MuscleMeat

Ik zoek een nieuwe serie...

• Topic Starter Topic Starter
Maar is naar the 4400 kijken dan :D

The Event is goed. Een groep wordt jaren geheim gehouden door de regering in combinatie met prison break seizoen 2.

Zijn er nog nieuwe series uitgekomen waar de afleveringen elkaar opvolgen zoals walking dead en je niet steeds een ander thema hebt

The walking dead.
Balen dat hij pas begonnen is dat wel :(

ik volg nu dexter en walking dead

iemand tips voor meer series

Anime is voor fags.

Ik zeg Twin Peaks.

Voor fags zeg ik je.

En The Office maar dan wel de originele UK versie uiteraard. Geniale shit.

Laatst bewerkt:
David lynch fanboy

Is het zoiets als mulholland of je kan je het gewoon volgen zonder achter alles iets te zoeken

Serieus Twin Peaks en The Office UK gaat over helden, mensen die anders zijn dan gewone mensen of juist helemaal niet. Ga ze kijken, weer eens wat anders dan Lik me reet superman seizoen 1 tot en met 5 en Opgesloten op een Eiland wanneer hang ik mezelf op seizoen 15.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Is het zoiets als mulholland of je kan je het gewoon volgen zonder achter alles iets te zoeken

Het is een vrij conventionele serie over een klein bergdorpje waar wat moorden plaats vinden met wat Lynchiaanse elementen maar het is veel meer down to earth dan Muholland Drive.

The Unit, Amerikaans special ops :cool:

Ben nu begonnen met No Ordinary family, wel een lache serie, maar wel het typisch bad guys, good guys met super krachten. Wel vermakelijk om te kijken.

Ook begonnen met chuck, wel een toffe serie. Maar wat een wijfen zit daar in zeg, t*ring.
Ze zus, vriendin/trainer, chick van afl 4 en 8. :heart:

http://www.youtube.com/watch?v=ekoAPxdjanI

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, Chuck was wel leuk, vorige week alle seizoenen ziten kijken, lol.

The Office UK is geniaal. Wel lang geleden al.

The event vind ik al weer minder worden, laatste afl. was poep.

En de laatste afl. van The Walking Dead vond ik ook niet zo erg boeiend.

Laatst bewerkt:
House en Dexter zijn de series die ik nu volg. Ik vind ze bijde geweldig. Kan niet wachten tot ik de nieuwste aflevering van Dexter weer kan downloaden!

Breaking Bad is trouwens ook heel erg tof. S4 begint in januari weer geloof ik.

Laatst bewerkt:
Voor als je series van echte kwaliteit wilt zien: The Wire en The Sopranos.

Terug
Naar boven