Fitness Seller

In opvolging van software requests... hier movie requests

  • Topic starter KaLe
  • Startdatum
  • Reacties 38
  • Weergaven 2K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

Leviathan zei:
Ik heb m op DVD (gedownloade versie uiteraard, maar superkwaliteit).

KaLe zei:
ennn.... kun je die op een ftp zetten?

Beetje late reactie, sorry Rude...


Zal morgen ff een poging wagen voor je, ben niet zo thuis in FTP etc.... ;)
 
lukte mij ook niet Brolly, 'bandwidth exceeded?'
 
saw

nu dan?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Als ik de link binnen heb doet hij het. Een tweede keer staat er gelijk blocked :mad:

misschien dat iemand anders m neer kan zetten?
 
Stel nou... je heet Jizza en je bent een complete klootmongool op het gebied van computers. Je wilt graag twee torrents downloaden (films) en dat gebeurt ook. Wanneer het downloaden voltooid is, besluit je een film te gaan bekijken, maar bij het downloaden van de codecs gaat er iets fout.
Wat krijgt Jizza te zien/horen? Prachtig surround geluid, en een mooie Windows Media Player ANIMATIE.

WAT betekent het dus als je WMPlayer zegt: "Fout tijdens downloaden van codec"

Kan iemand mij dat misschien uitleggen en zorgen dat het verholpen wordt?
 
Yzord zei:
Markus Ruhl - Made in Germany zoek ik.
Als jij een rip progje en server hebt heb ik Made in Germany.
 
Brolly zei:
Als ik de link binnen heb doet hij het. Een tweede keer staat er gelijk blocked :mad:

misschien dat iemand anders m neer kan zetten?

toch bedankt voor de moeite =X :o
 
Leuk tread :p nog geen enkele film gezien :D
 
Big Steve zei:
Leuk tread :p nog geen enkele film gezien :D

films zijn te groot om op de meeste gratis host sites te gooien. Dus ik denk niet dat je hier verder komt dan een paar torrents die je zelf ook wel zou weten te vinden. Of iemand moet hier een dikke ftp vinden/hebben om het op de sharen :D

Is mij zelf trouwens nog niet gelukt om een echt groot bestand te sharen.
Sommige gaan wel tot 1,5 gigabyte (data pickup) . Das op zich super voor een gratis host site, en genoeg voor de meeste films. Het is mij echter nog niet gelukt daar een groot bestand te uploaden omdat de pagina tijdens het uploaden opeens overspringt naar "pagina kan niet worden weergegeven" en is je upload dus mislukt :rolleyes: .
 
Ik ga vanavond of het weekend ff verdiepen in dat ftp gebeuren. Ik gebruik wel ftp programma's maar heb nog nooit een ftp server gemaakt waar andere vanaf kunnen downloaden. Ik heb een hoop films hier liggen die ik wel wil delen met jullie :D
 
Als je een FTP-server wilt opzetten moet je een goede hoster hebben of een goede upload. Met de uploads die worden aangeboden door providers kan je amper een FTP-server draaien, of je moet het aantal gebruikers tegelijkertijd op de server limiteren tot 4 of minder.

Ik heb zelf een goede hoster, maar zou er niet zo snel copyrighted materiaal op zetten. Het risico is groot dat je gelijk je hosting account kwijt bent. Sharen van films moet je gewoon via Bittorrent doen, dat zorgt er tenminste voor dat de leechers ook mee moeten delen.

Beste blijft natuurlijk de nieuwsgroepen, maar dan moet je meestal nog investeren in een goede commerciele nieuwsprovider en je moet wat moeite doen om alles te configureren. Zeer de moeite waard, eenmaal alles geconfigureerd en je hebt er jarenlang lol van.
 
Ik zoek de kameleon 2 voor mijn zoontje??
 
Ik zoek Goodbye Lenin, dat vond ik destijds een prachtige film en wil die dan ook graag op mn computer :)
 
[Link niet meer beschikbaar]
greetz
 
den_dimi zei:
[Link niet meer beschikbaar]
greetz

Site is ubersloom :(
En DAP doet het niet... Heb je nog meer van zulke sites?(maar dan wel snel en werkend :D )
 
Ik grab veel movies via limewire. Zo heb ik ook Marcus Ruhl (made in germany) gedownloaded via dit proggie..

Kicke film spec. dat stukje in de supermarkt (lolbroek)
Als je in de buurt van deventer komt, pm me dan... (heb ook geen ftp meer,zonde van de bandbreedte)
 
PeterV zei:
Ik grab veel movies via limewire. Zo heb ik ook Marcus Ruhl (made in germany) gedownloaded via dit proggie..

Kicke film spec. dat stukje in de supermarkt (lolbroek)
Als je in de buurt van deventer komt, pm me dan... (heb ook geen ftp meer,zonde van de bandbreedte)


De hele film? Ik kan er namelijk maar een vinden, maar die heeft geen bronnen om te downloaden.
 
Back
Naar boven