Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je in kleermakers-zit gaan zitten ipv benen strekken!
heb er in het verleden ook wel eens last van gehad idd!!
vanavond weer @ the gym?
De oude of de verbeterde/sterkere oude ?Aan de betere hand. Vandaag eindelijk weer eens stuk kunnen gaan. Dat had ik gemist! Weer kunnen lopen met gewichten. Geduld hebben en dan ben ik snel weer de oude!
Thanks for asking!

Verstandig dat je niet naar Geleen bent gereden. Het was een ramp op de weg. Alles stond vast, de A76, de A2, binnendoor Heerlen, Brunssum, Hoensbroek.. A ****ing disaster. Ik was om 19.45u thuis terwijl ik om 17.00u klaar was met werken..![]()
Shampoo83;5366574 Ik was vandaag van plan met Huggybear bij Leon Smeets te gaan trainen. Maar dat is normaalgesproken een half uur rijden voor mij. Gezien dit weer zei:Alex je had een vooruitziende blik...ik was om 18:15 vertrokken en was om 20:15 in SpaubeekAlles stond potdicht (vooral knooppunt Ten Eschen was een ramp)...en ik kon ook niet van de snelweg af...ik moest door of ik wilde of niet...volgende keer kies ik met zo'n weer toch ook voor de sportschool kort bij huis
![]()
beledig me niet, spaubeek is een aanhangsel dat nergens officieel bij hoort, ook niet bij ons... maar alex rijden is nu geen goed plan man, ik moest naar mn judoclub al een half uur rijden (normaal 5 minuiten)