gedachten hebben,,,,en daar word dan meteen weer op afgestraft door de (kenners)

kenners zat toch hier?:rolleyes:

Mensen,,,,,moeten,,,,,soms,,,,,ook,,,,zelf,,,,initiatief,,tonen,,,,om,,,,iets,,,te,,,willen,,leren,,,!

dus dan weet je niet waar je mee bezig bent,en dus ben je er niet klaar voor. simple as that.

ik denk dat iedereen(in iedergeval heel veel) die zn eerste kuurtje neemt,,, niet echt weet waar ie aan begint...
en sinds er zooooooveeel verkopers,,,met allerlei nieuwe(nep) merken komen,,, weten meer mensen dan je denkt geeneens wat ze binnenkrijgen,,,

zoals de troep van GS

xtra info winnen is nooit verkeerd toch,,,ipv maar gelijk beoordelen ,,van je bent er niet klaar voor,,,,,wanneer ben je dat dan wel?

Er is genoeg info voorhanden hier om je voor te bereiden op een kuur. Sticky's en de info en schema's sectie doornemen is alvast een begin.

Als iemand wil gaan kuren moet hij er wel klaar voor zijn. Als het meeste moet worden voorgekauwd ben je er niet klaar voor, zo simpel ligt het.

Er is genoeg info voorhanden hier om je voor te bereiden op een kuur. Sticky's en de info en schema's sectie doornemen is alvast een begin.

Als iemand wil gaan kuren moet hij er wel klaar voor zijn. Als het meeste moet worden voorgekauwd ben je er niet klaar voor, zo simpel ligt het.

precies, zelf je huiswerk doen en als je dan nog vragen hebt staan we met z'n allen te trappelen om je te helpen.

btw wat zijn je goals?

-rodge

sust en primo niet combineren? hahahaha
ga maar ff terug de schoolbanken in makker.

@godfather: is je punt-toets kapot of iets dergelijks?

hallo mensen,

Ik ben net terug van vakantie en heb wat spulletjes meegenomen :) (jaja 50 ampullen primobolan, 50 amp sustanon 250, 10 pakken nolvadex in mijn koffer :D en krijg net met post de 2e lading binnen :D, daar komen we tijdje wel mee door :rolleyes: )

nu wil ik graag een goeie kuur samenstellen, wat kan ik het beste gebruiken? susta en primo gebruikje niet samen dacht ik, dus moet ik zoiezo wat bij kopen, test, deca, winstrol of wat dan ook...

ik heb 2 jaar terug al een test/deca/dboll kuurtje gehad,(van 77 kilo naar 93 kilo gegaan) helaas afgelopen half jaar niet regelmatig kunnen trainen, dus moet ik weer flink aan de slag. Ik ben nu 1.80m lang, weeg 86, vetperc 15%.

wil graag advies van bro's die eravring hebben met combinaties.

bedankt alvast

alleereerst..

Sust is Test.

ten tweede :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/test-primo-trenbolone-31730/#post513404

ik denk dat iedereen(in iedergeval heel veel) die zn eerste kuurtje neemt,,, niet echt weet waar ie aan begint...
en sinds er zooooooveeel verkopers,,,met allerlei nieuwe(nep) merken komen,,, weten meer mensen dan je denkt geeneens wat ze binnenkrijgen,,,

zoals de troep van GS

xtra info winnen is nooit verkeerd toch,,,ipv maar gelijk beoordelen ,,van je bent er niet klaar voor,,,,,wanneer ben je dat dan wel?

waarom wordt GS hier weer gebashed?

Misschien eerst weer fatsoenlijk trainen en eten voor een tijd.

Daarbij ga je toch niet eerst spullen aanschaffen en dan pas bedenken wat je ermee gaat doen. Normaal bedenk je eerst wat je gaat doen en verzamel je de juiste info en dan haal je de spullen.

Goed doorgedacht allemaal en klinkt ook bijzonder slim vind ik.

Laatst bewerkt:

zoals de troep van GS

Daar zijn stickys voor om je in te lezen,voldoende kuren worden beschreven,zoeken op naam etc etc.Mensen kunnen best goed ten ijs komen.Als je maar de moeite neemt om je in te lezen.

En dat van gs spullen is stemmingmakkerij en heeft nop toegevoegde waarde bro

Daar zijn stickys voor om je in te lezen,voldoende kuren worden beschreven,zoeken op naam etc etc.Mensen kunnen best goed ten ijs komen.Als je maar de moeite neemt om je in te lezen.

En dat van gs spullen is stemmingmakkerij en heeft nop toegevoegde waarde bro

edit- jj en mrj waren me voor

Valt me op dat er steeds meer newbies met een paar posts toevallig een zooi ampullen mee hebben genomen van vakantie en hier om advies komen vragen.
Als je het mij vraagt zijn het gewoon gasten die snel d,r spulletjes willen slijten hier.
Als je je nog nooit in AS hebt verdiept en nog geen schema in elkaar kan zetten waarom loop je dan apotheken af op vakantie?

Of ik heb weer een dag dat ik ze zie vliegen...kan ook natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven