Fitness Seller

Ik zoek een ansichtkaart donker meisje en blank jongetje hand in hand

Ik weet welke je in gedachten hebt. Zie hem vaak op wc's hangen :)
Kan hem zo niet vinden, misschien is dit iets voor je?

friends-cats-large.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal heel erg bedankt.
Die ik bedoel zit er nog niet tussen.

Ik zal vandaag zelf ook eens gaan kijken in een paar winkels, maar weet niet of ik hem ga vinden, want ik heb daar ook al gekeken.

Photoshop wordt niks, ben een photoshop n00b :(.

Thanx all!

Huur anders een fotograaf en laat jezelf fotograferen met je vriendin hand in hand bij een zonsondergang :heart:

He rustig he, het is hier geen Endolonië!

Racisme +2 Dat is een totaal van 4 punten, tot volgende week. :hello:

Het was een geheel sarcastische opmerking. Het wordt tijd dat het echte kaalkopje eens aangepakt word. ( lees: StillStrong) Die verziekt heel vaak topics met zijn racistisch gepeupel. Zo probeerde hij ook dit topic weer te laten ontsporen denk ik. Daarom mijn opmerking. Maar in het gevolg zal ik me proberen in te houden als er weer eens zo'n stigmatiserende opmerking gemaakt wordt door ons huiskaalkopje meneer StillStrong. Mocht je bewijs willen zien van de kaalkopjesachtergrond van meneer, check dan zijn postgeschiedenis eens.

Overigens heb ik wel emotionele schade opgelopen vanwege het feit dat ik de hele middag en morgen niet op het board kon posten. Smartegeld in de vorm van troostkarma lijkt me wel op z'n plaats.:)

He rustig he, het is hier geen Endolonië!

Het was een geheel sarcastische opmerking. Het wordt tijd dat het echte kaalkopje eens aangepakt word. ( lees: StillStrong) Die verziekt heel vaak topics met zijn racistisch gepeupel. Zo probeerde hij ook dit topic weer te laten ontsporen denk ik. Daarom mijn opmerking. Maar in het gevolg zal ik me proberen in te houden als er weer eens zo'n stigmatiserende opmerking gemaakt wordt door ons huiskaalkopje meneer StillStrong. Mocht je bewijs willen zien van de kaalkopjesachtergrond van meneer, check dan zijn postgeschiedenis eens.

Overigens heb ik wel emotionele schade opgelopen vanwege het feit dat ik de hele middag en morgen niet op het board kon posten. Smartegeld in de vorm van troostkarma lijkt me wel op z'n plaats.:)

Ik heb het allemaal na zitten lezen, en het klopt idd dat SS in een ander topic de grenzen op zat te zoeken, mijn excuus voor het ongemak, ik ben ook maar een mens.

Thuis heb ik nog ansichtkaart
Waarop mijn vrouw staat met een baard
In shoarmatent van Mohammed..

sorry :o moest er opeens aan denken..

weet precies welke je bedoelt maar ook in kan hem niet vinden.. heb wel wat anders voor je maar denk niet dat je er wat aan hebt (en bovendien k*t kwaliteit)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thuis heb ik nog ansichtkaart
Waarop mijn vrouw staat met een baard
In shoarmatent van Mohammed..

sorry :o moest er opeens aan denken..

weet precies welke je bedoelt maar ook in kan hem niet vinden.. heb wel wat anders voor je maar denk niet dat je er wat aan hebt (en bovendien k*t kwaliteit)

:lol:

Zijn wel leuk, maar ik ben niet donker en me vriendin niet blank.
Dus veel heb ik er niet aan sorry :o

Evengoed bedankt yvet.

Graag verder on-topic blijven, anders verdwijnen er wel postings. Ook mods kunnen fouten maken.

White_Mum_Black_Baby_02.jpg

black-white-twins2.jpg

bkack-white-twins1.jpg

pict_20051130PHT03082.jpg

black_white.jpg

Laura_blank_zwart.jpg

zijn ze niet, ik heb me gisteren ook rot gezocht. het is toch die dat je ze ziet weglopen en op de rug ziet dus?

hahahaha

Graag verder on-topic blijven, anders verdwijnen er wel postings. Ook mods kunnen fouten maken.

Is nu ook al gebeurd ???

Mijn posts zijn verdwenen inclusief gerelateerde karma. Die gele kaart is echter wel braaf gehandhaafd. Zeker weer een geintje van "Censuur Centaur".

edit

Laatst bewerkt:
loool die images :P

anne gedes heb ik ook al doorgespit maar die fotografeert alleen veel baby's. Heb em daar ook niet gevonden. :headbang: meestal vind ik alles redelijk snel maar deze is toch vrij onbekend op internet terwijl meesten wel weten welke je bedoelt.

Terug
Naar boven