AndroidHealthClinic

Ik snap er geen ...van!pff na 6 maanden trainen

Bedankt, ik trainde liever mijn armen niet, ik had die gedachte van ik wil nog vrouwelijk uitzien en geen bouwvakker, maar als ik sommige vrouwen zie die gespierde armen hebben denk ik WOW dat ziet er mooi uit! Dus vanaf morgen ga ik het in mijn schema zetten.
gewoon armen trainen en vooral squatten en deadliften :o

Vrouwen hebben veel minder testosteron waardoor de spier groei minder hard gaat. Er uitzien als een man dat zal niet vlug gebeuren. Gespierd sexy ja dat wel ;)

Vrouwen hebben veel minder testosteron waardoor de spier groei minder hard gaat. Er uitzien als een man dat zal niet vlug gebeuren. Gespierd sexy ja dat wel ;)

Testosteron is niet het enige hormoon dat zorgt voor spieropbouw. Vrouwen hebben weer meer HGH wat ook bijdraagt :P

Gaat mij er om dat de dames echt geen kerels worden van trainen. De meeste modellen trainen zich tot..en dat zijn geen lelijke dames:D

De meeste fitness modellen zijn niet natty ;)

En hoe gaat het nu

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt om het te vragen.

Ja gaat de goeie kant op met alle tips van de leden.

Ik hou alles bij met myfitness pall en weeg nu een kilo minder.
Het lag toch aan de voeding.
Morgen begin ik zonder ontbijt en eet pas rond 13.00 uur, ga dus op een lege maag trainen. Lees veel over intermittent fasting en probeer het deze week en mijn lichaam moet er nog aan wennen, dus denk niet dat ik echt na een week resultaten ga zien.

Gewoon even een paar weken proberen. Ontbijt is wel belangrijk maar als je in de ochtend nuchter kan trainen zal je eerder vet verbranden
Blijft altijd een moeilijk punt om af te vallen. Blijft zoeken en bijstellen
Volhouden en je zal echt afvallen. Wel voldoende cal eten om je spieren te sparen. Succes

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon even een paar weken proberen. Ontbijt is wel belangrijk maar als je in de ochtend nuchter kan trainen zal je eerder vet verbranden
Blijft altijd een moeilijk punt om af te vallen. Blijft zoeken en bijstellen
Volhouden en je zal echt afvallen. Wel voldoende cal eten om je spieren te sparen. Succes

Dank je! Zal ik zeker doen.

Terug
Naar boven