Deze week bij de AH 1 kilo kipfilet voor 5,61. Is niet duur voor zo'n goeie kip 

Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vind de kip van de ah af en toe erg slecht veel rotzooi zit er aan maar is wel goed geprijst nu heb alleen nog 1,5 kg in de vriezerBrutez zei:Deze week bij de AH 1 kilo kipfilet voor 5,61. Is niet duur voor zo'n goeie kip
![]()
jordy zei:vind de kip van de ah af en toe erg slecht veel rotzooi zit er aan maar is wel goed geprijst nu heb alleen nog 1,5 kg in de vriezer

Leophyte zei:Dankjulliewel allemaal
Ik als werknemer bij AH 1126 Nijverdal ben trots op onze kip haha!
niet lullig bedoelt, maar zon pasfoto kreeg ik op de lagere school altijd mee, met die achtergrond 
Goed idee!andrew zei:Is idd niet heel duur. Misschien is het leuk om in dit topic voortaan alle kipreclame te posten.
you read my mind.boogie zei:Goed idee!
Misschien kunnen we een sticky maken (of T dan) waarin de laatste aanbiedingen (ook voor andere voedingswaren) gepost kunnen worden?
Tjah, kan er ook niks aan doen dat ik nog tussen de kleuters loopfeelngood zei:off topic: charmante avatarniet lullig bedoelt, maar zon pasfoto kreeg ik op de lagere school altijd mee, met die achtergrond
![]()
ik moet ook betaald wordenjorasho zei:haha leophyte
ah kip ís ook gewoon goed. niet zo teringveel vocht wat eruit komt als bij die meuk van een sanders (jou vast wel bekend). wel iets duurder, maarja. kip willen ze nog wel eens in de aanbieding doen, dat zie ik nou nooit met kwark gebeuren...
(hoewel: de biologische kwark is 25% goedkoper deze week, wat neerkomt op nog 2 x zo duur als de gewone kwark)

Nog zo'n duurbetaalde collegaKen zei:

partysander zei: