Fitness Seller

Ilusie naar de klote?

Nou in de eerste plaats zou ik me helemaal niks aantrekken wat anderen zeggen, als jij maar weet hoe het zit. Er zijn zeker bij de YBF meiden die in topvorm op het podium stonden en hebben gewonnen, bv. Stacey Cosse en Naomi Roeleveld. Die hebben 100& zeker niets gebruikt, maar het bereikt door keihard te trainen, keihard te cardio-en, de juiste voeding en 'normale' supps te gebruiken. Gooi die onzin-verhalen over je schouder.

Nou in de eerste plaats zou ik me helemaal niks aantrekken wat anderen zeggen, als jij maar weet hoe het zit. Er zijn zeker bij de YBF meiden die in topvorm op het podium stonden en hebben gewonnen, bv. Stacey Cosse en Naomi Roeleveld. Die hebben 100& zeker niets gebruikt, maar het bereikt door keihard te trainen, keihard te cardio-en, de juiste voeding en 'normale' supps te gebruiken. Gooi die onzin-verhalen over je schouder.
Ik ken deze mensen niet, maar ik wil je toch even vragen hoe jij zo zeker weet dat zij niets gebruiken.

Veel mensen gebruiken om net die voorsprong te pakken.
Ze diëten ontzettend lang en velen willen niet dat dat voor niks is geweest.
Ik zeg niet dat bovengenoemde dat ook gedaan hebben.
Maar vergis je niet. Er gebruiken meer mensen dan je denkt.
Wat ik overigens helemaal niet erg vindt. Maar ik zou het wel waarderen dat deze mensen dan ook op wedstrijden gaan draaien waar gebruik "getolereerd" wordt.

Dus niet juiced-up op een naturel wedstrijd gaan staan.

Ja als je kiest voor een naturel wedstrijd behoor je naturel te zijn. Maar ieder voor zich en het is aan de organisatie om daar maatregelen voor te nemen, is gelukkig niet mijn verantwoordelijkheid. En wat Stacey en Naomi betreft daar zijn foto's van te vinden op het net en op hyves (mag toch geen site noemen anders krijg ik een waarschuwing). Ik weet het zeker omdat ik ze zelf heb geholpen zo ver naturel te komen.
Mensen kunnen naturel veel meer bereiken dan ze denken.

Ja als je kiest voor een naturel wedstrijd behoor je naturel te zijn. Maar ieder voor zich en het is aan de organisatie om daar maatregelen voor te nemen, is gelukkig niet mijn verantwoordelijkheid. En wat Stacey en Naomi betreft daar zijn foto's van te vinden op het net en op hyves (mag toch geen site noemen anders krijg ik een waarschuwing). Ik weet het zeker omdat ik ze zelf heb geholpen zo ver naturel te komen.

Inderdaad!

Merk zelf bij mij op de sportschool dat verschillende gasten (in dit geval geen dames dus) al na 1 of 2 jaartjes training vanalles hun lijf inpompen omdat ze gewoonweg het geduld niet hebben om een paar jaar meer voor hun "doelen" uit te trekken. "Ik groei niet of nauwelijks meer" zeggen ze dan. Als ik dan vraag hoe hun voedingsschema eruitziet zeggen ze 9 van de 10 keer dat ze veel eten. "Beetje kip, worste broodjes, koffiekoeken, warm eten en wat yoghurt" krijg ik dan als antwoord :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn zeker bij de YBF meiden die in topvorm op het podium stonden en hebben gewonnen, bv. Stacey Cosse en Naomi Roeleveld. Die hebben 100& zeker niets gebruikt, maar het bereikt door keihard te trainen, keihard te cardio-en, de juiste voeding en 'normale' supps te gebruiken. Gooi die onzin-verhalen over je schouder.[/quote]

Wauw, word er spontaan onzeker van, heb nog een lange weg te gaan, maar mijn doel word nu wel steeds duidelijker voor mij zelf..ben blij dat iemand nu deze stelling ontkracht heeft...

100% mee eens, al is het in werkelijkheid wel anders weet ik uit goede bron.

100% mee eens, al is het in werkelijkheid wel anders weet ik uit goede bron.

..maar heb je het nu over mannen of vrouwen? bij mannen vind ik het logies, maar ik bedoel echt de figure bodyfitness klasse bij vrouwen. Weet jij uit je goede bron of daar gebruikt word?

..maar heb je het nu over mannen of vrouwen? bij mannen vind ik het logies, maar ik bedoel echt de figure bodyfitness klasse bij vrouwen. Weet jij uit je goede bron of daar gebruikt word?

het is gewoon zo , + ik heb bv een begeleider die al 40+ ervaring hebt in alles over bb en die pikt ze er zo uit en vertelt zelf wat ze er in hebben geramd.

Ja dat kan allemaal wel kloppen. Maar het feit is dat er op een podium gebruikers en niet-gebruikers staan bij mannen en vrouwen. Maar dat wil niet zeggen dat je naturel niet net zo goed kunt worden. En je kunt gewoon zelf beslissen welke weg je volgt. De uitdaging is groter om naturel te winnen van gebruikers en ermee af te rekenen. Dus je kunt je illusie gewoon in stand houden; gewoon knoerthard werken want dat moet je wel als naturel.

Zou leuk zijn moest Aimee hierop reageren ... dacht dat zij in een topic ergens een krasse
uitspraak had gemaakt dat het wel in alle niveau's voorkomt.

EDIT: dat moet daarom niet demotiverend werken voor jou. Zolang jij er op je best uitziet,
ben je eigenlijk sowieso al een winnaar ;)

vrouwe die aan anabole zitte is een nono

Weet dat er op een ander forum ook een topic is over vrouwen en AS. Middelen die je daar vooral veel voorbij ziet komen zijn dingen zoals anavar a 5 -10 mg per dag en primo.

Denk dat vooral anavar ook in de fitnessclass gebruikt wordt om net die extra hardheid te krijgen.

Bij de vrouwen weet ik het niet, dus daar ga ik me ook niet over uitlaten. Ik denk wel dat je als vrouw ver kan geraken bij de naturals zonder te hoeven gebruiken.

Ja oké; Aimee zegt dat 80% van de vrouwen gebruiken. Dat is misschien wel zo. Maar dan behoor je toch lekker tot die 20% die dan misschien een aantal van die 80% kan verslaan? Die keuze bepaal je zelf. En dat het kan is bewezen.

Ja oké; Aimee zegt dat 80% van de vrouwen gebruiken. Dat is misschien wel zo. Maar dan behoor je toch lekker tot die 20% die dan misschien een aantal van die 80% kan verslaan? Die keuze bepaal je zelf. En dat het kan is bewezen.

Heb zelf al besloten dat het mij geen moer meer intereseert, ga zelf gewoon lekker door met keihard trainen en zorg dat ik voor me zelf een top prestatie ga leveren.. dankje voor julie reactie's!!!

Heb zelf al besloten dat het mij geen moer meer intereseert, ga zelf gewoon lekker door met keihard trainen en zorg dat ik voor me zelf een top prestatie ga leveren.. dankje voor julie reactie's!!!

Groot gelijk :thumbs:! Bodybuilding doe je tenslotte voor jezelf!!

Thats the way!

Als er wat wordt gebruikt blijven er weinig milde middelen over. 't Gebruik zal wel afhankelijk zijn van hun en hoever ze daarin gaan en hoever ze daarvoor (fysiek)nog moeten gaan. Tja, 't doel heiligt de middelen.
Het zal je niet altijd meteen opvallen of iemand gebruikt.

Ik had het in het begin ook niet door. Ik vond Gina Aliotti altijd gaaf uitzien. totdat iemand me liet zien hoe ze in de loop der jaren is veranderd. Haar voorhoofd lijkt groter. (haarverlies) haar kin is vierkant en kaaklijn scherper. je krijgt van de rare klieren/bobbels onder je huid voornamelijk boven je navel. en je ziet het bij haar dat ze het operatief heeft laten weghalen. haar handen zijn vierkant, net als bij een man. en zo zie je het bij heel veel figure athletes.

Tja ik ben ook gedisillusioneerd. Ik keek altijd naar deze vrouwen op en had ze als "rolemodels" gezien. Maar ik ga nu gewoon voor wat IK kan bereiken op lichamelijk gebied ZONDER steroids. Ik oordeel niet als iemand ze gebruikt. zij moeten het zelf weten. ik vind het alleen hypocriet als ze het niet toegeven dat ze gebruiken. niemand wil hard werken. men wilt alles zo snel en makkelijk mogelijk hebben. life has no shortcuts. in ieder geval niet zonder gevolgen.

Terug
Naar boven