Fitness Seller

Ik zweer bij het volgende prohormoon supplement

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vraag is al beantwoord vriend, vind het trouwens een beetje raar dat je je eigen haar niet doet, kan je soms niet scheren?


Waar zie jij dat mijn vraag beantwoord wordt? zo, ja, Kan ik alsnog deze topic niet afsluiten:windup:

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

zwetsgeert de 3e hebben we hier tot ons 'BUIK inwording'


kan je mij kittelen... want daar sta je dan met je mop in je hemdje
 
TS zijn topics zijn altijd goed voor leedvermaak.
Ik zou maar niet teveel met hem lachen , hij zit namelijk in de onderwereld
 
[ ] Kansrijk.
[x] Kansloos.

Ga poepen en plassen ofzo. En blijf weg totdat je 20kg aan vet en vocht kwijt bent. :)
 
Kon ik 3 jaar ook om lachen!

Maar nu lach ik je vierkant uit. Ik ga dwars door je heen pik.

ik stel het mij al voor, jij met je PUPPY gezicht die voor me staat whahahahahahahaha [Link niet meer beschikbaar]

Goeie grap, 1.90 meter met 101k en 12 kilo minder vet als jou. Je kunt niet eens een topic titel correct schrijven, laat staan hoe capabel ik je voor de rest acht.

En dat heeft dan al aan de aas gezeten....:D

Kusje van het puppygezicht voor meneer roomboterblok.
 
"ik zit in de onderwereld"

A: ken redelijk wat mensen die daadwerkelijk in de onderwereld zitten en die zouden NOOIT zo over hun "baantje" praten.. ik ga er van uit dat jij gewoon teveel gta heb gespeeld en met een waanidee rondloopt, misschien neurofarmaca wat voor je ipv AAS?

B: Stel dat je wel in de "onderwereld" zit.. dan kan je die 2x kapper per week toch wel missen?:)

C: mocht alles waar zijn.. winstrol (evt met test) is jou ding.
 
Retard die kerel. Je probeert hem advies te geven, maar het helpt niet. Hoe kun je nu een AAS krijgen met alleen side-effect haaruitval. Man o man, wat een laag niveau.
 
Je kan vragen of je eens een kijkje moogt gaan nemen in de kernreactor van doel??? Denk dat je nooit meer naar de kapper hoeft te gaan erna.
 
verhuis naar tjernobiel, lekker zwemmen in de chemicalien. doet het ook altijd wel goed voor je kale koppie.

waarom koop je voor 20 euro bij de blokker geen tondeuse, dan doe je het toch lekker zelf. hoeft de kapper het niet meer voor je te doen.

volgens mij denk je trouwens dat je behoorlijk gevaarlijk bent met je 'onderwereld'.
In mijn ogen ben je als je in de onderwereld bezig bent en geen eens geld hebt voor een kapper een zwerver of een kruimeldief.

Je bent 26 jaar. Wordt het niet eens tijd dat je volwassen wordt?
Get a life you idiot!

Oja en voor de zware stem zou ik crack gaan roken. dan krijg je zo een gevaarlijke gangster stem als in the godfather. Hopelijk val je dan ook nog wat af zodat die vette barst van je misschien nog een beetje vorm krijgt.
vang je 2 vliegen in 1 klap!

Succes ermee.
 
als je een beetje had doorgedacht, een aangezien je al AAS hebt gebruikt neem ik aan dat je al het één en ander weet van AAS en PH's.

kijk je kan 1x in de zoveel tijd naar de kapper gaan, om je bolletje kaal te laten scheren.
als je hierop geld wilt besparen dmv androgene middelen, kun je vervolgens je potje geld dat je hebt kunnen sparen van de kapper investeren in 3x in de zomer heel je lichaam laten harsen;)
 
Wahahhahhaha.... Een vette kruimeldief uit de onderwereld die geen geld heeft om naar de kapper te gaan en daarom AL zijn haar wilt laten uitvallen met prohormonen :roflol: :roflol:
 
Wahahhahhaha.... Een vette kruimeldief uit de onderwereld die geen geld heeft om naar de kapper te gaan en daarom AL zijn haar wilt laten uitvallen met prohormonen :roflol: :roflol:

SuperDrol is het enige juiste antwoord!!!!!!!!1!!!11! :D
 
baastopic.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven