AndroidHealthClinic

I'm trying..

Nultwee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
79kg
Hallo!

Mijn naam is Ivar, jaren geleden ook een member geweest hier alleen is mijn avontuur vrij snel toen weer gestrand helaas.
Deze zomer heb ik weer het roer omgegooid, nadat ik wederom weer de 90 kilo aantikte ben ik weer begonnen met een path to succes! Tot nu toe gaat dit vrij goed, op een vervelende knie blessure momenteel na.
Vanaf juni ongeveer ben ik begonnen om de nodige kilo's af te vallen door middel van een nieuw voedingspatroon en 3/4 dagen in de gym.
Nu moet ik zeggen dat er nog genoeg cheatmeals in zijn gegaan, maar hey, progress was er dus ik vond het niet erg. Natuurlijk denk ik nog weleens dat de resultaten beter konden zijn maar op het tempo waarmee het nu gaat kan ik prima leven.

Hete enige wat mij dwarszit zijn de welbekende "lovehandles". Die lijken zich niet veel aan te trekken van mijn trainingen en verwoedde voedselpogingen. Anyway, hierbij de foto's!

Links is juni 2014, rechts is vorige week!

IMG-20140717-WA0003.jpg

Goed dat je weer bent begonnen! De foto's zijn zo verschillend qua setting en licht dat 't moeilijk te zien is. Hoeveel weeg je nu?

• Topic Starter Topic Starter
Ja snap ik. Ik ben vanaf ongeveer 90 (precieze weet ik niet) naar nu 79.
Misschien dat deze wat wat beter is eigenlijk haha.

Don't mind the sagged pants please

Snapchat--9077936543318193002.jpg

Ok goeie progressie :) lovehandles gaan ook nog wel weg bij lager vp.

juni tot eind januari en dit is je resultaat? Met alle respect maar je had er zoveel meer uit kunnen halen..

Terug
Naar boven