Shampoo83
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zagen er super easy uit Lex, alleen een maar, no offence offcourse maar wil weten hoe jij er over denkt, komt die:
Je hebt last van de knieen, en dan ga je speedreps maken ( want ze vlogen ! ) met een redelijke bounce onderin, zou je dan niet beter om de knieën te sparen rustige reps maken met bv 120kg ?
greets maximus![]()
Zo, even weg geweest, zit nog midden in de antibiotica kuur maar ben behoorlijk aan de betere hand. En na vijf dagen helemaal niets doen...
Squat:
10*20/40/40/60/100
8*10*140
Bij de eerste vier werksetjes een behoorlijke pomp in de rug en last van conditie. Laatste vier groove goed te pakken en lekker gevoel. Merk wel dat in deze conditie dit best pittig is. Goed teken voor de knietjes, want heb er eenmaal warm geen last meer van!
Deadlift:
5*70/120/170
3*3*245
Leuk om met Rubiceps (gymname) a.k.a. The Marlboro Man (sparetimename) a.k.a. d*ck (actor's name) getraind te hebben. Jammer dat hij pas wakker werd op de deadlift![]()

weer zoals hij zou moeten. Met legdrive dus. Heb elbow sleeves besteld om mijn elleboog gewrichten te beschermen, nu ik twee maal in de week presses doe merk ik het wel. Had double ply besteld en ik moet zeggen dat ik het helemaal niets vind om met deze dingen om te pressen. Ik krijg de boom gewoon niet netjes in de "normale" baan geduwd. Daarnaast ziet het er niet uit en is het een k*t karwei om ze om te doen. Maar goed als mijn ellebogen daardoor een langer leven is beschoren moet ik ze nog maar een paar keer de kans geven. Met bench zijn ze overigens minder irritant.
Squats gingen steeds beter Teddybear. Die 10x7x170 ga jij volgende week makkelijk halen.