XXL Nutrition

Ik overweeg ernstig om een 2dehands BMW1 (Hatchback) te kopen, graag jullie advies...

Problemen wat die golf 5 betreft liggen aan het 2 massa vliegwiel van VAG dat bij een hoop mensen kapot schijnt te gaan. Golf 3 heeft gewoon een vast vliegwiel.

klopt, weet er inderdaad van. wordt veel vervangen door een vast vliegwiel (alhoewel dit niet 100% gezond is voor je bak.. :rolleyes:) noemde nu met de vectra & golf maar een voorbeeld op, aan een auto met 150.000 op de teller is gewoon onderhoud aan. ;)

Sowieso een hoop ellende met nieuwe auto's.

Sowieso een hoop ellende met nieuwe auto's.

Op welke wijze veel ellende? Doel je op aanschaf, veel elektra of in het algemeen gebruik?

Ikzelf overweeg tot het aanschaffen van een BMW 320d. Budget is 5.000 eu en richt me op een km-stand < 200.000. Waar ik tegen aan loop is het feit dat deze wel aanwezig zijn op de markt, maar vreemd genoeg altijd aan de andere kant van het land. Ik ben gelokaliseerd in de Noordkop.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb lang getwijfeld, heel lang zelfs en het is uiteindelijk een mooi donkergrijze 118d geworden

met 133 000km (Bouwjaar: 2009) + 4 jaar garantie (BMW Premium Selection) voor een prijs van €11 900;

Alvast heel erg bedankt voor al de reacties, commentaren, tips en adviezen...

Gefeliciteerd! Netjes man!

Ik heb lang getwijfeld, heel lang zelfs en het is uiteindelijk een mooi donkergrijze 118d geworden

met 133 000km (Bouwjaar: 2009) + 4 jaar garantie (BMW Premium Selection) voor een prijs van €11 900;

nice! kijk wel ff uit met dit weer ;)

weet jij toevallig wat een groot & klein onderhoud kost in een officiele bmw garage?

damn die prijs voor zoveel km (ook al zijn het autostrade km's). Dan had ik tbh toch wel iets anders gekocht :rolleyes:. Maar goed je hebt wel een klassebak nu!

Veel geluk ermee!

edit... Had de 4 jaar garantie niet gezien! Goede koop dan lijkt me

11.500euro voor een auto van 10 jaar oud, met dan ook nog eens 140k kilometer op de teller...

tumblr_lu419rDeQl1r0w390.jpg

Terug
Naar boven