MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
Daar hoop ik het niet bij te laten!;)

Zo, even weg geweest, zit nog midden in de antibiotica kuur maar ben behoorlijk aan de betere hand. En na vijf dagen helemaal niets doen...

Squat:

10*20/40/40/60/100
8*10*140

Bij de eerste vier werksetjes een behoorlijke pomp in de rug en last van conditie. Laatste vier groove goed te pakken en lekker gevoel. Merk wel dat in deze conditie dit best pittig is. Goed teken voor de knietjes, want heb er eenmaal warm geen last meer van!

Deadlift:

5*70/120/170
3*3*245

Leuk om met Rubiceps (gymname) a.k.a. The Marlboro Man (sparetimename) a.k.a. d*ck (actor's name) getraind te hebben. Jammer dat hij pas wakker werd op de deadlift:D

jezus wat een volume man. maar ik heb wel gemerkt dat het werkt dus go for it :D

zagen er super easy uit Lex, alleen een maar, no offence offcourse maar wil weten hoe jij er over denkt, komt die:

Je hebt last van de knieen, en dan ga je speedreps maken ( want ze vlogen ! ) met een redelijke bounce onderin, zou je dan niet beter om de knieën te sparen rustige reps maken met bv 120kg ?

greets maximus :kiss:

Heb je ervaring met het maken van setjes van 10 op de squat? Ik ben er puur vanuit revalidatie mee begonnen, maar merk dat ik het best lekker vind dus ga ik zo door. Ben nu aan het twijfelen wanneer ik in herhalingen moet gaan minderen. Volgende week met 160 moet nog wel lukken maar dan gaat ie echt pittig worden. Het is nu mijn achtste week van 10*10. Ik wil de piramide afbouwen. Ben nu aan het denken 3weken 8jes met 170-180-190 en dan 5*5 voor 3 weken. Dan een weekje (of 2 om te wennen aan zware gewichten) zware dubbels en dan eens kijken wat er max in het vaatje zit. Dan heb ik inclusief revalidatie 16 weken setjes gemaakt voordat ik ga toppen. In de Sterkste man van Limburg dit jaar wil ik belt-only 300kg squatten

duidelijk, zo lang het goed voelt is het sowieso goed ! ik bedoelde het ook niet kritisch als betweter hé, gewoon curious ;)

maar 10x10 als revalidatie zal het vast goed doen, dikke t**ten hij :P moet er niet aan denken :roflol:

Je was me kerstcadeautje trouwens vergeten ! ben je er vrijdag weer ??

zagen er super easy uit Lex, alleen een maar, no offence offcourse maar wil weten hoe jij er over denkt, komt die:

Je hebt last van de knieen, en dan ga je speedreps maken ( want ze vlogen ! ) met een redelijke bounce onderin, zou je dan niet beter om de knieën te sparen rustige reps maken met bv 120kg ?

greets maximus :kiss:

Comment gewaardeerd maat! Jou squatjes waren ook niet verkeerd!
Ik heb nagenoeg geen last meer van mijn knieen en met dit gewicht durf ik het wel aan. Doe alles onder het geleide van pijnprikkels

Cheers!

Zo, even weg geweest, zit nog midden in de antibiotica kuur maar ben behoorlijk aan de betere hand. En na vijf dagen helemaal niets doen...

Squat:

10*20/40/40/60/100
8*10*140

Bij de eerste vier werksetjes een behoorlijke pomp in de rug en last van conditie. Laatste vier groove goed te pakken en lekker gevoel. Merk wel dat in deze conditie dit best pittig is. Goed teken voor de knietjes, want heb er eenmaal warm geen last meer van!

Deadlift:

5*70/120/170
3*3*245

Leuk om met Rubiceps (gymname) a.k.a. The Marlboro Man (sparetimename) a.k.a. d*ck (actor's name) getraind te hebben. Jammer dat hij pas wakker werd op de deadlift:D

:roflol:

Tof dat ik al 3 bijnamen nu heb Bokito!

Squats van jou gingen lekker, 8x10x140 is toch een flink volume. Goed dat je nog wat deadliftjes met mij hebt gedaan!

kus

Press training
9-12-2010

Shoulder press
4 setjes warm up

Paused Bench
10*20/70/70/100/100
5*120
3*150/170/170/170

Log strict press
5*80/100
3*3*120

Flies
6*12*20

bench ging echt super Lex, stukken beter dan paar weekjes terug en dat terwijl je ziek bent geweest:thumbs:

Ja bank ging idd aardig. de laatste keer dat je me zag banken zat ik in de 6e week van 2 maal pressen in de week. het was toen gewoon op. Ondanks ik ziek geweest ben heb ik toch anderhalve week rust gehad en dat merkte ik idd...

Thanks mate

Ben je niet na 5 setjes van 10 herhalingen de meeste kracht al kwijt? Als ik zelf bank dan heb ik na 5x10 al het gevoel een hele training erop te hebben :)

Dat zijn de setjes waar je sterk van wordt!;)

Nee, het gewicht ligt 50% beneden 1RM van mij. Vandaar dat ik er zoveel setjes mee doe

Vrijdag 10-12

30 Min cardio

3 oefeningen van 4sets biceps

6 sets leg extentions

6 sets leg curls

Zondag 12-12: events

Yoke (sprints)
24mtr 160/240/260/260/260/260

Tyre
5/10/10/15

Timberhold 100kg
1*37sec
1*26sec

Onderarmen te pijnlijk na de tyreflips, kon gewoon niet door pijn heen:(

Presstraining 13-12

Axle press

32/52/52/72/92

Loglift

5*80/100
3*120/130/140/150

Voor het eerst sinds??? weer zoals hij zou moeten. Met legdrive dus. Heb elbow sleeves besteld om mijn elleboog gewrichten te beschermen, nu ik twee maal in de week presses doe merk ik het wel. Had double ply besteld en ik moet zeggen dat ik het helemaal niets vind om met deze dingen om te pressen. Ik krijg de boom gewoon niet netjes in de "normale" baan geduwd. Daarnaast ziet het er niet uit en is het een k*t karwei om ze om te doen. Maar goed als mijn ellebogen daardoor een langer leven is beschoren moet ik ze nog maar een paar keer de kans geven. Met bench zijn ze overigens minder irritant.

Small Bench

10*70/70/90/90/110/110

Genoeg voor vandaag. Het was een lange dag en de bank thuis riep me!

Ik geef je helemaal gelijk over die sleeves/ Met benchpress vind ik het goed te doen maar met overhead werkt het me vaak alleen maar tegen inderdaad !

@Max: gelukkig dan licht het niet helemaal aan mij!

Squat woensdag 15-12

10*20/40/70/120
8*10*160

De setjes worden nu lekker pittig. Ondanks 20 kilo meer dan vorige week voelde het nu beter omdat ik hersteld ben van ziek zijn en anti-biotica. Volgende week 10*7 met 170...

Knie doet het overigens prima!

Het was genoeg geweest voor vandaag. Lange werkdag. De relaxte variant van de bank riep:D

komt dat niet gewoon omdat ze gemaakt zijn voor een andere bewegingsbaan? net zoiets als een sumo/conventional DL suit ???

Squats gingen steeds beter Teddybear. Die 10x7x170 ga jij volgende week makkelijk halen.

Hey Steve Urkel! Geweldig!

Sleeves zijn er volgens mij gewoon om de gewrichten warm te houden en steun te bieden. Niet om in een bewegingsbaan wat extras te hebben.

Ik denk zelf omdat ze vrij lang zijn mij in de beweging naar overhead beperken. Hoe dat komt vind ik moeilijk te omschrijven. De overhead beweging is iig dynamischer en omdat ze de ellebooggewrichten op dit vlak bepreken... Bij de bank is het toch weer wat statischer waarbij de sleeves voornamelijk door het gewicht in een bepaalde baan gedrukt worden.

Iemand die overigens geinteresseerd is in gear en zonder creditcard wilt bestellen in het buitenland is de leverancier waar ik mijn gear heb gehaald wel een aanrader. Hij heeft eigenmerk producten naast de gerenomeerde producten die van prima kwaliteit zijn. Service heb ik ik super ervaring mee. Snelle afhandeling en levering!

www.strengthshop.co.uk

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Squats gingen steeds beter Teddybear. Die 10x7x170 ga jij volgende week makkelijk halen.

Yeah baby! Ben je er weer. Vind het mooi als we samen bikkelen!

Terug
Naar boven