MuscleMeat

Ik naar 1.5 jaar training...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat ik dat ben???
je mag het hele internet afzoeken ik kan 100% garanderen dat je me niet tegen komt behalve op dutchbodybuolfingforum en op imageshack waar ik me foto's heb geuploaded...
 
best goede fotograaf ben jij, watvoor camera heb je?
 
waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat ik dat ben???
je mag het hele internet afzoeken ik kan 100% garanderen dat je me niet tegen komt behalve op dutchbodybuolfingforum en op imageshack waar ik me foto's heb geuploaded...

Man, ik zweer het: iedereen gelooft je als je een foto maakt met bla bla bla. (wat we al gezegd hebben)

Echt waar.:)

En als je dat bent heb ik respect voor je, nice work:thumbs:
 
waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat ik dat ben???
je mag het hele internet afzoeken ik kan 100% garanderen dat je me niet tegen komt behalve op dutchbodybuolfingforum en op imageshack waar ik me foto's heb geuploaded...

Er zijn hier vaak fakers weetje...
Die gebruiken dan andermans foto's en dan trapt iedereen erin
Jouw foto zag er verdacht veel uit als zo een american model pica uit+het feit dat dat je 'iemand' zei dat hij 15 was op je account + dat je een ongelofelijk fysiek had voor een 17 jarige zonder enige voedingsschemaof bijna training whatsoever doet me een verdenken...

Kan het ook net zo hard mishebben, maar als je toch een niewe digi cam hebt neem een normale pica en doe het peace teken;) Zul je geen gezeik van wie dan ook krijgen!
 
kom op jongens, met zn allen! negatieve karma strooien :D
 
waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat ik dat ben???
je mag het hele internet afzoeken ik kan 100% garanderen dat je me niet tegen komt behalve op dutchbodybuolfingforum en op imageshack waar ik me foto's heb geuploaded...
Als jij deze van een gay site haal waar je moet betalen kunnen wij weinig opzoeken .
neg karma word pas herzien met een foto met naam bordje
 
hallo ik train sinds me 15de jaar ben nu 17
ik wil cellmass (creatine) nemen
maar is het niet gevaarlijk voor me groei? zo niet weet iemand een
betere/goedkopere creatine

haha dat is grappig! je traint sinds je 15e en je bent nu 18, en in je op beweer je ineens dat je anderhalf jaar traint? of kun je gewoon niet rekenen?
 
Wtf is je broertje nu opeens 17?
Of benm jij dat gewoon
:roflol:
 
Ja we hebben hem geloof ik de:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


van de maand
 
@ ronnie8mac: geef snel wat karma aan mij voordat je gabant wordt :P
 
OMG ;)
sorry maar is dit de exibitionistische thread?
karma voor goede lachbeurt ;)

Zon foto kan alleen maar bedoeld zijn voor een uber gay magazine
 
jammer dat van alleen fakers een topic is van 4pg's:(

jullie zouden beter comments geven op mijn pic's:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven