hallo mensen,
Ik ben net terug van vakantie en heb wat spulletjes meegenomen
(jaja 50 ampullen primobolan, 50 amp sustanon 250, 10 pakken nolvadex in mijn koffer
en krijg net met post de 2e lading binnen
, daar komen we tijdje wel mee door
)
nu wil ik graag een goeie kuur samenstellen, wat kan ik het beste gebruiken? susta en primo gebruikje niet samen dacht ik, dus moet ik zoiezo wat bij kopen, test, deca, winstrol of wat dan ook...
ik heb 2 jaar terug al een test/deca/dboll kuurtje gehad,(van 77 kilo naar 93 kilo gegaan) helaas afgelopen half jaar niet regelmatig kunnen trainen, dus moet ik weer flink aan de slag. Ik ben nu 1.80m lang, weeg 86, vetperc 15%.
wil graag advies van bro's die eravring hebben met combinaties.
bedankt alvast
Ik ben net terug van vakantie en heb wat spulletjes meegenomen
(jaja 50 ampullen primobolan, 50 amp sustanon 250, 10 pakken nolvadex in mijn koffer
en krijg net met post de 2e lading binnen
, daar komen we tijdje wel mee door
)nu wil ik graag een goeie kuur samenstellen, wat kan ik het beste gebruiken? susta en primo gebruikje niet samen dacht ik, dus moet ik zoiezo wat bij kopen, test, deca, winstrol of wat dan ook...
ik heb 2 jaar terug al een test/deca/dboll kuurtje gehad,(van 77 kilo naar 93 kilo gegaan) helaas afgelopen half jaar niet regelmatig kunnen trainen, dus moet ik weer flink aan de slag. Ik ben nu 1.80m lang, weeg 86, vetperc 15%.
wil graag advies van bro's die eravring hebben met combinaties.
bedankt alvast