XXL Nutrition

Ik zoek een nieuwe serie...

staat toch wel heus wat bucht bij:P

Is niet zo dat ik van elke tv serie alles heb, soms zie ik het staan en dan neem ik het mee. Staat genoeg rommel bij, maar vind het zonde om weg te gooien. Zeker nu ik weer meer opslag heb.

In die nieuwe map staat nog 300gig aan tv series, moet ik nog sorteren. Even doen nu, dan de rest aanvullen van wat ik mis. Op andere HD staan nog 100 films die gesorteerd moeten worden. Leuk dat downloaden.

Laatst bewerkt:
Dennis is student neem ik aan :D

Geen superhelden of wat dan ook .... maar Game of thrones is ECHT een aanrader voor de liefhebber van series :D

• Topic Starter Topic Starter
Geen superhelden of wat dan ook .... maar Game of thrones is ECHT een aanrader voor de liefhebber van series :D

Als ik heel eerlijk mag zijn is het wel overrated, het is een sterke en goede serie, maar niet iets waarbij ik op het puntje van mn stoel zat.

Als ik heel eerlijk mag zijn is het wel overrated, het is een sterke en goede serie, maar niet iets waarbij ik op het puntje van mn stoel zat.
Eens, ik hoop dat er in het volgend seizoen iets meer gebeurt; draken, zombies, oorlogen, assassinations ect.

trouwens, zag pas een stukje van Eastbound & Down, daar kon ik wel om lachen. misschien is dat nog een optie om eens te downloaden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

come at me brah
EastBoundAndDown.jpg

trouwens, zag pas een stukje van Eastbound & Down, daar kon ik wel om lachen. misschien is dat nog een optie om eens te downloaden?

come at me brah
EastBoundAndDown.jpg

Dat is die vent in die rolstoel van Due Date :roflol:

vandaag eerste ep the wire gekeken,vette serie, alleen ik baal ervan dat het niet in hd is.

Ik heb the wire wel is gezien, maar het trekt me totaal niet, ik hou niet van gangster n**gers, of gaat die serie veel dieper dan dat?

Ik heb the wire wel is gezien, maar het trekt me totaal niet, ik hou niet van gangster n**gers, of gaat die serie veel dieper dan dat?

kijk maar eens 3 afleveringen, als je dan nog niet meegesleept bent in het verhaal, gaat het er wss niet van komen.

The event eerste 4 a 5 afleveringen gezien, vind het wel een toffe serie.

How I Met Your Mother ook uitgezien. Season 1 was een inkomertje, zeker leuk, beetje te hoog FRIENDS gehalte, maar wel ok. Season 2 en 3 waren erg tof, echt een aanrader. Soort friends met veel PUA invloeden. Season 4 zwakte al wat af. Season 5 was een tegenvaller en daar had ik eigenlijk af moeten haken. Season 6 was bijna irritant maar je wil het toch zien voor het verhaal.

Al met al een easy going feel good serie die sterk begint maar helaas erg afzwakt.

S01: 8/10
S02: 9/10
S03: 10/10
S04: 7,5/10
S05: 6,5/10
S06: 5/10

Wilfred?

Psych is ook wel een geinige serie. En morgen is Entourage er weer, maar dat vond ik vorig seizoen is een stuk minder.

Sons of Anarchy is echt een top serie! Ik vind hem veel beter dan Californication omdat hier veel meer een verhaal in zit en Californication is het meer gewoon dat hij elke keer wel een meid doet.
Seizoen 1 van SoA vond ik gaaf moest in de eerste paar afleveringen nog even wennen, ook moest ik al die mensen uit elkaar houden en al die MC's. Maar na paar afleveringen was dat ook al goed gelukt. Na seizoen 1 moest ik gewoon seizoen 2 kijken en nu heb ik seizoen 2 gekeken en moet ik gewoon seizoen 3 zien. Echt toffe serie, als je van actie houdt maar ook van onderlinge vriendschappen en relaties dan is dit een goede serie voor je, het doet mij denken aan Green Street Hooligans en laat dan ook nog eens die hoofdrolspeler erin spelen, Charlie Hunnam.

Als je van detectives en spanning houdt, is de Deense serie 'The Killing' seizoen 1 en 2 gewoon de beste: zelfs als je er niet van houdt, kijk je gewoon heel de nacht ... :D

Seizoen 1, 2 en 3 van Sons of Anarchy aangezet. Kijken of het wat is.

Kijk nu The Event, opzich ook wel een toffe serie jammer alleen dat het een open einde heeft en niet duidelijk is of er een seizoen 2 komt.

Alphas en True blood al geprobeerd? De eerste aflevering van beide was alleen niet echt super spannend.

Terug
Naar boven