AndroidHealthClinic

Ik zoek krachtige fatburners.liefst de krachtigste op de markt.

Efedrine kan je beste HCL hebben.

goede combo is EC(Y)A
( is via via, wel te verkrijgen (zwarte markt) o.a. van MP )
link :http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/ecya-mp-246247/

E = Efedrine HCL
C = Cafaine
Y = Yombine
A = Asperine

Beginnen met 1 per dag en als je er tegen kan, opbouwen naar 3 per dag.

Clen > Clenbutrol
( is via via, wel te verkrijgen (zwarte markt) o.a. van GS en EPL )
2 weken gebruiken en 2 weken stop. dosering is persoonlijk afhankelijk..
wordt ook vaak gestackt met T3 of T4 ( schildklier hormoon )

DNP
( ook via via )
Maar zou ik persoonlijk niet 1 2 3 aan beginnen. verkeerd gebruikt kan zeer gevaarlijk zijn voor je leven. ( puur vergif )

Deze producten zijn het krachtigste. Maar werkt alleen bij goed gebruik en als stimulans.
Voeding en workout is het belangrijkste!!

GRTZ

• Topic Starter Topic Starter
wat is dnp en t3?pm mij als iemand iets interessant heeft in de aanbieding.

Laatst bewerkt:
Wat doen die dingen eigenlijk ?
Helpen ze echt om meer % te verliezen of ?

• Topic Starter Topic Starter
mijn stats zijn 1.81 93 kg overdreven dik geworden.ik mag er niet naar vragen.Maar kan iemand mij verder helpen?pm mij aub.

Fatburners gaan echt niet helpen als je niks aanpast aan je energieverbruik. Ofwel: minder lui zijn, minimaal 3 keer per week sporten en minder eten zal veel effectiever werken.

minder eten of meer verbranden

Deze fatburners zijn geen wondermiddelen.
Ik heb ze zelf ook geprobeerd in het begin, het helpt wel, maar je moet je voeding net zo goed aan passen. Daarnaast is er ook nog de kans dat je erna weer terugvalt in je oude patroon en het net ze hard weer bijkomt.
Nu heb ik een cutschema opgesteld en werk ik elke dag hard eraan om af te vallen.
Voeding en beweging blijft de sleutel en de rest puur toevoeging en hulp.

Deze fatburners zijn geen wondermiddelen.
Ik heb ze zelf ook geprobeerd in het begin, het helpt wel, maar je moet je voeding net zo goed aan passen. Daarnaast is er ook nog de kans dat je erna weer terugvalt in je oude patroon en het net ze hard weer bijkomt.
Nu heb ik een cutschema opgesteld en werk ik elke dag hard eraan om af te vallen.
Voeding en beweging blijft de sleutel en de rest puur toevoeging en hulp.

Dit! Alleen ligt die terugval toch echt aan jezelf.. Na de cut ook niet meteen zoveel kcals boven onderhoud gaan knallen, aangezien je stofwisseling ook vertraagd is.. langzaam opbouwen met carbs

Klopt! Nu na de cut zou ik de situatie volledig anders aanpakken.
terugval is natuurlijk te verkomen, maar daarbij blijft dat je voedingpatroon de sleutel is. Gebruik nu in de cut niks van fatburners en maak grote stappen in de goede richting.
Zou alleen nog eens aan een fatburner denken als ik op een plateau zit en echt niet vooruit kom en progressie boek.

Heeft dat dexaprine of soortgelijk spul nog impact op je herstelvermogen? Moet je wat rustiger aan doen met je cardio of krachttraining of maakt het niet uit?

DE sterkste fatburner en je wilt hem desnoods laten overkomen.
Ik zou het zeker NIET aanraden (het is voor een reden niet legaal) maar efedra.
Ze zeggen efedrine, nou dit is de grote broer ervan :p

Heb al veel goeds gelezen verder van dexaprine.

Niet te vergeten dat het wel maar hulpmiddelen blijven die je energie geven wanneer je laag in koolhydraten zit . . .

:cool:fl**ker dan IOMAX erin
als je het doet doe het dan in 1x goed!!:cool:

elke dag pep, je zal de kilo's eraf zien vliegen :D

Terug
Naar boven