MuscleMeat

Ik zoek een nieuwe serie...

...

Laatst bewerkt:
Kom niet, de productiemaatschappij is failliet gegaan
061209_DashCryFace.jpg

Ze hadden het beloofd:mad:

...

Laatst bewerkt:
Jezus, geheugensteuntje aub!! :D

Enne, True Blood en Supernatural spreekt me wel aan, dus misschien ga ik daar me gokje eens op wagen, Dexter alles al van gezien, maar Dexter is dan nog redelijk "realistisch."

true blood is echt super - steengoed
of sons of anarchy

Flashforward trouwens, vond ik ook wel een zeer goeie serie!

supernatural no doubt!

• Topic Starter Topic Starter
lol ik vond er ook niks aan.
"the shield" al is gekeken? dat is zeker mannelijk :p
Lost heb je zeker ook al gezien?
powerpuff girls anders?

Lost al gezien, Powerpuff girls trek ik me elke dag nog op af, en the shield? Waar gaat dat over?

Nu net 5 minuten van true blood zitten kijken, wel triest dat als ze vampieren worden dat je dan alleen maar 2 hoektandjes eruit ziet schieten, das wel wat anders dan de buffy/angel reeks :roflol:

Maargoed, ik blijf nog even kijken :D

Dat is met die broers toch? Ik vind dat een beetje Net5 achtig, ik zoek toch iets meer mannelijks.

als je het ff volhoudt is het wel de moeite waard. Begint klein en eindigt grotesk (hoewel er soms wel een beetje overdreven veel drama in komt:P)

The Unit.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst was Sin City op tv. Dat stukje dat "Marv" zo die deur er uit slaat met politiemannen en al, dat soort shit vind ik vet :D

Jezus, geheugensteuntje aub!! :D

Enne, True Blood en Supernatural spreekt me wel aan, dus misschien ga ik daar me gokje eens op wagen, Dexter alles al van gezien, maar Dexter is dan nog redelijk "realistisch."

Zie pm.

True Blood is wel lachen ja, alleen in het laatste seizoen ergerde ik me dood aan bepaalde dingen zoals dat gejank van Tara.

Terug
Naar boven