AndroidHealthClinic

Ik zoek een film, kan niet op de naam komen... Karma voor wie het weet

Ook even hier mijn film posten.
Komt uit ongeveer 2000-2008

Gaat over een blonde vrouw met grote borsten en een dikke kont die ergens aanbeld..er doet een n*ger open en een minuut later wordt ze bruut anaal genomen...iemand een idee?

Ook even hier mijn film posten.
Komt uit ongeveer 2000-2008

Gaat over een blonde vrouw met grote borsten en een dikke kont die ergens aanbeld..er doet een n*ger open en een minuut later wordt ze bruut anaal genomen...iemand een idee?

"Black d**ks and White bitches".. Ik weet alleen niet welke van de 83 delen.

Bedankt voor deze tip. Heb "Duel" toegevoegd aan mijn wish list :)

Als trouwens iemand nog meer films van dat genre weet, graag.

Ben nu een flink aantal films aan het downloaden.

Dirty Mary Crazy Larry (1974)
Vanishing Point (1971)

en niet echt in 'het genre' maar ook wel lachen:
Gone in 60 seconds (1974) de echte, niet die angelina jolie shit.

Dennis Hopper
wist hier weer een omdraai in te maken met de film Easy Rider. ...
in zijn kleine autootje achtervolgt door een monsterlijke vrachtwagen.

greetzz

THE CAR

Verenigde Staten
Horror
96 minuten

geregisseerd door Elliot Silverstein
met James Brolin, Kathleen Lloyd en John Marley

Een klein stadje wordt geterroriseerd door een onverwoestbare zwarte auto die mensen ombrengt door ze omver te rijden of door andere auto's van de weg te rammen. Aan sherrif Wade de taak om de bestuurder te pakken voordat hij meer slachtoffers maakt.

ja:D, maar death proof vond ik trouwens wel k*t.

Ik zoek er ook nog eentje... Het gaat over twee broers, eentje is Brad Pitt, de ander weet ik niet. Speelt zich af in bergen en met rivieren enzo. Brad Pitt kan toevallig goed vissen maar is voor de rest nutteloos, zo voelt hij zich tenminste, in vergelijking met z'n succesvolle broer. Uiteindelijk gaat Brad Pitt dood en jankt iedereen wat af...

Ik zoek er ook nog eentje... Het gaat over twee broers, eentje is Brad Pitt, de ander weet ik niet. Speelt zich af in bergen en met rivieren enzo. Brad Pitt kan toevallig goed vissen maar is voor de rest nutteloos, zo voelt hij zich tenminste, in vergelijking met z'n succesvolle broer. Uiteindelijk gaat Brad Pitt dood en jankt iedereen wat af...

A River Runs Through It

[Link niet meer beschikbaar]

Yeaaah Easy Rider is echt 1 van mn favoriete films, goeie sfeer en hele goede muziek :)

ook op zoek naar een film

gaat over een gast (bekende acteur maar kan niet op zen naam komen) die word beschuldigt van moord en word opgenomen voor therapie waar hij in zo'n schuif word geduwd waardoor hij in de tijd kan reizen

ook op zoek naar een film

gaat over een gast (bekende acteur maar kan niet op zen naam komen) die word beschuldigt van moord en word opgenomen voor therapie waar hij in zo'n schuif word geduwd waardoor hij in de tijd kan reizen

The Jacket met Adrien Brody.

Terug
Naar boven