MuscleMeat

Ik wil cutten, help!

• Topic Starter Topic Starter
jQtLr6X.png
ik heb nu bijvoorbeeld dit, alleen heb nog 763 over waar kan ik dat nog over verdelen?

jQtLr6X.png
ik heb nu bijvoorbeeld dit, alleen heb nog 763 over waar kan ik dat nog over verdelen?
je hebt iets meer vet nodig als nou bijvoorbeeld 30gr pinda,s erbij doet en doe je kaas op paar boterhammen inplaats van kip filet
probeer eens volle kwark dan hoeveel vet zit daar in je moet ongeveer rond de 80 vetten komen
je weet dat muscle meat kip duurder is dan normaal ?

je hebt iets meer vet nodig als nou bijvoorbeeld 30gr pinda,s erbij doet en doe je kaas op paar boterhammen inplaats van kip filet
probeer eens volle kwark dan hoeveel vet zit daar in je moet ongeveer rond de 80 vetten komen
je weet dat muscle meat kip duurder is dan normaal ?
Ja weet ik, ik koop die kip eenmaalig omdat je zoveel moet besteden ofzo, want ik wou puur die rijst hebben ;P

Ja weet ik, ik koop die kip eenmaalig omdat je zoveel moet besteden ofzo, want ik wou puur die rijst hebben ;P
die rijst is inderdaad handig je hoeft het alleen warm te maken en zitten al groenten bij in heb vandaag ook weer 3kg thuis gekregen
ik koop door ook altijd groenten paprika/uit/kidneybonen handige site :)

ja nu nog wat vetten er bij en een aantal kcalls he

ziet er toch wel goed uit ? doe je er wat extra olijf olie bijvoorbeeld dan kom je wel op de 2100 kcal en 70+ vetten

Zo te zien heb je de shake helemaal niet nodig, je zit al hoog in de eiwitten.
En 3000cal om te cutten? We hebben ongeveer zelfde stats, en met 3000cal zal ik nie afvallen :p

En 3000cal om te cutten? We hebben ongeveer zelfde stats, en met 3000cal zal ik nie afvallen :p
hij heeft 2400 kcal zo te zien en die shake kan der inderdaad wel af je je houd ruim genoeg eiwitten over.
ik zit op 2000kcal met mijn cut ben al 5 kg kwijt :) denk dat 2400 iets te hoog is of je moet echt heledag zwaar lichamelijk werk doen

Ik ga over 2 maanden cutten ongv, moet eerst goed eten wat ik nooit heb gedaan dus dan kom ik ook massa aan en krijg ik meer energie ;P

heb nu 2462, alleen zit al over m'n vetten heen dus ik weet niks meer toetevoegen
Mager gehakt nemen / magere melk / pindakaas zit ook veel in / alleen het eiwit van het ei nemen / durf te wedden dat je zo 20 vet omlaag gaat
als je iets probeert aan te komen mag je ook iets meer vetten hebben volgens mij.

Mager gehakt nemen / magere melk / pindakaas zit ook veel in / alleen het eiwit van het ei nemen / durf te wedden dat je zo 20 vet omlaag gaat
als je iets probeert aan te komen mag je ook iets meer vetten hebben volgens mij.
Ja m'n moeder had toevallig normaal gehakt mee genomen :P

Ik ga toch maar denk ik cutten, heb nu toch al een vetpercentage van 15%, weet het zelf ook niet meer hoe en wat

Terug
Naar boven