XXL Nutrition

Ilusie naar de klote?

Ik had het in het begin ook niet door. Ik vond Gina Aliotti altijd gaaf uitzien. totdat iemand me liet zien hoe ze in de loop der jaren is veranderd. Haar voorhoofd lijkt groter. (haarverlies) haar kin is vierkant en kaaklijn scherper. je krijgt van de rare klieren/bobbels onder je huid voornamelijk boven je navel. en je ziet het bij haar dat ze het operatief heeft laten weghalen. haar handen zijn vierkant, net als bij een man. en zo zie je het bij heel veel figure athletes.

Nooit op gelet bij haar, zal d'r later googlen. Maar zoals je aangaf zijn er bepaalde kenmerken die (mogelijk) op gebruik duiden.

Heb zelf al besloten dat het mij geen moer meer intereseert, ga zelf gewoon lekker door met keihard trainen en zorg dat ik voor me zelf een top prestatie ga leveren.. dankje voor julie reactie's!!!

Succes, Miss :thumbs:
Gewoon lekker op jezelf en je doelen concentreren!

Ja oké; Aimee zegt dat 80% van de vrouwen gebruiken. Dat is misschien wel zo. Maar dan behoor je toch lekker tot die 20% die dan misschien een aantal van die 80% kan verslaan? Die keuze bepaal je zelf. En dat het kan is bewezen.

Dat is niet bewezen, dat is slechts wat jij denkt te weten, dat maakt het geen bewijs!
Je weet niet wie er wel bij die 20% behoren (als er al zoveel naturals zijn).

Tja ik ben ook gedisillusioneerd. Ik keek altijd naar deze vrouwen op en had ze als "rolemodels" gezien. Maar ik ga nu gewoon voor wat IK kan bereiken op lichamelijk gebied ZONDER steroids. Ik oordeel niet als iemand ze gebruikt. zij moeten het zelf weten. ik vind het alleen hypocriet als ze het niet toegeven dat ze gebruiken. niemand wil hard werken. men wilt alles zo snel en makkelijk mogelijk hebben. life has no shortcuts. in ieder geval niet zonder gevolgen.[/QUOTE]

Ik vind het niet hypocriet, er zouden er veel meer voor uitkomen als de mensen niet zo veel vooroordelen zouden hebben over doping! Wanneer gaan mensen nu eens snappen dat elke topsport vol doping zit (kijk maar naar de NBA, NFL, wielrennen, formula 1 en ga zo maar door). Maar als ze weten dat je gebruikt denken die hypocriete mensen "dan kan ik het ook hoor"! Daarom zeggen ze het niet tegen iedereen!!
En geloof me hoor er bestaat echt geen makelijke weg als je iets wil bereiken in BB!!

Tja ik ben ook gedisillusioneerd. Ik keek altijd naar deze vrouwen op en had ze als "rolemodels" gezien. Maar ik ga nu gewoon voor wat IK kan bereiken op lichamelijk gebied ZONDER steroids. Ik oordeel niet als iemand ze gebruikt. zij moeten het zelf weten. ik vind het alleen hypocriet als ze het niet toegeven dat ze gebruiken. niemand wil hard werken. men wilt alles zo snel en makkelijk mogelijk hebben. life has no shortcuts. in ieder geval niet zonder gevolgen.

Ik vind het niet hypocriet, er zouden er veel meer voor uitkomen als de mensen niet zo veel vooroordelen zouden hebben over doping! Wanneer gaan mensen nu eens snappen dat elke topsport vol doping zit (kijk maar naar de NBA, NFL, wielrennen, formula 1 en ga zo maar door). Maar als ze weten dat je gebruikt denken die hypocriete mensen "dan kan ik het ook hoor"! Daarom zeggen ze het niet tegen iedereen!!
En geloof me hoor er bestaat echt geen makelijke weg als je iets wil bereiken in BB!![/QUOTE]

Yep, voor natural als gebruiker is het beide keihard werken om een goed fysiek te bouwen.

Terug
Naar boven