MuscleMeat

Shocking News Immigratie kost zes tot tien miljard euro per jaar

Man man man, heb je je eigen tekst gelezen? Wie is hier naief :o

Er staat nergens hoeveel immigranten hebben opgeleverd, of die is vakkundig weggelaten en geselecteerd door de nazi Wilders. (ja, een nazi. Enkel de Islam haten is toch wat anders dan tientallen miljoenen Moslims deporteren)

En daarnaast, hassan van 60 die een jaartje vakkundig uitkering geniet komt op de vorkant van de nsb-krant Telegraaf (hoeveel zou dta jaarlijks zijn, 7000 euro max?), terwijl de tientallen miljarden aan banken, gayparades, genocides in srebrenica/afghanistan en Het Beroofde Land wordt weggelaten. Dit is veel meer dan aan immigranten.

Is dit om het grote beeld weg te laten door kleine zaken te benoemen en om het volk dom te houden? Ja, als henk in de telegraaf jankt dat een marokkaan een pakje sigaretten heeft gesto9len uit zijn winkel, hebben we natuurlijk meer sympathie dan iemand die duizenden euro's heeft verloren vanwege sluwe bankiers :o

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

linkse kerk, massa-immigratie. islamisering en voila, je kan er uren over omheendraaien.

Ik vraag me af wanneer die joodse pinda nou eens eindelijk uit de kast komt...

..door de nazi Wilders. (ja, een nazi. Enkel de Islam haten is toch wat anders dan tientallen miljoenen Moslims deporteren)

Wat een binnenkomer, je hebt jezelf gelijk al buiten spel gezet voor mij, wat een kansloze reactie!
Tientallen miljoenen moslims deporteren, waar heb je dat bewijs vandaan? Waar en wanneer heeft Wilders dat gedaan? Of is dat toevallig jouw mening en wat jij 'denkt' dat zal gaan gebeuren?
Als we het nou eens hebben over de Islamitische landen waar inderdaad wel van deportatie en buitensluiting kan worden gesproken, waar kerken worden bestormd en Christelijken worden doodgeschoten vanwege hun geloof en het 'niet welkom' zijn.
Dat hele Hassan verhaal snap ik niet echt? ??? Zoals ik het nu lees komt het neer op veel kletskoek en weinig nuttigs.

Het valt me vaak op dat links Nederland vaak alleen terug kan vallen op het sociale gedeelte rond het hele Multiculti gebeuren, want het is natuurlijk niet 'wenselijk'. Helaas krijgen ze daarin vaak ook nog gelijk, maar als je echt naar de feiten kijkt dan wordt toch iedereen wel duidelijk dat er iets moet gebeuren?

Wat een binnenkomer, je hebt jezelf gelijk al buiten spel gezet voor mij, wat een kansloze reactie!
Tientallen miljoenen moslims deporteren, waar heb je dat bewijs vandaan? Waar en wanneer heeft Wilders dat gedaan? Of is dat toevallig jouw mening en wat jij 'denkt' dat zal gaan gebeuren?
Als we het nou eens hebben over de Islamitische landen waar inderdaad wel van deportatie en buitensluiting kan worden gesproken, waar kerken worden bestormd en Christelijken worden doodgeschoten vanwege hun geloof en het 'niet welkom' zijn.
Dat hele Hassan verhaal snap ik niet echt? ??? Zoals ik het nu lees komt het neer op veel kletskoek en weinig nuttigs.

Het valt me vaak op dat links Nederland vaak alleen terug kan vallen op het sociale gedeelte rond het hele Multiculti gebeuren, want het is natuurlijk niet 'wenselijk'. Helaas krijgen ze daarin vaak ook nog gelijk, maar als je echt naar de feiten kijkt dan wordt toch iedereen wel duidelijk dat er iets moet gebeuren?

Mooie actie. Eindelijk kan dat achterlijk pedo-ideologie de strop om worden gedaan.

en ij bent ook zo'n nsb-er die claimt dat je niets tegen moslims hebt maar toch ze allemaal de dood toewenst zodat het weer 'beter' wordt hier? :o

:roflol: Klaaswitz, ik denk dat dit je grootste uitdaging wordt tot nu toe.

Mooie actie. Eindelijk kan dat achterlijk pedo-ideologie de strop om worden gedaan.

en ij bent ook zo'n nsb-er die claimt dat je niets tegen moslims hebt maar toch ze allemaal de dood toewenst zodat het weer 'beter' wordt hier? :o

Ik ben inderdaad geen NSB'er, want dan zou ik een hekel hebben aan Joden.

Ik snap je punt niet helemaal, maar ik denk dat je op 'Geile BB' doelt?

Klaaswitz heeft eindelijk een nieuwe dorpsidioot.:)

Terug
Naar boven