XXL Nutrition

Ik weet het echt niet meer, superblij met hulp!

70 kilo bij 1.83? pak een basic schema gericht op progressie @ de basis compounds, en weeg gewoon elke maandag en zorg dat er 0,5-1 kilo bij zit. its as easy as that, als er niks bij is gekomen zorg je gewoon dat je de volgende week meer eet dan de week ervoor. zou minstens tot de 85-90 kilo eten bij jou lengte voor dat je alles kwa kcals en verhoudingen gaat lopen analyseren enzo.. das alleen maar een doodloper als je dat nu al gaat doen. gewoon eten.

Je doet rippetoe?
Dan is het als ik het goed heb de bedoeling om met iedere training met 2,5 of 5 kilo te verhogen...dont **** with rippetoe:)

Jahhh, en na een paar maand drukken we allemaal >200kg:D

Hij heeft wel gelijk.

Bedoeling van Rippetoe is elke training verhogen.
Als dat na een aantal weken/maanden niet meer lukt kun je nog een paar keer deloaden en daarna is het de bedoeling dat je op een intermediate-schema overstapt (je bent dan nl. geen beginner meer)

• Topic Starter Topic Starter
70 kilo bij 1.83? pak een basic schema gericht op progressie @ de basis compounds, en weeg gewoon elke maandag en zorg dat er 0,5-1 kilo bij zit. its as easy as that, als er niks bij is gekomen zorg je gewoon dat je de volgende week meer eet dan de week ervoor. zou minstens tot de 85-90 kilo eten bij jou lengte voor dat je alles kwa kcals en verhoudingen gaat lopen analyseren enzo.. das alleen maar een doodloper als je dat nu al gaat doen. gewoon eten.

+1, goeie tip. Lijkt me idd verstandig, welk schema raad je me dan aan?

+1, goeie tip. Lijkt me idd verstandig, welk schema raad je me dan aan?

Ik sta momenteel op 75 kg met een lengte van 1.80 en 9% BF - ongeveer jouw stats.

Ik doe momenteel:

Dag 1: Benen, kuiten
Dag 2: Borst, biceps
Rust
Dag 3: Schouders, triceps
Dag 4: Rug
Rust
Rust

Werkt bij mij erg goed en inderdaad vreten als een racepaard. Succes

Terug
Naar boven