GdfMarcel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
Beste DBB'ers,
Ik train nu een behoorlijke tijd, waarvan de eerste maanden als een speer gingen (zoals velen), Ik gebruikte als eerste schema een 3daagse-split, 2 keer in de week. Dus
Maandag: Training 1
Dinsdag: Training 2
Woensdag: Training 3
Donderdag: Training 1
Vrijdag: Training 2
Zaterdag: Training 3.
Het lijkt wat veel, maar ik pakte alle spiergroepen zo mooi in de week, en het was niet te veel op één dag. Ik ging hier dus lekker op vooruit.
Na een paar maand werd het wat minder, en stond ik op een plateau.
Het eerste waar ik aan dacht was een nieuw trainingsschema, en wel RIPPETOE.
Ik train nu behoorlijk wat weken rippetoe, maar de gewichten die ik gebruik gaan gewoon niet meer omhoog. Mijn motivatie en wilskracht staat echt erg hoog. En ik denk dat ik ook genoeg eet. (boven mijn onderhoud)
Mijn 'voedingsschema':
1. 60 gram brinta, ~500 ml melk, 30 gram whey, banaan
2. 6 plakken volkorenbrood, 3 met kipfilet, 3 met pindakaas.
3. 3 plakken volkorenbrood, 2 met kipfilet, 1 met pindakaas
4. 3 gebakken eieren, 1 dooier, 2 plakken volkorenbrood met kipfilet.
5. 200 gram groente, 150 gram kip/koolvis/steak
6. 20 gram dextro, 20 gram whey
- TRAINING
7. 20 gram dextro, 20 gram whey
8. halve liter magere kwark.
Tijdens de trainingen probeer ik mijn ideale gewicht te pakken, en lekker hard te trainen met een goede warmingup. (gewicht opbouwen), maar toch voel ik de getrainde spiergroepen na de training veel minder dan eerst. Het voelt niet tevreden aan.
Al met al, ik groei niet meer, en wil maar al te graag daar verandering in brengen. Het lijkt wat ongeduldig, maar het is toch al zo'n 3 maand dat ik 0,0 vooruitgang meer zie.
PS, creatine mono al 2 maandjes gedaan, hielp wel iets., maar na het stoppen het vocht weer verloren en het schoot alsnog niet op.
Weten jullie wat ik verkeerd doe? Hebben jullie tips? Ik zou er superblij mee zijn, want ik wil weer graag groeien en er plezier in krijgen!
Alvast bedankt!
Ik train nu een behoorlijke tijd, waarvan de eerste maanden als een speer gingen (zoals velen), Ik gebruikte als eerste schema een 3daagse-split, 2 keer in de week. Dus
Maandag: Training 1
Dinsdag: Training 2
Woensdag: Training 3
Donderdag: Training 1
Vrijdag: Training 2
Zaterdag: Training 3.
Het lijkt wat veel, maar ik pakte alle spiergroepen zo mooi in de week, en het was niet te veel op één dag. Ik ging hier dus lekker op vooruit.
Na een paar maand werd het wat minder, en stond ik op een plateau.
Het eerste waar ik aan dacht was een nieuw trainingsschema, en wel RIPPETOE.
Ik train nu behoorlijk wat weken rippetoe, maar de gewichten die ik gebruik gaan gewoon niet meer omhoog. Mijn motivatie en wilskracht staat echt erg hoog. En ik denk dat ik ook genoeg eet. (boven mijn onderhoud)
Mijn 'voedingsschema':
1. 60 gram brinta, ~500 ml melk, 30 gram whey, banaan
2. 6 plakken volkorenbrood, 3 met kipfilet, 3 met pindakaas.
3. 3 plakken volkorenbrood, 2 met kipfilet, 1 met pindakaas
4. 3 gebakken eieren, 1 dooier, 2 plakken volkorenbrood met kipfilet.
5. 200 gram groente, 150 gram kip/koolvis/steak
6. 20 gram dextro, 20 gram whey
- TRAINING
7. 20 gram dextro, 20 gram whey
8. halve liter magere kwark.
Tijdens de trainingen probeer ik mijn ideale gewicht te pakken, en lekker hard te trainen met een goede warmingup. (gewicht opbouwen), maar toch voel ik de getrainde spiergroepen na de training veel minder dan eerst. Het voelt niet tevreden aan.
Al met al, ik groei niet meer, en wil maar al te graag daar verandering in brengen. Het lijkt wat ongeduldig, maar het is toch al zo'n 3 maand dat ik 0,0 vooruitgang meer zie.
PS, creatine mono al 2 maandjes gedaan, hielp wel iets., maar na het stoppen het vocht weer verloren en het schoot alsnog niet op.
Weten jullie wat ik verkeerd doe? Hebben jullie tips? Ik zou er superblij mee zijn, want ik wil weer graag groeien en er plezier in krijgen!
Alvast bedankt!

.
, hij is 17.