Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij vindt het wel prima dat vrouwen domineren en discrimineren? De man mag alles en de vrouw mag niets, desnoods afdwingen met lijfstraffen?Wat is er zo erg aan wat deze wijze man met de baard zegt![]()
Wat is er zo erg aan wat deze wijze man met de baard zegt![]()

Ik heb dat verhaal van diverse allochtone jongens gehoord; dat veel meisjes hun maagdelijkheid behouden door zich voor het huwelijk te laten nemen in de anus.
Waar of niet waar?
Waar! Tijdje terug een docu over geweest op ik meen de belg. Ik heb 'm zelf niet gezien maar een collega van mij wel. Is trouwens al van voor de zomer.
On topic, ziek. Maar dat wil niet zeggen dat het christendom zo fantastisch is...

waarom halen ze dan hun bruiden uit het "thuisland" ?
![]()

Wat is er zo erg aan wat deze wijze man met de baard zegt![]()
Ik heb dat verhaal van diverse allochtone jongens gehoord; dat veel meisjes hun maagdelijkheid behouden door zich voor het huwelijk te laten nemen in de anus.
Waar of niet waar?

Ja. En in Iran wannneer ze eenmaal een man heeft, en ze is op d'r periode mag die d'r anus ook nemen. Zo niet, rechtzaak en de man wordt in het gelijk gesteld waarna hij het in een kamertje ernaast in praktijk mag brengen. Met twee politieagenten die eventueel haar in bedwang houden.
On topic; deze onaantrekkelijke man heeft een kleine penis en we moeten lekker in grote getalle laten zien dat we er hier in Europa erop los nken met veel gezuip en gesnuif. We leven gericht op bevrediging en doen waar we zin in hebben. Waar zij het over hebben vatten we niets van. Gewoon genieten. Is de best bestrijding... I tell ya.![]()
dehm nja.
Tegenwoordig is het wel degelijk anders voor zover ik weet wordt er bv in turkije ook gewoon volop gedoet (maar dit is dan wel vooral in het westelijk gedeelte van turkije in het oosten bij de grens irak en shit is het weer een ander vehaal.)