MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen

Wat heb je aan je knie dan?

Ik heb namelijk ook last van me knie aan de voorkant is een peesje geirriteerd. En kreeg laatst ook zo'n electro apparaat op me knie.

• Topic Starter Topic Starter
Om een lang verhaal kort te maken:

Stoeprandje gespeelt met een axle en met mijn knieën opgevangen. Ze zijn hierbij overtrekt geweest waarbij meniscus en buitenste kniebanden een aardige tik hebben gehad.

Goed om te zien dat je weer zwaarder kunt gaan op de onderdelen, is toch een goed teken.

Klinkt weer positief Alex.

Yes en ik heb er veel aan gehad. Het is zo lullig als je in het press gevecht zit en je failt omdat je een kramp in je lies krijgt:o

Hoe is het ondertussen met je knie ?

Aan de betere hand. Vandaag eindelijk weer eens stuk kunnen gaan. Dat had ik gemist! Weer kunnen lopen met gewichten. Geduld hebben en dan ben ik snel weer de oude!

Thanks for asking!

Succes, je bent een geduchte tegenstander voor Jarno.

@Maximus: Ben al blij met de oude! Maar het zou mooi zijn als ik er sterker uit kom. Statisch zit er in mijn presses en lifts wel vooruitgang. Nu de overdracht nog...

Ik was vandaag van plan met Huggybear bij Leon Smeets te gaan trainen. Maar dat is normaalgesproken een half uur rijden voor mij. Gezien dit weer, toch maar niet gegaan. De sportschool 5 minuten van mijn huis was toch wat aanlokkelijker. Vorige week eerste rustweek en cyclus van twee maal pressen in de week. Ik verwachtte wel wat...

Presses Maandag 29-11-'10

M.P. (warm up)
2*10*20/40/60/80
1*5*90/100/110

Hmm, ben erg sloom naar lange dag en redelijke pomp in triceps

IFSA Lopgpress - Strict
3*80/100/110/120/130/140
(heb na 2e press wel de boom 10 tellen neer moeten leggen, werd zwart voor mijn ogen door verkeerd ademen, wel easy 3e press)

Assistance
Tricep extentions, frontraises en bicep curls. Ieder 6 sets á 15 hh met 1minuut pauze.

Dat was em weer...

je gaat lekker ;),,

xx:cool: zie je woensdag weer

Verstandig dat je niet naar Geleen bent gereden. Het was een ramp op de weg. Alles stond vast, de A76, de A2, binnendoor Heerlen, Brunssum, Hoensbroek.. A ****ing disaster. Ik was om 19.45u thuis terwijl ik om 17.00u klaar was met werken.. :(

Verstandig dat je niet naar Geleen bent gereden. Het was een ramp op de weg. Alles stond vast, de A76, de A2, binnendoor Heerlen, Brunssum, Hoensbroek.. A ****ing disaster. Ik was om 19.45u thuis terwijl ik om 17.00u klaar was met werken.. :(

beledig me niet, spaubeek is een aanhangsel dat nergens officieel bij hoort, ook niet bij ons... maar alex rijden is nu geen goed plan man, ik moest naar mn judoclub al een half uur rijden (normaal 5 minuiten)

Shampoo83;5366574 Ik was vandaag van plan met Huggybear bij Leon Smeets te gaan trainen. Maar dat is normaalgesproken een half uur rijden voor mij. Gezien dit weer zei:
Alex je had een vooruitziende blik...ik was om 18:15 vertrokken en was om 20:15 in Spaubeek :eek: Alles stond potdicht (vooral knooppunt Ten Eschen was een ramp)...en ik kon ook niet van de snelweg af...ik moest door of ik wilde of niet...volgende keer kies ik met zo'n weer toch ook voor de sportschool kort bij huis ;)

beledig me niet, spaubeek is een aanhangsel dat nergens officieel bij hoort, ook niet bij ons... maar alex rijden is nu geen goed plan man, ik moest naar mn judoclub al een half uur rijden (normaal 5 minuiten)

Sinds wanneer beledig ik iemand persoonlijk als ik mij vergis in Geleen en Spaubeek..?? Sta jij bekend als de gezant of afgevaardigde van Geleen? Zoja, dan mijn oprechte excuses. :bow2:

;)

Dinsdag 30-11

30 minuten crosstrainer

Ben aardig verkouden, heb na de training zitten razelen van kou. Hakt er dus behoorlijk in. Vannacht ook k*t geslapen en de kids vandaag houden hier helaas geen rekening mee. Was dus ook van plan niet te gaan trainen. Maar goed, ik zat vandaag op de bank en voelde me wel aardig. En dan ga je toch...

Woensdag 1-12

Squat

2*10*20/60/90
8*10*120

Gewichten zijn nog steeds erg licht, maar conditioneel was het toch wel even pittig met de verkoudheid. Nu toch wel een lekker gevoel benen aangepakt te hebben. Volgende week weer een stapje hoger 10*140:o

Geen andere oefeningen meer gedaan, wil toch nog een beetje energie over houden!

Allemaal eruit sturen!! Wat zeg je, grote mond... ERUIT! Kan ik eindelijk rustig lesgeven. Ik had vandaag een stagair. Best relaxed als je verkouden bent.

Ja idd relaxed, ik heb er ook 1. Maar die is pas tweede jaars en komt eerst twee maanden observeren voordat ze delen van de les over gaat nemen!

squatjes gingen goed beer. Steeds wat zwaarder en straks squat je weer lekker setjes met 220!

Terug
Naar boven