XXL Nutrition

Ik zit aan de dunne...

CocaBusiness

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Nouja... lijkt me vrij duidelijk he :rolleyes:

Ik zit al zo'n 4 dagen aan de spetterpoep, en ik heb niets verkeerds gegeten zover ik me kan herinneren :(

Het rommeld ook al 4 dagen een beetje in me onderbuik. Het doet niet echt pijn ofzo... maar het is wel irritant :rolleyes:

Heb ik een of andere ziekte/virus ofzo ???

Of weet iemand wat ik er anders aan kan doen? (Norrit helpt niet)

Monstertopic :p

Rijst, appels, choco etc eten & drinken :p

vier dagen is wel al een poosje ik zou zeker genoeg water blijven drinken en genoeg vezels binnenkrijgen. maar zowiezo eens nagaan wat je anders gegeten hebt of wat de oorzaak zou kunnen zijn. Zoniet toch maar je dokter raadplegen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Imodium!

kurk in?

Hmmm 4 dagen aan de schijt, dan zou ik toch maareens naar een dokter gaan kerel.

Mijn honger is ook weer over voor vanavond :kots:

Imodium, en gewoon door blijven eten dan ben je er 't snelste van af
beterschap

bananen eten!! :banana:

Kan van alles zijn. Voeding (iets nieuws gegeten, wáár heb je dat gegeten), werkomgeving (toetsenbord dat door iedereen gebruikt wordt bijvoorbeeld), etc., etc. Er doet namelijk een buikgriepvirus de ronde hoorde ik. Maar dat was wel iets van 2 weken geleden...
Gewoon goed je handen wassen voordat je iets gaat eten (of bereiden), dan heb je minder kans op griep en virussen.
Als zelfs norit niet helpt en je hebt het al 4 dagen... Dan zou ik idd toch ff naar de dokter gaan. Zou kunnen betekenen dat je lichaam geen/ te weinig voedingsstoffen op kan nemen. En je hebt kans op uitdroging, dus sowieso veel blijven drinken.

Val ons daar niet mee lastig.

Ik heb hetzelfde gehad. Alleen dan 6 weken lang! Heb toen 2 kuurtjes gekregen tegen Salmonella.

Laat ons met rust!

is het inmiddels over? waarschijnlijk heb je een buikgriepje. zorg dat je voldoende blijft drinken (telkens kleine slokjes) als het langer als een week duurt moet je beslist naar de dokter.

gwn een paar dagen nix anders drinken dan een paar flesjes aquarius
zo voorkom je uitdroging en moet je niet weer om de 5 sec opnieuw water gaan drinken
dat rade mijn dokter mij de vorige keer aan

bananen :)

oraal gebruik aub

Kan van alles zijn. Voeding (iets nieuws gegeten, wáár heb je dat gegeten), werkomgeving (toetsenbord dat door iedereen gebruikt wordt bijvoorbeeld), etc., etc. Er doet namelijk een buikgriepvirus de ronde hoorde ik. Maar dat was wel iets van 2 weken geleden...
Gewoon goed je handen wassen voordat je iets gaat eten (of bereiden), dan heb je minder kans op griep en virussen.
Als zelfs norit niet helpt en je hebt het al 4 dagen... Dan zou ik idd toch ff naar de dokter gaan. Zou kunnen betekenen dat je lichaam geen/ te weinig voedingsstoffen op kan nemen. En je hebt kans op uitdroging, dus sowieso veel blijven drinken.

Lik je dan aan je vingers als je typed ? Of lik je aan het toetsenbord ?:D

Kijk eens wat ik heb gevonden jongens, het zou je dochter maar zijn he haha.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven