MuscleMeat

Import testosteron en in NL geregistreerde testosteron

denk dat de meeste hier dan al een kunstgebit nodig hadden als dat zo was :P

Kix, je hoeft niet meteen zo fel te reageren bro..
Ik wilde alleen aangeven van: Je weet nooit wat je koopt. Tenzij het op voorschrift van een arts is kun je niet zeker weten dat het "de real deal is". Of dat het niet over of ondergedoseerd is. Of tenzij je je eigen testlab hebt. Dat bedoelde ik meer met risico koper. Het is een witte/gele vloeistof in een potje het kan alles zijn..

Om nog even in te gaan met testosteron op voorschrift. Ik heb in de medische sector nooit test injects hoeven te geven, wel heb ik regelmatig androgel gesmeerd bij mensen met kanker die zware chemo's kregen. Dus ik vraag me echt sterk af wanneer je injects krijgt voorgeschreven...voor zover ik weet niet dus. (?) Misschien mensen met een coïtuschange of heftige hormoon-deficient ziekte.

Wat denk je van mensen met een test van 0 kerel zoals ik?

Ik wilde alleen aangeven van: Je weet nooit wat je koopt. Tenzij het op voorschrift van een arts is kun je niet zeker weten dat het "de real deal is". Of dat het niet over of ondergedoseerd is. Of tenzij je je eigen testlab hebt. Dat bedoelde ik meer met risico koper. Het is een witte/gele vloeistof in een potje het kan alles zijn..

Om nog even in te gaan met testosteron op voorschrift. Ik heb in de medische sector nooit test injects hoeven te geven, wel heb ik regelmatig androgel gesmeerd bij mensen met kanker die zware chemo's kregen. Dus ik vraag me echt sterk af wanneer je injects krijgt voorgeschreven...voor zover ik weet niet dus. (?) Misschien mensen met een coïtuschange of heftige hormoon-deficient ziekte.

weet natuurlijk niet waar jij rondloopt
moet je eens kijken op het klinefelter forum, daar zijn legio mensen die al vanaf de jaren zestig en zeventig aan de testosteron zitten. NOODGEDWONGEN

Sust en nebido is het enige wat voorgeschreven wordt, cap en testcreme daargelaten. Daar kies je niet voor als je bij endo zit.

Test ug is gewoon te prikken op nm/l, rest is risico klant. Maar heb nog nooit van bacterieele infectie of uitvallende tanden gehoord door zware metalen door poeders uit china en dito ug labs.

Verontreinigingen als zware metalen is ook iets wat ik vreemd zou vinden om in grondstoffen te vinden. In principe wordt er niets gebruikt tijdens het produceren van deze grondstoffen waarin zware metalen voorkomen. Ik denk dat deze verontreinigen pas bij de UG labs zelf in komen, door gebruik van bijv leiding water waarin deze wel in voorkomen.

Wat denk je van mensen met een test van 0 kerel zoals ik?

jij valt dan onder het laatste kopje hormoon deficient, daarmee doelde ik op mensen die van nature geen test of onvoldoende test maken, kan zijn door ziekte of genetics..of door misschien ontstaan door levensstijl?

Post hg door As gebruik.

Er zijn voorbeelden van zware metalen, verontreinigingen aangetoond in poeders, misschien eens op juicedmuscle kijken en eens met ronnie T contact opnemen. lijkt me niet aanemelijk dat je water gebruikt om poeders te verwerken in olie.

Post hg door As gebruik.

Er zijn voorbeelden van zware metalen, verontreinigingen aangetoond in poeders, misschien eens op juicedmuscle kijken en eens met ronnie T contact opnemen. lijkt me niet aanemelijk dat je water gebruikt om poeders te verwerken in olie.

schoonmaken glaswerk etc. paar druppels of opgedroogte die overblijven en je hebt al meteen een ppm norm die overschrijden wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties op mijn topic. Ik merk dat er behoorlijk wat kenners op dit formum aanwezig zijn die weten waarover zij praten. Heel interessant om te lezen.

• Topic Starter Topic Starter

De op recept verkrijgbare injects worden ook gebruikt door vrouw/man transcoïtusuelen, dus vrouwen die man worden en dit dus zelf niet aanmaken. Geen idee verder wat hier de doseringen van zijn. Dit gaat echter niet om kuurtjes zoals in de sport, maar continu gebruik ter vervanging van hun eigen vrouwlijke hormonen.

De op recept verkrijgbare injects worden ook gebruikt door vrouw/man transcoïtusuelen, dus vrouwen die man worden en dit dus zelf niet aanmaken. Geen idee verder wat hier de doseringen van zijn. Dit gaat echter niet om kuurtjes zoals in de sport, maar continu gebruik ter vervanging van hun eigen vrouwlijke hormonen.

De standaarddosis in Nederland is 1 ampul van 250 mg per 2 weken. Hoewel sommigen uiteindelijk op een andere dosis uitkomen, bijv. 100 mg per week of 250 mg per 3 weken.
Sustanon is momenteel wereldwijd niet leverbaar, wegens productieproblemen. De verwachting is dat dit probleem in de loop van april 2012 opgelost is.

bron: http://www.transman.nl/testosteron_info.php?p=3

Interessante bron kix... vertel... :p

Terug
Naar boven