XXL Nutrition

Avontuur in de Lidl, wat zou jij doen?

Bezoekers in dit topic

TheRay i'm your number one fan!
 
Wat please :rolleyes: zet je me gewoon op de negeer lijst, wat een verschrikkelijke onzin dit zeg :rolleyes:
honderd anderen die deze replies maken maar laten we Ray er uit pikken , behoorlijke trieste acties zijn dit....

Ook het feit dat de een wel een bepaalde opmerking MAG maken (Sjors mevrouwtje in dit geval) en dan de ander (:rolleyes::rolleyes:Ray dus :rolleyes::rolleyes:) gewoon weg een rode kaart krijgt voor die zelfde reply (Exact hetzelfde) KOTSMISSELIJK wordt ik van jullie inmiddels :rolleyes:




























Maar ik doe gewoon me ding , please doe dat zelf ook ff :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Zo lets go............
Misschien heeft sjors ook wel een kaart gekregen? Dat weet je toch niet? (weet zelf totaal niet over welke opmerking het gaat. En ik dacht het praten over kaarten verboden was?

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 19:38 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sublieme gif. Hoe vind je die toch iedere keer?
 
Als jullie niet on-topic gaan ben ik verplicht kaarten uit te delen.
 
Toevallig, ik was gister aan het werk in de Lidl vestiging Molukkenstraat in Amsterdam-Oost. Leek een rustig dagje te worden. Ik stond zoals altijd in de buurt van de kassa om middelbare scholieren in de gaten te houden. Op het tijdstip waren er geen scholieren, dus ik stond maar een beetje voor mij uit te staren. Opeens viel mijn oog op een blond schoonheid die een paar kassa's verderop in de rij stond. Ik zocht oogcontact, maar jammer genoeg blokkeerde een of andere lange kerel mijn blikveld. In eerste instantie natuurlijk 'pissed' op die gast, maar toen viel het mij op dat deze zich wel erg verdacht gedroeg. Hij bedekte het pinapparaat wel heel opvallend en het zweet droop van zijn voorhoofd af. Ook had hij een grote sporttas bij zich, leek een beetje op een powerlifter, dus ik had zo het idee dat het alarm af zou bij de detectiepoorten. Maar tot mijn verbazing gebeurde er niks. Maar goed, ik had eindelijk weer zicht op de blonde dame en eindelijk oogcontact. Ik knikte vriendelijk richting haar met een glimlach en zij glimlachte terug.

Opeens hoorde ik rumoer in de hal, daar stonden dezelfde lange kerel en een ander Oostbloktype te discussiëren. Niet lang daarna kwam er een kleine gozertje erbij staan en lachen, dus ik dacht van dat zullen wel bekenden zijn van elkaar aangezien hij die lange een schouderklopje gaf. Opeens grijpt die lange brede powerlifter die kleine bij zijn keel, gooit hem tegen de deur aan en geeft hem vervolgens een trap tegen zijn been. Tegelijkertijd probeert die andere lange gast de powerlifter te pakken en ontweek (leek wel Neo uit The Matrix) nog half een rechter vuistslag van hem. Ondertussen ren ik er dus op af om de schreeuwende powerlifter aan te spreken (roidrage much?). De andere twee Oostblokkers vluchtte voor hun leven leek het wel, aangezien ik alleen was kon ik daar niet achteraan gaan en leek het mij verstandiger om eerst verhaal te halen bij deze wilde meneer.

Meneer de powerlifter begon meteen te sneren richting mij dat ik mijn werk niet goed deed en dat ik die andere twee moest hebben, maar die waren ondertussen natuurlijk al gevlogen. Ik bedankte hem vriendelijk voor zijn 'advies' en begeleide hem de winkel uit. De signalementen van het verdachte duo zijn dankzij camerabeelden bekend, dus het personeel en mijn collega's zijn de komende tijd extra alert.

Weer toevallig, kan misschien zo zijn dat ik het was, weet niet zeker want ben geen powerlifter en gebruik geen roids.
 
Ik weet niet of het cafépraat/trollen is of niet omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand dit zou doen (wat jij deed) maar het verbaasd me niet als dit soort diefstal regelmatig zou gebeuren. De laatste jaren was er altijd wel wat in het nieuws met die kaarten en codes. Je hebt er denk ik goed aan gedaan om jezelf te verdedigen en niet op politie of de beveiliging te rekenen. Maar dat uitlokken kan je ooit in gevaar brengen dus lijkt me minder verstandig.
 
Deer-Takes-The-Bus.gif
 
Ik ken dat gevoel wel.

Ik had vandaag ook zoiets:

Ik lijk best een beetje oost Europees en vaak ben ik met een maat die zigeuner is.
Hij is best lang.
Dus hij was bezopen en ik moest cola hebben voor het trainen omdat Sniperx mij telepatisch pmde dat dit echt voor gainz zorgt :cool:
Dus wij waren in oost en we gingen naar Lidl, Toen zagen we daar een Powerlifter en toen zij me maat ey check die powerlifter, die gaan we ****en.
Dus wij achter hem staan en toen fluisterde ik tegen me maat dat hij bij de deur moest staan en dan gek moest doen, beetje zigeuner praten en dan zou ik komen als ik mijn cola betaald had en hem vragen waarom hij geen verkoelende dranken had gekocht?
Dan zou hij weten dat wij ook in de sauna komen en dat alles flex is.
Begint die leipe powerlifter in 1 keer als een malle te rammen en te trappen, niet normaal dus wij wilden als bodybuilders natuurlijk niet geblesseerd raken want dan zijn je gains wegh en zijn maar snel weg gegaan.

Je vergeet je horloge te vermelden.
 
ik had hem een paar stompe gegeven
 
Weer toevallig, kan misschien zo zijn dat ik het was, weet niet zeker want ben geen powerlifter en gebruik geen roids.

Hallo Buik,

Zou wel erg toevallig zijn ja. Indien jij het echt was excuses voor het misverstand, dat was in ieder geval de eerste indruk die ik kreeg. Als beginnend beveiliger moet je natuurlijk wel een beetje of je intuïtie af gaan hè. Normaal gesproken ligt de focus meer op winkeldieven, maar dit soort praktijken zijn natuurlijk wel zorgwekkend. Dit incident heeft toch wel indruk gemaakt op mij, in overleg met mijn werkgever besloten om mij over te plaatsen naar een andere locatie (Amstel). Mvg
 
Back
Naar boven