LOL! Je wist zeker niks te vertellen dan maar stom op de grammatica letten...gelukkig heb ik geen grammatica nodig voor sporten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien eerst weer fatsoenlijk trainen en eten voor een tijd.
Daarbij ga je toch niet eerst spullen aanschaffen en dan pas bedenken wat je ermee gaat doen. Normaal bedenk je eerst wat je gaat doen en verzamel je de juiste info en dan haal je de spullen.
Goed doorgedacht allemaal en klinkt ook bijzonder slim vind ik.
Valt me op dat er steeds meer newbies met een paar posts toevallig een zooi ampullen mee hebben genomen van vakantie en hier om advies komen vragen.
Als je het mij vraagt zijn het gewoon gasten die snel d,r spulletjes willen slijten hier.
Als je je nog nooit in AS hebt verdiept en nog geen schema in elkaar kan zetten waarom loop je dan apotheken af op vakantie?
Of ik heb weer een dag dat ik ze zie vliegen...kan ook natuurlijk

steeds meer newbies met een paar posts ?? Ik vraag me af of jij deze forum met 250 posts binnen bent gekomen...en mag je als newbie niks over anabolica vragen of zeggen dan? Volgens mij heb je inderdaad een dag dat je ze zie vliegen...hier heb ik dus ook niet echt veel aan![]()

tja als niieuwkomer,,mag je hier niet TE veel vragen
cafon,,,want je word gelijk bekritiseerd door de echte mannen,,, die allemaal WEL goed voorbereid waren toen ze begonnen met hun eerste kuurtje![]()
voor je onnodige vragen gaat stellen en zeker voordat je spullen gaat inslaan.tja als niieuwkomer,,mag je hier niet TE veel vragen
cafon,,,want je word gelijk bekritiseerd door de echte mannen,,, die allemaal WEL goed voorbereid waren toen ze begonnen met hun eerste kuurtje![]()
Als ik wat in mijn gedachten had, zou ik dan hier een topic plaatsen? Waarom zou ik willen kuren? om meer resultaat te halen misschien? Ik denk niet dat je gaat kuren omdat je kleiner en dunner wilt worden...dus hier heb ik ook niet veel aan...
tja als niieuwkomer,,mag je hier niet TE veel vragen