newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik zit met een vraag waar ik al tijden mee worstel, maar eerst even in het kort mijn verhaal:
Ik train al jaren, ben al lang lid van DBB. Ik eet en train al jaren als een beest al zeg ik het zelf. Slapen kan altijd beter maar krijg gemiddeld per dag 7 en een half uur, genoeg voor gains.
Maar na een jaar zonder echt resultaat kan ik wel zeggen dat ik op mijn limiet zit van naturel, is dit het dan?... Ik ben in de sport gegaan om als Arnold te zijn. Ja ik weet nu wat iedereen denkt, maar zo zijn veel mensen in de sport gekomen en komen achteraf pas achter dat zo'n fysiek bij lange na niet haalbaar is.
Ik vind mezelf wel beest maar vergeleken met de kuurders stel ik niks voor natuurlijk, zeker niet in kleren. Ik voel niet dat mensen bang voor me zijn als ik langs hen loop, ook niet als ik hen strak aankijk (doe ik niet altijd maar af en toe om te testen), blijkt dat ik niet veel angst aanjaag als ik mensen aanstaar. Jammer. Was wel een van mijn doelen.
Laatst kreeg ik ook ruzie, daagde de ander uit, "kom maar, ik daag je uit, kom maar Sukkel" zei ik. Ik dacht dat beetje gek dreigen icm met mijn fysiek genoeg was. Deed ook middelvinger enzow. Maar hij kwam gewoon op me af... Hij was een ecto, maar wel iets langer dan ik. Ik had het gevecht gewonnen maar kwam zeker niet zonder blauwe plekken er van af. Ik moest toen hard wegrennen want ik hoorde in de verte de sirenes al. Politie en ambulance ofzow, ik hoorde toen niet goed meer, hij deed namelijk zo'n move waarbij hij met allebei zijn vlakke handen op mijn oren sloeg. Deed geen pijn maar ik schrok me dood, was beetje verdwaasd voor een paar seconde.
Ik kwam thuis en mijn oma moest huilen, naast het feit dat ze denkt dat ik aan de anabolen zit (eiwitshakes) en dat mijn dieet te extreem is dacht ze dat ik superagresief was door de anabolen.
Is dit het dan? Na al die jaren trainen, geen respect of angst van mensen op straat, mensen willen nog steeds ruzie met me zoeken en thuissituatie (woon bij oma, lang verhaal) is niet prettig.
Is kuren de oplossing? Nee, ik ben beter dan dat dacht ik lang. Maar de vraag dwaalt steeds vaker door mijn hoofd. Kijk eens naar Arnold, hij heeft alles dankzij anabolen (en ook zijn ambitie natuurlijk, maar zonder was hij niet waar hij nu is).
Nu is mijn vraag, hoe gaan jullie hier mee om? Aan de naturel limiet, niet tevreden zijn en meer willen? Ik voel alsof ik niks bereikt heb, alleen dat mijn lichaam iets groter is en chickies willen me niet. Was laatst in de bar, ik liet mijn sixpack zien en ze lachte me uit, weet niet waarom maarja, ze zei dat ze van spieren hield en na wat glaasjes kreeg ik mijn moed bij elkaar en deed ik die aktie om haar te impressen, niet dus. Wtf is dit dan allemaal voor wtf.
Ik ben ten einde raad. Soms wil ik gewoon wegrennen naar een ander land. Oostenrijk ofzow, lekker rustig, bergen, sneeuw en leuke mensen (was daar tijd geleden op vakantie geweest, kan zijn dat het nu anders is).
Is een beetje laat dusja, kan begrijpen als mensen niet meteen reageren, zal morgenavond het even bumpen.
Alvast bedankt.
klinkt als een maat van me alleen hijs geen ecto en je zou dat niet winnen ahah

Best vage postgeschiedenis dat die kerel heeft...