MuscleMeat

In de reclame: Kipfilet

Brutez

Huge Freak
Waardering
54
Deze week bij de AH 1 kilo kipfilet voor 5,61. Is niet duur voor zo'n goeie kip :D

67fLw4G_ORKbL-O43UMTYsP7-__MJmNR.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Is idd niet heel duur. Misschien is het leuk om in dit topic voortaan alle kipreclame te posten.

Is bij de makro nu ook in de aanbieding voor net geen 5 euro de kilo.
Ook diverse vis soorten zijn daar nu erg goedkoop.

Brutez zei:
Deze week bij de AH 1 kilo kipfilet voor 5,61. Is niet duur voor zo'n goeie kip :D

xD_5svnx01tuKPZiDiBeOIAc6GytreRe.gif
vind de kip van de ah af en toe erg slecht veel rotzooi zit er aan maar is wel goed geprijst nu heb alleen nog 1,5 kg in de vriezer

• Topic Starter Topic Starter
jordy zei:
vind de kip van de ah af en toe erg slecht veel rotzooi zit er aan maar is wel goed geprijst nu heb alleen nog 1,5 kg in de vriezer

Vind die van de AH juist de beste van allemaal, het minste vocht en met die rotzooi valt het bij mij altijd wel mee :)

Dankjulliewel allemaal :D
Ik als werknemer bij AH 1126 Nijverdal ben trots op onze kip haha!

Leophyte zei:
Dankjulliewel allemaal :D
Ik als werknemer bij AH 1126 Nijverdal ben trots op onze kip haha!

off topic: charmante avatar :) niet lullig bedoelt, maar zon pasfoto kreeg ik op de lagere school altijd mee, met die achtergrond :D

AH 1126 Nijverdal.... een van de beste!!

:D

andrew zei:
Is idd niet heel duur. Misschien is het leuk om in dit topic voortaan alle kipreclame te posten.
Goed idee!

Misschien kunnen we een sticky maken (of T dan) waarin de laatste aanbiedingen (ook voor andere voedingswaren) gepost kunnen worden?

haha leophyte

ah kip ís ook gewoon goed. niet zo teringveel vocht wat eruit komt als bij die meuk van een sanders (jou vast wel bekend). wel iets duurder, maarja. kip willen ze nog wel eens in de aanbieding doen, dat zie ik nou nooit met kwark gebeuren...

(hoewel: de biologische kwark is 25% goedkoper deze week, wat neerkomt op nog 2 x zo duur als de gewone kwark)

feelngood zei:
off topic: charmante avatar :) niet lullig bedoelt, maar zon pasfoto kreeg ik op de lagere school altijd mee, met die achtergrond :D
Tjah, kan er ook niks aan doen dat ik nog tussen de kleuters loop :roflol:
jorasho zei:
haha leophyte

ah kip ís ook gewoon goed. niet zo teringveel vocht wat eruit komt als bij die meuk van een sanders (jou vast wel bekend). wel iets duurder, maarja. kip willen ze nog wel eens in de aanbieding doen, dat zie ik nou nooit met kwark gebeuren...

(hoewel: de biologische kwark is 25% goedkoper deze week, wat neerkomt op nog 2 x zo duur als de gewone kwark)
ik moet ook betaald worden ;)
Ken zei:
AH 1126 Nijverdal.... een van de beste!!

:D
Nog zo'n duurbetaalde collega :D

Laatst bewerkt:
Lijkt me super als er eentje komt voor alle aanbeidingen hier. Kan iedereen mooi goedkoop zijn inkopen doen. Waarom niet, scheelt iedereen weer een hoop geld en dan is iedereen weer gelukkiger :D :D :D :D

Nog meer interessante aanbiedingen van de AH:

AsGh7sE0rcbNO4JlMh-mZTyXRIuDZ4mt.gif

Slagersachterham
Per 100 gram
1.79 1.29
kilo 12.90

Jack Klijn cashewnoten
Zak 150 gram
1.89 2.59 1.69
kilo 11.27

Zalmfilet
Per 500 gram
8.98 6.98
kilo 13.95

(al blijft de Aldi nog altijd goedkoper :thumb: )

ja zalmfilet. die ga ik zaterdag kopen! cashewnoten zijn waarschijnlijk van eigen merk nog goedkoper btw (en deze stinken van het zout).

^ doelde vooral op de achterham en de zalm

maarre: SHUT UP AND EAT :D

hehe doe ik ook.. alleen dan met kipfilet enz van de slager /edah :)

als ik het kon betalen zou ik dat ook doen :)

Terug
Naar boven