Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ontwijkt mijn vraag. Het Voedingscentrum hanteert een algemeen geaccepteerde definitie van ondergewicht, namelijk een BMI onder de 18,5. Blijkbaar gebruik jij een andere.En ik ben obese 🤣😂🤣
Het wordt weer compleet nutteloos, net als in je log blijf je eigenwijs
Ja, zo ben ik. Ik noem het liever kritisch. Ik sta open voor alle adviezen, maar neem niet zomaar iets klakkeloos aan. Maar als ik dan vraag om een nadere toelichting of mijn twijfels uit, krijg ik het advies "niet lullen maar poetsen!" in plaats van een toelichting te geven of in te gaan op mijn twijfels.
Wil je aankomen of niet?Je ontwijkt mijn vraag. Het Voedingscentrum hanteert een algemeen geaccepteerde definitie van ondergewicht, namelijk een BMI onder de 18,5. Blijkbaar gebruik jij een andere.
Ja, zo ben ik. Ik noem het liever kritisch. Ik sta open voor alle adviezen, maar neem niet zomaar iets klakkeloos aan. Maar als ik dan vraag om een nadere toelichting of mijn twijfels uit, krijg ik het advies "niet lullen maar poetsen!" in plaats van een toelichting te geven of in te gaan op mijn twijfels.
Wil je ook een overzicht geven van wat je op een dag eet?Gemiddelde intake vorige week (maandag 27 mei t/m zondag 2 juni):
![]()
In elk geval 75gram noten 😂Wil je ook een overzicht geven van wat je op een dag eet?
Als je tips wilt? Ik ben namelijk in staat in een weekend een kilo aan te komen 💪Ben nu een strategie aan het uitwerken hoe ik mijn intake wekelijks moet aanpassen aan de hand van het gewichtsverloop, zodat ik ongeveer een kilo per maand aankom. Verwacht dus sowieso geen 'grootse' transformatie in 3 maanden.
Jullie wegen ook ~ even zwaar.Als je tips wilt? Ik ben namelijk in staat in een weekend een kilo aan te komen 💪
Ja. Heb je de eerste alinea in mijn openingspost gelezen?
Dan boeit het toch niet hoe het Voedingscentrum denkt over jouw BMI?Ja. Heb je de eerste alinea in mijn openingspost gelezen?
Als ik volgens de trendlijn minder dan 1 kilo per 4 weken aankom, verhoog ik mijn intake met 100 KCal. Zo niet, dan verlaag ik de intake met 100 KCal.
Wat is daar grappig aan? Of solliciteer je naar een topicban?
Ben overigens wel benieuwd naar jouw volledige dieet, misschien zijn er nog wel wat dingen die je kunt doen om het dieet makkelijker te maken voor je.
Dit soort vragen worden blijkbaar overgeslagen😂Wil je ook een overzicht geven van wat je op een dag eet?
Exact, als je een week goed gegaint hebt dan houd je kcals in de week erna gewoon stabiel.Ik denk dat als je minder dan 1 kg aankomt in 4 weken, je moet verhogen met minstens 250 kcal per dag.
Waarom zou je je intake verlagen, als je wel 1 kg of meer dan 1 kg per 4 weken aankomt? ..
Imho zou bij jou de grens moeten liggen op pakweg 3 kg per 4 weken. En doel 1.5 kg per 4 weken.
Mijn excuses, maar het werd gisteren nogal druk in dit topic en ik heb niet altijd de tijd om overal direct op te reageren, waardoor dit er bij in is geschoten. Globaal gezien ziet een werkdag er als volgt uit. 's Ochtends havermoutpap (havermout, volle yoghurt, rozijnen, water, lijnzaad, kaneel). Op het werk een gewone broodmaaltijd en twee stuks fruit. 's Avonds een vegetarische warme maaltijd en na het trainen weer havermoutpap en noten. Op advies van dit forum heb ik vorig jaar de magere yoghurt vervangen door volle en ben ik meer noten gaan eten. Verder is het misschien nog belangrijk te vermelden dat ik vegetariër ben en ook geen eieren eet. Mijn enige dierlijke eiwitbron zijn dus melkproducten.