AndroidHealthClinic

Ik heb genoeg gesmokkeld deze jaar, nu een goeie kuur?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Misschien eerst weer fatsoenlijk trainen en eten voor een tijd.

Daarbij ga je toch niet eerst spullen aanschaffen en dan pas bedenken wat je ermee gaat doen. Normaal bedenk je eerst wat je gaat doen en verzamel je de juiste info en dan haal je de spullen.

Goed doorgedacht allemaal en klinkt ook bijzonder slim vind ik.

Ik koop die spullen niet van mijn buurman..En gezien de feit dat ik niet elke week op vakantie ben...heb ik ze ma gekocht toen ik daar was...hier heb ik dus ook heel erg veel aan...dank je..

• Topic Starter Topic Starter
Valt me op dat er steeds meer newbies met een paar posts toevallig een zooi ampullen mee hebben genomen van vakantie en hier om advies komen vragen.
Als je het mij vraagt zijn het gewoon gasten die snel d,r spulletjes willen slijten hier.
Als je je nog nooit in AS hebt verdiept en nog geen schema in elkaar kan zetten waarom loop je dan apotheken af op vakantie?

Of ik heb weer een dag dat ik ze zie vliegen...kan ook natuurlijk

steeds meer newbies met een paar posts ?? Ik vraag me af of jij deze forum met 250 posts binnen bent gekomen...en mag je als newbie niks over anabolica vragen of zeggen dan? Volgens mij heb je inderdaad een dag dat je ze zie vliegen...hier heb ik dus ook niet echt veel aan :hamer:

steeds meer newbies met een paar posts ?? Ik vraag me af of jij deze forum met 250 posts binnen bent gekomen...en mag je als newbie niks over anabolica vragen of zeggen dan? Volgens mij heb je inderdaad een dag dat je ze zie vliegen...hier heb ik dus ook niet echt veel aan :hamer:

tja als niieuwkomer,,mag je hier niet TE veel vragen
cafon,,,want je word gelijk bekritiseerd door de echte mannen,,, die allemaal WEL goed voorbereid waren toen ze begonnen met hun eerste kuurtje:rolleyes:

cafon,,,want je word gelijk bekritiseerd door de echte mannen,,, die allemaal WEL goed voorbereid waren toen ze begonnen met hun eerste kuurtje:rolleyes:

Idd, de echte mannen zonder hangende commatoetsen en die kunnen multi-quoten.

Ga jezelf nou eerst eens inlezen in de materie voor je uberhaupt spullen gaat kopen.
Wie een huis gaat bouwen koopt ook niet eerst planken en bakstenen om vervolgens te gaan kijken wat er eigenlijk allemaal bij komt kijken.

EERST JEZELF INLEZEN :study: voor je onnodige vragen gaat stellen en zeker voordat je spullen gaat inslaan.
Slotje wat mij betreft.

zucht.. anders doe je even zo negatief over alles..

moet je mijn touw lenen, ik weet ook nog wel een ongebruikte balk, ik wil zelfs het krukje er wel onder wegschoppen.

het gaat niet om teveel vragen, maar als je kansloos en doelloos maar vraagt wat je in godsnaam moet de de roids dan heb je je niet goed in gelezen in de materie en hoop je hier een voorgekauwd schema te krijgen wat je dan gaat volgen, ZONDER dat je ook maar enig idee hebt waar je mee bezig bent.

vergelijking :

de supermarkt :

Jij : goh mevrouw ik heb net dit zakje met poeder gekocht maar hoe moet ik hier een sausje van maken

cassiere : euhm.. anders kijk je even achterop de verpakking om te zien wat er nog meer voor nodig is.

jij : ja maar kan je me dat niet gewoon vertellen dan? das toch simpeler? anders moet ik het helemaal lezen.

niks mis met een beetje nadenken en ook daadwerkelijk tonen dat je verantwoord bezig wil zijn.
Als we iedereen dan maar een kuur voorschrijven help je de sport ook niet mee.

Als ik wat in mijn gedachten had, zou ik dan hier een topic plaatsen? Waarom zou ik willen kuren? om meer resultaat te halen misschien? Ik denk niet dat je gaat kuren omdat je kleiner en dunner wilt worden...dus hier heb ik ook niet veel aan...

Er wordt hier enige vorm van inzet verwacht zoals jezelf te verdiepen in de materie en zelf met een voorstel te komen.

Op zulke users zoals jij zitten we niet te wachten. Daar hebben we namelijk helemaal niets aan.

Als je door blijft huilen in deze sectie ga je voortaan maar lekker ergens anders posten. Users zoals jij voegen namelijk niets positiefs toe aan deze sectie en zorgen alleen maar voor een negatieve sfeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven