MuscleMeat

Ik zoek krachtige fatburners.liefst de krachtigste op de markt.

Snap wat je bedoelt hoor!
Eens in de zoveel jaren heb ik een kuurtje fatburners. Ik heb altijd beetje last van overgewicht!
Leef altijd koolhydraatvrij met (lichte) cardio. Tijdens zwangerschap kom ik dubbel en dwars aan want dan heb je wel koolhydraten nodig uiteraard.
Nu lijkt t alsof mn lichaam het koolhydraatvrij- trucje kent.... gaan geen grammetje af blijf tussen de 25 en 30 (!) kilo te zwaar. Langzaam begonnen met sporten maar met zoveel overgewicht geen pretje!! Is trouwens "familie- probleempje" alle vrouwen hebben er last van ( na zwangerschappen) maar ik kan me er niet bij neerleggen!
Na vorige baby met iomax rfesultaten geboekt maar leverancier is kwijt :-)

No offense maar het bestaat niet dat je geen gewicht kwijtraakt als je een (gezond) kcal-tekort hebt. Hoef je niet eens per se voor te sporten, gewoon onder je onderhoud gaan eten. Tenzij je een manier hebt gevonden om de wet van behoud van energie te breken.
Probeer toch eens dat patroon te breken van een hele tijd teveel eten en dan weer hard diëten, ook nog eens met onnodige en schadelijke middelen. Zal je een stuk beter van in je vel gaan zitten.

Terug
Naar boven