AndroidHealthClinic

Ik heb genoeg gesmokkeld deze jaar, nu een goeie kuur?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt me op dat er steeds meer newbies met een paar posts toevallig een zooi ampullen mee hebben genomen van vakantie en hier om advies komen vragen.
Als je het mij vraagt zijn het gewoon gasten die snel d,r spulletjes willen slijten hier.
Als je je nog nooit in AS hebt verdiept en nog geen schema in elkaar kan zetten waarom loop je dan apotheken af op vakantie?

Of ik heb weer een dag dat ik ze zie vliegen...kan ook natuurlijk

Geef de TS het voordeel van de twijfel, hij loopt gewoon te klote, heeft geen zin om zelf zn kuur samen te stellen en uit te dokteren wat bij hem past!

Geen idee, maar het is totaal onnodig.

Dus bij deze het verzoek zulke uitspraken voor je te houden mits je het niet zeer goed kan onderbouwen.

dit is toch een forum??? weet je wat het woord forum inhoud?? een forum is zoals je zelf wel weet een roddelplein,,waar iedereen samen komt,,om de laatste nieuwtjes en MENINGEN te uiten,,,,,

en of ik nu offtopic praat of niet,,,, enkele pro's hebben me die supplementen(van dat ene merk) zwaar afgeraden,,,en hier geilt iedereen erop,,,

ik snap wel als je nooit iets anders gebruikt hebt als dat merk,,,dat je denkt dat het allemaal wel goed zit,,en denkt dat de resultaten goed zijn. maar de verhoudingen per ml kloppen gewoon niet...

als je nu van het ene merk van 50mg/ml bijv deca durobolin

2x zoveel aankomt,,als van een ander merk waar je 100/200/300mg/ml spuit,,,
kun je me veel vertellen,,maar dan is er iets niet goed,,,en ik ben niet de enige die over dat merk klaagt/ziek word/dip/ minder presteert...

dit is toch een forum??? weet je wat het woord forum inhoud?? een forum is zoals je zelf wel weet een roddelplein,,waar iedereen samen komt,,om de laatste nieuwtjes en MENINGEN te uiten,,,,,

Meningen uiten ok, mits onderbouwd. Een lab zwart maken zonder ook maar enige vorm van argumentatie niet.

Is dat zo moeilijk te bevatten voor je?

en of ik nu offtopic praat of niet,,,, enkele pro's hebben me die supplementen(van dat ene merk) zwaar afgeraden,,,en hier geilt iedereen erop,,,

Ik zie niemand in dit topic erop geilen. Ik zie alleen wat ongefundeerd geroep.

ik snap wel als je nooit iets anders gebruikt hebt als dat merk,,,dat je denkt dat het allemaal wel goed zit,,en denkt dat de resultaten goed zijn. maar de verhoudingen per ml kloppen gewoon niet...

kun je me veel vertellen,,maar dan is er iets niet goed,,,en ik ben niet de enige die over dat merk klaagt/ziek word/dip/ minder presteert...

Kijk dit is alweer wat beter dan simpelweg maar iets roepen.

Desalniettemin redelijk offtopic dus je mag verder gaan in 1 van de vele GS bash topics die er in het verleden zijn geweest.

Roddelplein mn reet, hier komen mensen hun ervaringen delen, meer zelfkennis op te doen!
Jij deelt JOUW mening niet, jij roddelt met anderen mee, dat is het verschil...
Op deze manier doe je overkomen of dit een soort van speelhoekje is ofzo, terwijl mensen hier serieus bezig zijn! :rolleyes:

Meningen uiten ok, mits onderbouwd. Een lab zwart maken zonder ook maar enige vorm van argumentatie niet.

Is dat zo moeilijk te bevatten voor je? nou 4 vrienden/kennissen
van me hebben een deca/susta/dianabol kuur gebruikt,,,,en zijn er nog nooit Zo slecht aan toe geweest als na deze kuur ,terwijl dit WEL jongens zijn die ervaring hebben(in tegenstelling tot mij:rolleyes: ) ...mag je mij eens uitleggen hoe dat komt,,,,aangezien jij er wel verstand van hebt

Ik zie niemand in dit topic erop geilen. Ik zie alleen wat ongefundeerd geroep.

Kijk dit is alweer wat beter dan simpelweg maar iets roepen.

Desalniettemin redelijk offtopic dus je mag verder gaan in 1 van de vele GS bash topics die er in het verleden zijn geweest.
...

Normaal leren quoten next time, anders ga ik er niet meer op in.

nou 4 vrienden/kennissen
van me hebben een deca/susta/dianabol kuur gebruikt,,,,en zijn er nog nooit Zo slecht aan toe geweest als na deze kuur ,terwijl dit WEL jongens zijn die ervaring hebben(in tegenstelling tot mij ) ...mag je mij eens uitleggen hoe dat komt,,,,aangezien jij er wel verstand van hebt

Ga je weer aan het punt voorbij waarop ik zeg dat normale onderbouwing kan maar ongefundeerd blaten niet.

Begrijpend Lezen

Zolang je dat niet op dit forum doet vind ik 't best.

Nu weer ontopic.

Jij praat over steroiden alsof het lekkere snacks zijn die je tot jezelf neemt en denkt dat het geen kwaad kan om 50 ampulletjes naar binnen te werken.
En je hebt een keer een GS kuurtje gedaan die niet aansloeg omdat je 3x op een dag een broodje met kipfilet naar binnen propte en dacht ik wordt wel een beest met die steroiden.

week 1-10 Sust 500mg
Week 1-10 Primo 500mg

Nakuur Nolva. start week 12/13. 20mg gedurende 4 weken minimaal.

de overgebleven sust mag je doneren ;)

Anabolen FAQ - Kijk hier eerst voor je een vraag stelt

18. Ik heb 100 dianabol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)

Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur, kom dan terug en vraag wat je moet weten.

• Topic Starter Topic Starter
Nou wat fijne reacties allemaal :)

Ik begrijp heus wel dat je niet zomaar iets moet gebruiken waar je helemaal geen verstand van heb, daarom probeer ik ook zoveel mogelijk informatie te krijgen..dus ook van forums. Voor mij is een forum een ontmoetingsplek waar je discuseert en je mening deelt met anderen. Hier ben ik letterlijk afgezeikt, dus heb niet echt veel aan deze topic gehad :eek: Tuurlijk heb ik zelf ook gezocht op deze forum naar deze spullen en gekeken naar topics, ma extra info is toch altijd welom????? ma goed dit was reactie in algemeen, ik ga ook ma reageren op reacties en ben benieuwd naar weder reacties, want....daar is uiteindelijk een forum voor :)

greetings..

Zet eens wat neer dan....

of moet ik het gaan bedenken?
in dat geval mag je me alles toesturen....

BigMaus, je geeft al zo'n reactie, dat ik me afvraag of je uberhaubt wel je kennis wilt delen en mij wilt helpen. Je geeft aan zet eens wat neer, in plaats van zo'n commentaar, kan je toch beter aangeven wat ik hier neer moet zetten? dan heb ik daar meer aan en zien mensen waar het over gaat..toch?!

Precies, wat heb je zelf in gedachten kerel?

Als ik wat in mijn gedachten had, zou ik dan hier een topic plaatsen? Waarom zou ik willen kuren? om meer resultaat te halen misschien? Ik denk niet dat je gaat kuren omdat je kleiner en dunner wilt worden...dus hier heb ik ook niet veel aan...

nou,,,is duidelijk toch,,,hij vraagt aan de kenners,,hoe het beste samenstellen van een kuur,,,en welke combinaties het beste werken etc....

zie ik vaker hier,,,als iemand een vraag steld word het met een vraag beantwoord,,,terwijl er heeeeel veel beginnende kuurders zijn,,die gewoon om advies vragen,,,,,en moeten ze nog zelf zeggen,,wat ze in gedachten hebben,,,,en daar word dan meteen weer op afgestraft door de (kenners)

kenners zat toch hier?:rolleyes:

Deze Bro is de enige die beetje nuttige antwoord heeft gegeven...thanks..

BigMaus, je geeft al zo'n reactie, dat ik me afvraag of je uberhaubt wel je kennis wilt delen en mij wilt helpen. Je geeft aan zet eens wat neer, in plaats van zo'n commentaar, kan je toch beter aangeven wat ik hier neer moet zetten? dan heb ik daar meer aan en zien mensen waar het over gaat..toch?!

Ik wil je best helpen....als zovelen hier trouwens.
Maar je moet een opzetje hebben gemaakt die aansluit bij jouw stats en doel.

Die hoef ik toch niet te bedenken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven