MuscleMeat

Ik zoek een nieuwe serie...

True blood vindt ik zelf ook gaaf, seizoen 4 begint in Amerika einde van de maand!

XIII: The series (Wel eerst XIII: The Conspiracy vooraf kijken, anders snap je er geen hol van)
Breakout Kings
The Big Bang Theory
The hard times of RJ Berger
Boardwalk Empire
Generation Kill
Breaking Bad

• Topic Starter Topic Starter
Oke update, True Blood ondertussen alles van gezien, jammer dat ik nu elke keer moet wachten op een nieuwe ep.

Zijn er nog andere coole vergelijkbare series? Anders ga ik denk ik maar weer met Soprano's beginnen, ooit mee begonnen maar na S1 afgehaakt omdat ik een spel ging spelen wat heel lang heeft geduurd :p

Breaking bad?

• Topic Starter Topic Starter
XIII: The series (Wel eerst XIII: The Conspiracy vooraf kijken, anders snap je er geen hol van)
Breakout Kings
The Big Bang Theory
The hard times of RJ Berger
Boardwalk Empire
Generation Kill
Breaking Bad

Generation Kill is echt een aanrader!

Suits vind ik ook een erg leuke serie tot nu toe.

sons of anarchy is inderdaad vet... vooral eerste seizoen, daarna word het allemaal wat minder.

maare... misschien Baantjer downloaden? zijn ook 123 afleveringen van, was altijd best een goeie serie man

Het is niet echt een serie. Maar Mythbusters vind ik ook altijd super vet. Daarnaast heeft top gear ook enorm veel afleveringen, enkel zijn de oude niet enorm leuk.

Dirty Jobs is dan trouwens ook lachen

Ja maar dat heb ik na een paar afleveringen wel gezien, enkel met mike is het leuk.

107 verschillende tv series. Tada :D
1w4UN.jpg

Locked Up Abroad vind ik trouwens ook zeer goeie shit, NG heeft daar heel veel van gemaakt. Stuk of 60, vind ze allemaal wel tof om te zien.

Laatst bewerkt:
Leuk maar ik zie nog geen download link :trollface:

Terug
Naar boven