AndroidHealthClinic

Ik zoek een film, kan niet op de naam komen... Karma voor wie het weet

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Het is een vrij oude film. Jaren 80 ofzo.

Het begint met een gozer met een snor die in zijn auto door de woestijn rijd. Onderweg krijgt ie ruzie met een trucker op de weg. Daarna gaat ie naar een motel om wat te eten en ziet ie die truck buiten staan. Hij rijd weg bij het motel en ineens word hij achtervolgt door de trucker die hem van de weg af probeert te rijden en te vermoorden.

Beetje wazige omschrijving maargoed. Karma voor wie het weet!

Het is een vrij oude film. Jaren 80 ofzo.

Het begint met een gozer met een snor die in zijn auto door de woestijn rijd. Onderweg krijgt ie ruzie met een trucker op de weg. Daarna gaat ie naar een motel om wat te eten en ziet ie die truck buiten staan. Hij rijd weg bij het motel en ineens word hij achtervolgt door de trucker die hem van de weg af probeert te rijden en te vermoorden.

Beetje wazige omschrijving maargoed. Karma voor wie het weet!

Doet mij een beetje denken aan Breakdown met Kurt Russell.

Volgens mij weet ik wel welke je bedoelt, een behoorlijk foute film. Is het niet met Charles Bronson?

Duel

US 1971 1:28uur
Genre: Psychologische thriller
Van: Steven Spielberg
Met: Dennis Weaver, Jacqueline Scott

Zenuwslopende thriller van regisseur Steven Spielberg naar een kort verhaal dat verscheen in de Playboy van auteur Richard Matheson die tevens het spannende scenario schreef.

Als David Mann (Dennis Weaver) met zijn rode Plymouth Valiant van huis vertrekt op weg naar een belangrijke afspraak, ontmoet hij op de uitgestrekte highways een oude roestige en stoffige tankwagen.

Na de vrachtwagen te hebben ingehaald heeft hij direct de aandacht van de mysterieuze en onzichtbare chauffeur en ontpopt deze zich als een echte 'truck from hell'.

Er onstaat een gevaarlijk kat en muis-spelletje tussen de zware truck en de kwetsbare auto dat uiteindelijk zal resulteren in een waar duel op leven en dood!

• Topic Starter Topic Starter
Als trouwens iemand nog meer films van dat genre weet, graag.

Ben nu een flink aantal films aan het downloaden.

ook wel in het genre van "the hitcher"

• Topic Starter Topic Starter
Thnx!

joyride was ook best leuk

Ik maak even gebruik van dit topic: Ik zoek een film die gaat over een kerel die wordt getroffen door een groene meteoriet, en vervolgens superkrachten krijgt. Ik heb de film zo'n 10 jaar terug gezien.

Mvg,
Kane

edit: eerste hit met youtube "meteor man" :o
http://www.youtube.com/watch?v=njP6YczRgsA
:roflol: dat ik die vroeger zoveel heb gezien :scratch:

Laatst bewerkt:
Heb die film een tijdje ook gezien. Slaat nergens op maar je blijft toch kijken. :D

is er ook geen moderne versie van die film? begint met een gast dat begint te lachen met een trucker door spelletjes te spelen op de radio

beter 'Joyride'kijken...

kUTFILM.

mja ook even gebruik maken van dit topic dan
heel vage film denk 9 of 10 jaar oud ongeveer +- 1998 of '99 dus
genre zwartehumor

het verhaal gaat over telkens als mensen slapen, worden hun dromen gestolen
telkens ze wakker worden is er iets veranderd,
die gene die de dromen steelt probeert zo de menselijke ziel of iets dergelijks te begrijpen

iemand idee? thx :p

Ook even hier mijn film posten.
Komedie, redelijk oude film, jaren 80-90 denk ik, gaat over een studenten club met allemaal 'slackers' die uiteindelijk een raftwedstrijd aangaan met een veel 'slimmere' en rijkere club, als ze verliezen worden ze van school gestuurd.

Iemand enig idee?

Terug
Naar boven