AndroidHealthClinic

In de knoop

Waardering
2
Lengte
1m70
beste leden!

Dit is mijn eerste post dan ook en alvast mijn verontschuldigingen als ik iets verkeerds zeg.

Ik train nu al bijna zo een 4 maanden en aan het begin ging het goed kwa voeding maar na kerstmis ben ik eigenlijk gewoon weer ongezond blijven eten tot nu toe. KrachtTrainen deed ik nog steeds wel 4 keer per week maar voeding is bagger. Dit heeft met discipline te maken en blijkbaar heb ik dat niet.. Ik vroeg me af hoe jullie van de junk afblijven ook als iedereen het om jullie heen eet?

In ieder geval ik woog in december 59,9 kilo en nu alweer 63,8 kilo.. :|
Iemand tips?

Ook wil ik graag afvallen, maar ik ben niet dik alleen helaas me buik wel.. En aangezien de zomer er bijna is wil ik wel met een strakke buik het strand op maar ik wil ook spieren kweken maar dat kan niet tegelijk toch? Dus wat raden jullie mij aan?

Je voedingsschema aanpassen om vet te verliezen (cutten) en je trainingsschema opbouwen om spiermassa te winnen. Het heeft idd gewoon met discipline te maken. Als je van te voren weet dat mensen om je heen junkfood gaan eten (bijv als vrienden naar de mac gaan ofzo) eet dan van te voren goed en gezond, als je met een volle maag daar gaat zitten zal je echt niet in de verleiding komen om wat te nemen. Maar het is idd vooral discipline ;)

Na een tijdje wordt het ook makkelijker (tenminste bij mij). Als je gewend bent om niet te snoepen terwijl anderen het wel doen wordt het steeds meer een gewoonte. Zorg ookdat je in je cut vooral goed vullend voedsel eet, veel vezels en eiwit bijvoorbeeld. Daardoor heb je minder honger en dat maakt de verleidong weerstaan een stuk makkelijker.

Er af blijven vergt discipline. Meer kan ik er niet van maken.

Je kunt een schema opstellen waar je iets lekkers in plant en je zou ook voor jezelf bijv een cheatmaaltijd in de week kunnen plannen zodat je eens mee kunt doen.