AndroidHealthClinic

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Haha
Waarderingen: GruX
Het is ook heel makkelijk te doen,100g amandelen in de avond eet je zo weg

• Topic Starter Topic Starter
100kcals zet geen zoden aan de dijk. dat is 700kcals per week. als ik jou was zou ik beginnen op 4000kcals nu. als je de 1e weken wat meer aankomt is voor jou niet erg.
Ik begrijp de gedachte, maar heb nog mijn twijfels of dit verstandig is:
  • Loop ik niet al direct een groot deel van de dag met een onaangenaam volle buik rond dan? Misschien beter rustig opbouwen en wennen aan meer KCals?
  • Wordt het merendeel van de extra KCals dan niet als vet opgeslagen? Ik ben tenslotte geen newbie meer.

Het is ook heel makkelijk te doen,100g amandelen in de avond eet je zo weg
Ik eet al 75 gram noten per dag.

Zelfs al zou je iets vetter worden, dan ga je daar hormonaal in potentie alleen maar beter van worden.
Op basis van je huidige trendlijn zou ik er in ieder geval al een verhoging in gooien en dat mag nu best wel 500kcal zijn.

Wat zijn je huidige macro’s?

Succes en volg uiteraard💪🏻

• Loop ik niet al direct een groot deel van de dag met een onaangenaam volle buik rond dan? Misschien beter rustig opbouwen en wennen aan meer KCals?
  • Wordt het merendeel van de extra KCals dan niet als vet opgeslagen? Ik ben tenslotte geen newbie meer.
Nee, je bent nu zo laag in vet % dat juist wat extra vet je gehele hormoonhuishoding ten goede zou doen
Is maar een voorbeeld hè, paar eierkoeken en je bent er ook zo

Niet lullen maar poetsen !

Ik geef het(amandelen) aan als optie. Gewoon meer eten nu al, en niet aanstellen !

• Bicep
Waarderingen: RLS
Volg met speciale interesse sinds we zelfde soort doel hebben en min of meer gelijk startpunt.

• Like
Niet lullen maar poetsen !

Ik geef het(amandelen) aan als optie. Gewoon meer eten nu al, en niet aanstellen !
Waarom geen biefstuk ?
Skinny boy's zoals hij en ik ook, groeien niet van plantjes alleen. Is niet te doen. Ik eet nu nog regelmatig runder hamburger of worstjes en moet oppassen dat ik niet te hard terug val in gewicht. En ik ben nog niet eens zo droog als ts.

Wat zijn je huidige macro’s?
Gemiddelde intake vorige week (maandag 27 mei t/m zondag 2 juni):

Clipboard01.jpg

Wow, is 2½-3 g/kg niet heel erg veel voor een naturel? Waar is dit op gebaseerd? Ik hoor en lees namelijk vaak (o.a. Menno Henselmans) dat 1,8 g/kg al ruim voldoende is voor naturals.
Lichte overconsumptie van eiwitten heeft geen nadelen als je in goede gezondheid verkeert.
Je hebt 4000kcal te besteden dus zou liever iets ruimer inzetten, omdat je sws ook eiwitten binnenkrijgt met een minder compleet aminozuurprofiel.

• Like
Ben overigens wel benieuwd naar jouw volledige dieet, misschien zijn er nog wel wat dingen die je kunt doen om het dieet makkelijker te maken voor je.

Waarom geen biefstuk ?
Skinny boy's zoals hij en ik ook, groeien niet van plantjes alleen. Is niet te doen. Ik eet nu nog regelmatig runder hamburger of worstjes en moet oppassen dat ik niet te hard terug val in gewicht. En ik ben nog niet eens zo droog als ts.
Ik zeg nergens dat Biefstuk niet kan !

@imnewhere
Eiwit naar 200gram, en vet naar 150g, rest koolhydraten.
Je hebt ondergewicht van dikke 10kg, gewoon vreten !

40gram vet uit alleen de amandelen geloof ik ook niet op 86g totaal.

• Like
Waarderingen: GruX
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven