XXL Nutrition

Ik vond fit4free een pauper gym, maar dit slaat alles.

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bij F4F kan je er van uit gaan dan mensen hun dumbels gewoon laten liggen als ze er klaar mee zijn. Beetje later op de dag is het rek leeg en is het krachthonk een mijnenveld van ongebruikte dumbels. Gelukkig zijn de barbells niet zo populair en traint bijna niemand zwaar. Dat scheelt mij een hoop sjouwen en zoeken. - F4F is het dichtst bij mijn huis en kan er alles doen wat ik wil. - Ik reis veel door het land en dan is het wel handig dat je op 100+ verschillende locaties kan sporten.
Het zou fijn zijn als een aantal hard-core gyms ook zo'n deal met elkaar zouden maken.
 
Wel kanslooos inderdaad om die dingen allemaal vast te nagelen op 1 meter afstand.
Trainen daar over het algemeen alleen smurfen ? 1 meter is niks als je flys doet zit
Ja al op een goede 70 cm met je armen als een beetje lang persoon. maak er dan een
Meter of 2 van.
 
Wel kanslooos inderdaad om die dingen allemaal vast te nagelen op 1 meter afstand. Trainen daar over het algemeen alleen smurfen ? 1 meter is niks als je flys doet zit Ja al op een goede 70 cm met je armen als een beetje lang persoon. maak er dan een Meter of 2 van.
Lijkt me net genoeg plaats... maar 2 personen kunnen niet naast elkaar fly's liggen doen...; beetje problematisch ja.
 
Bij ons ruimen ze gewoon helemaal niks op. Dus overal ligt shit en je moet dus constant gaan zoeken. Is wel beter dan vastgenagelde bankjes though.
 
Ik train ook precies bij die gym, het mannelijke personeel is echt fucked daar xD
 
Back
Naar boven