Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huur anders een fotograaf en laat jezelf fotograferen met je vriendin hand in hand bij een zonsondergang![]()
.Racisme +2 Dat is een totaal van 4 punten, tot volgende week.![]()

He rustig he, het is hier geen Endolonië!
Het was een geheel sarcastische opmerking. Het wordt tijd dat het echte kaalkopje eens aangepakt word. ( lees: StillStrong) Die verziekt heel vaak topics met zijn racistisch gepeupel. Zo probeerde hij ook dit topic weer te laten ontsporen denk ik. Daarom mijn opmerking. Maar in het gevolg zal ik me proberen in te houden als er weer eens zo'n stigmatiserende opmerking gemaakt wordt door ons huiskaalkopje meneer StillStrong. Mocht je bewijs willen zien van de kaalkopjesachtergrond van meneer, check dan zijn postgeschiedenis eens.
Overigens heb ik wel emotionele schade opgelopen vanwege het feit dat ik de hele middag en morgen niet op het board kon posten. Smartegeld in de vorm van troostkarma lijkt me wel op z'n plaats.![]()
Ik heb het allemaal na zitten lezen, en het klopt idd dat SS in een ander topic de grenzen op zat te zoeken, mijn excuus voor het ongemak, ik ben ook maar een mens.

moest er opeens aan denken.. Thuis heb ik nog ansichtkaart
Waarop mijn vrouw staat met een baard
In shoarmatent van Mohammed..
sorrymoest er opeens aan denken..
weet precies welke je bedoelt maar ook in kan hem niet vinden.. heb wel wat anders voor je maar denk niet dat je er wat aan hebt (en bovendien k*t kwaliteit)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zijn ze niet, ik heb me gisteren ook rot gezocht. het is toch die dat je ze ziet weglopen en op de rug ziet dus?

Graag verder on-topic blijven, anders verdwijnen er wel postings. Ook mods kunnen fouten maken.
Heb wel een paar leuke gevonden, maar nog niet die ene die ik zoek.

Stond in het begin topicaaaaaaah zeg da dan, kdacht dat het random foto's mochten zijn maar tis dus specifiek 1 afbeelding![]()