AndroidHealthClinic

Ik zoek krachtige fatburners.liefst de krachtigste op de markt.

Ik denk toch wel dat een 600mg dnp kuurtje de beste vetverlies methode is..
Niet hormonaal e.d, terugval komt zelden voor en meestal max 50%.

Nog zie je hier de meest absurde comments verschijnen met merk namen.

Lol @ 600 mg DNP

Als TS zo dik is als hij zegt zou je hem zuiver eten moet aanbieden.. AAS nog legale fatburners zullen geen HOL helpen als je voeding niet fatsoenlijk is

Nog zie je hier de meest absurde comments verschijnen met merk namen.

Lol @ 600 mg DNP

Als TS zo dik is als hij zegt zou je hem zuiver eten moet aanbieden.. AAS nog legale fatburners zullen geen HOL helpen als je voeding niet fatsoenlijk is

Ik raad hem ook geen dnp aan, anders zou ik het zelf wel gebruiken(zie mijn eigen topic).
Maar het helpt wel degelijk, natuurlijk meer als jij je voedingspatroon aanpast, maar als jij hetzelfde eet als voorheen, is je vetpercentage 100% zekr gedaald na een dnp kuurtje..

stacker 2 met ephedra

Niacine for the win

Speed, brand dat vet eraf als warme boter! of bedoelde je de legale markt?? :s

• Topic Starter Topic Starter
speed, niet dan word ik een junkie.ik heb ga voor clen denk ik.is elke dag 1 capsule genoeg.?

Diamond Labs ECA 30 stack

Alleen verstandige jongens moeten aan clen denken.. blijf eraf dus

LOLtopic.

Axelamin

Aangezien ik zelf nog zoekende ben naar "het juiste"middel ben ik benieuwd welk middel het bij jou is geworden en wat je ervaring er tot nu toe mee is... en waar heb je t vandaan??

Meh, te oud topic.

Fatburners heb je niet echt nodig en zeker niet tot een bepaald vetpercentage, gewoon goed eten is de sleutel. Je kan niet je hele leven fatburners blijven gebruiken. Ik weet niet of voor jou ook het megaovergewicht geldt dat de originele topicstarter had maar dan zou ik toch echt beginnen met letten op calorie-inname.

Als je dat goed kan en daar al resultaten mee boekt en het niet ziet als tijdelijk dieet waarna je weer 'normaal' kan gaan eten, dán kan je eens aan een fatburner denken.

Laatste activiteit: Wed 30 May 2012 11:13
Oke slotje

Snap wat je bedoelt hoor!
Eens in de zoveel jaren heb ik een kuurtje fatburners. Ik heb altijd beetje last van overgewicht!
Leef altijd koolhydraatvrij met (lichte) cardio. Tijdens zwangerschap kom ik dubbel en dwars aan want dan heb je wel koolhydraten nodig uiteraard.
Nu lijkt t alsof mn lichaam het koolhydraatvrij- trucje kent.... gaan geen grammetje af blijf tussen de 25 en 30 (!) kilo te zwaar. Langzaam begonnen met sporten maar met zoveel overgewicht geen pretje!! Is trouwens "familie- probleempje" alle vrouwen hebben er last van ( na zwangerschappen) maar ik kan me er niet bij neerleggen!
Na vorige baby met iomax rfesultaten geboekt maar leverancier is kwijt :-)

ga gewoon hard trainen.onzin al die troep.en beschadigd ook eens je gezondheid.je BETAALT om je gezondheid te schaden.wat heel erg wijs is.

Terug
Naar boven